Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@08:12:06 GMT

معرفی بازی های محبوب و کم حجم موبایل

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۴۰۹۳

معرفی بازی های محبوب و کم حجم موبایل

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اجرای بازی‌های رایانه‌ای در چند سال اخیر رواج زیادی بین افراد پیدا کرده است و بسیاری از افراد برای گذراندن وقت خود ترجیح می‌دهند از بازی‌های رایانه‌ای استفاده کنند. در حال حاضر برترین بستر اجرای عناوین رایانه‌ای، کنسول‌های بازی و پلتفرم کامپیوتر هستند، اما بسیاری از افراد هستند که به کنسول یا کامپیوتر دسترسی ندارند یا ترجیح می‌دهند در بیرون از خانه و در حین حرکت، عناوین رایانه‌ای را اجرا کنند، از گوشی‌ هوشمند خود استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی هم شیوع ویروس کرونا در جهان و خانه نشین شدن بسیاری از افراد، زمان استفاده از گوشی‌های هوشمند به میزان زیادی بالا رفته است و بخش عمده‌ای از این زمان به اجرای بازی‌های کامپیوتری مربوط می‌شود.

دنیای بازی‌های مربوط به گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر پیشرفت بسیار خوبی داشته‌اند و شاید بتوان گفت بسیاری از آن‌ها با بازی‌های ساخته شده برای کنسول‌ها رقابت می‌کنند. از طرفی دیگر بسیاری از عناوین محبوب ساخته شده برای کنسول‌های نیز نسخه‌ای ویژه تلفن‎‌های همراه دارند و همین موضوع سبب شده است گیمرها به سمت استفاده از گوشی‌های هوشمند روند. اما بسیاری از این عناوین نیازمند فضای خالی نسبتا زیادی هستند که این موضوع به دغدغه بسیاری از کاربران تبدیل شده است. بازی‌های زیادی  در فروشگاه‌های موبایلی وجود دارند که از کیفیت بسیار بالایی برخورار هستند اما نصب آن‌ها نیز نیازمند فضای خالی زیادی است.

در این میان بازی‌هایی نیز وجود دارند که در کنار داشتن داستانی جذاب و گرافیک مناسب نیاز مند فضای ذخیره سازی کمی هستند که در ادامه برخی از آن‌ها را معرفی می‎‌کنیم:

بازی Lifeline

عنوان Lifeline یکی از هیجان‌انگیز و خلاقانه‌ترین بازی‌های رایانه‌ای ساخته شده برای گوشی‌های هوشمند است که در سبک ماجراجویی ساخته شده و داستان آن روایتگر اتفاقاتی است که برای یک فضانورد سقوط کرده روی یک سیاره می‌افتد. این فضانورد توانسته است به کمک وسایل ارتباطی که در اختیار دارد با زمین ارتباط بگیرد و گیمر باید او را برای خلاص شدن از این سیاره راهنمایی کند.

گیم پلی این بازی صرفا به صورت پرسش و پاسخ است و گیمر باید به سوالاتی که از او در حین بازی پرسیده می‌شود پاسخ دهد و در صوتی که به سوالی اشتباها پاسخ دهد، باعث مرگ فضانورد موجود در بازی خواهد شد. این بازی برای دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس کاربران قرار دارد.

بازی Pixel Kingdom

عنوان Pixel Kingdom یکی از بازی‌هی ساخته شده در سبک RPG است که گرافیک آن در سبک بازی ماینکرافت و به صورت پیکسلی طراحی شده است. این بازی در گیمر در این بازی در سبک استراتژی ساخته شده است و گیمر در آن باید از برجی که در آن قرار دارد در برابر حیوانات و موجودات وحشی دفاع کند.

نقش گیمر در این بازی یک پادشاه است که باید از قلعه خود در برابر مهاجمین دفاع کند. گیم پلی این بازی بسیار جذاب بوده و گیمرها را برای مدتی طولانی سرگرم خواهد کرد. این بازی برای سیستم عامل اندروید در دسترس کاربران قرار دارد.

بازی ZigZag

عنوان ZigZag یکی از سرگرم کننده‌ترین عناوین ساخته شده برای گوشی‌های هوشمند است که شرکت کچاپ توسعه آن را بر عهده داشته و از گیم پلی بسیار ساده‌ای استفاده می‌کند. کنترل بازی صرفا از طریق یک انگشت و با ضربه زدن روی نمایشگر گوشی اتفاق خواهد افتاد. شیوه اجرای این بازی نیز به این صورت است که گیمر باید توپی را که در اختیار دارد از روی خطوط زیگ زاگی رد کرده و جواهرات موجود در بازی را بدست آورد.

 این بازی در سبک بی پایان طراحی شده است و گیمرها در آن می‌توانند رکوردهای خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارند، داستان بازی نیز زمانی به پایان خواهد رسید که توپ از خطوط زیگزاگی پایین بیفتد؛ این بازی برای سیستم عامل اندروید در دسترس کاربران قرار دارد.

بازی Hexagon King

بازی Hexagon King یکی از عناوین محبوب ساخته شده برای تلفن‌های همراه است که در سبک پازل ساخته شده و از گرافیک بسیار خوبی بهره می‌برد. در این بازی یک جسم شش ضلعی در بالای آجرهایی با شکل‌های مختلف قرار دارد؛ گیمر در این بازی باید با ضربه زدن روی آجرها و حذف آجر، شکلی که شش ضلع دارد را از به آرامی به زمین برساند و از برخورد ناگهانی آن با زمین خودداری کند. هنگامی که گیمر به سطح‌‌های بالاتر در بازی برود، باید اجسام با شکل‌های مختلفی را به زمین برساند که به زمین رساندن بسیاری از آن‌ها کار دشواری است. این بازی در حال حاضر برای سیستم عامل اندروید در دسترس کاربران قرار دارد.

بازی Skiddy Car

عنوان Skiddy Car یکی از برترین عناوین موجود برای گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است که در سبک تفننی ساخته شده و گیمر در آن باید خودرویی که در اختیار دارد را به مقصدی مشخص برساند. در این بازی گیمر مسیری زیگ زاگی پیش رو دارد و باید با حرکت یک انگشت خود روی صفحه موبایل، از افتادن این خودرو و خارج شدن از مسیر درستش جلوگیری کند.

محیط این بازی بسیار شاداب است و سازنده آن سعی کرده تا جای ممکن از رنگ‌های شاد در آن استفاده کند که هر گیمری را جذب خود می‌کند. علاوه بر این موسیقی استفاده شده در این بازی نیز بسیار سرگرم کننده است و گیمر را به طور کلی در داستان بازی غرق خواهد کرد. این عنوان برای دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس کاربران  قرار دارد.

بازی Bricks Breaker Puzzle

عنوان Bricks Breaker Puzzle یکی از عناوین بسیار سرگرم کننده ساخته شده برای گوشی‌‌های هوشمند است که در سبک پازل ساحته شده و می‌تواند مدت‌ها گیمر را در خود غرق کند. گیم پلی این بازی به این صورت است که گیمر باید توپی که در اختیار دارد را به سمت بلوک‌های مستطیل شکل پرتاب کند و آن‌ها را تخریب کند. در این بازی هر بار که گیمر توپ را به سمت بلوک‌ها پرتاب کند، یک مرحله بلوک‌ها به سمت پایین حرکت‌ خواهند کرد و گیمر باید تا پیش از رسیدن بلوک‌ها به زمین، آن‌ها را تخریب کند.

هدف در این بازی آفلاین جلوگیری از رسیدن بلوک‌ها به زمین و رسیدن به رکورد سایر گیمرها در بازی است. این بازی برای دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس کاربران  قرار دارد.

بازی slither.io

عنوان slither.io یکی از بازی‌های ساخته شده برای گوشی‌های هوشمند است که بسیاری از کاربران در گذشته و به واسطه گوشی‌های قدیمی نوکیا آن را تجربه کرده‌اند. این عنوان همان مار بازی موجود در گوشی‌های ساده نوکیا است که این بار به گوشی‌های هوشمند آمده و گیمر در آن باید به صورت آنلاین یا آفلاین به رقابت با سایر گیمرها بپردازد.

گیم پلی این بازی به این صورت است که گیمر باید مار خود را روی زمین بکشد و از برخورد او با مار سایر گیمرها جلوگیری کند. این بازی در حال حاضر برای دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس کاربران قرار دارد.

بازی 2048

عنوان 2048 یکی از بازی‌های پازلی ساخته شده برای گوشی‌های هوشمند بوده که توسط شرکت کچاپ طراحی شده است.گیم پلی این بازی به این صورت است که گیمر در آن باید بلوک‌های عددی که در کنار یکدیگر قرار دارند را با هم جمع کند. گفتنی است در این بازی صرفا دو بلوک که یک عدد داشته باشند با یکدیگر جمع خواهند شد و هدف گیمر رسیدن به عدد 2048 است. این بازی در حال حاضر برای دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس کاربران قرار دارد.

گزارش از علی زحمت کش

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بازی رایانه ای بازی موبایل بازی کم حجم دسترس کاربران قرار حال حاضر رایانه ای بلوک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۴۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • قیمت غذای محبوب ایرانی‌ها نجومی شد (اینفوگرافی)
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • بحث روز؛ VAR در فوتبال، قاضی عادل یا قاتل روح ورزش محبوب ما؟
  • ببینید | دستگیری ۷۰ زورگیر و سارق موبایل در تهران
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سلاطین بازار موبایل چقدر فروخته می‌شوند؟
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • آموزش تغییر ریجن پابجی موبایل به امارات
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • قیمت انواع گوشی موبایل در بازار، چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک