Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@05:16:47 GMT

پرداخت هزینه ویلموتس درهرصورت ربطی به مردم و بیت‌المال ندارد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۴۰۹۹

پرداخت هزینه ویلموتس درهرصورت ربطی به مردم و بیت‌المال ندارد

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها- نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر فدراسییون فوتبال یک سازمان دولتی باشد پس حق استخدام کارشناس خارجی نداشته و اگر دولتی نیست پس پرداخت هزینه ویلموتس ربطی به بیت‌المال ندارد. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام حسین میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اصفهان با اشاره به ارتباط با فاجعه قرارداد ویلموتس اظهار داشت: به اعتقاد من همان کسانی‌که از روی خطا، نادانی یا عمدا و با سیاسی‌کاری و دست‌های پشت‌پرده و مواردی از این دست سبب پدید آمدن این اتفاق شده‌اند، باید هزینه آن را هم خودشان بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مقصرین این قرارداد و قراردادهای شبیه به این باید هزینه اینگونه اتفاقات را بپردازند و ربطی به مردم ندارد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصل82 قانون اساسی مبتنی بر استخدام کارشناس در دستگاه‌های دولتی عنوان کرد: بنابر اصل82 قانون اساسی، دولت حق استخدام کارشناس خارجی ندارد مگر اینکه مجلس تصویب کند و اینجا این سوال مطرح می‌شود که فدراسیون‌های ما مثل فدراسیون فوتبال جزو سازمان‌های دولتی هست یا خیر.

استیضاح "سلطانی فر" در صورت کوتاهی وزیر در انعقاد قرارداد "ویلموتس"علی‌نژاد: مهاجرت نباید تبدیل به ابزار سیاسی علیه مردم و حاکمیت شود/ نمی‌توانیم در فوتبال دخالت کنیم/ اجازه دهید یک روز بدون ویلموتس داشته باشیم!دوشنبه؛ بررسی قرارداد "ویلموتس" با حضور سلطانی‌فر در مجلس

وی افزود: اگر فدراسیون فوتبال یک سازمان دولتی باشد، اصلا حق استخدام این فرد یا افراد خارجی دیگر را نداشته‌است و اگر دولتی نیست پس پرداخت هزینه این اتفاق به بیت‌المال ربطی ندارد.

میرزایی خاطرنشان کرد: شکایتی از وزیر ورزش و جوانان در کمیسیون اصل 90 توسط من و آقای راستینه در راستای قرارداد ویلموتس صورت گرفته و سوالی هم آقای راستینه مطرح کردند که اگر وزیر ورزش و جوانان پاسخ درخوری نداشته باشد، به استیضاح کشیده می‌شود.

انتهای پیام/174/ش

R41346/P/S6,51/CT1 بیشتر بخوانید... ارسال گزارش سازمان بازرسی برای پرونده ویلموتس به دادستانی/ ۸ متهم به دادسرا معرفی شدند استیضاح "سلطانی فر" در صورت کوتاهی وزیر در انعقاد قرارداد "ویلموتس" ‎آجورلو: فوتبال مورد استعمار قرار گرفته و ضعیف و ناتوان شده/ فاجعه ویلموتس حاصل آشفتگی و ساختار غلط فوتبال است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ارسال گزارش سازمان بازرسی برای پرونده ویلموتس به دادستانی/ ۸ متهم به دادسرا معرفی شدند استیضاح "سلطانی فر" در صورت کوتاهی وزیر در انعقاد قرارداد "ویلموتس" ‎آجورلو: فوتبال مورد استعمار قرار گرفته و ضعیف و ناتوان شده/ فاجعه ویلموتس حاصل آشفتگی و ساختار غلط فوتبال است پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۲ گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر ۳ تارتار: این آخرین بازی من به‌عنوان سرمربی نفت مسجدسلیمان بود/ مسئولان استان به فکر این تیم باشند ۴ الهامی: بسیاری از اوقات تنها بودیم و فقط زنوزی کنارمان بود/ هواداران اسیر حاشیه عده‌ای خاص نشوند ۵ معاون استاندار تهران: اتصال آب ۱۶ روستای شهرستان ری به آب شرب تهران محقق شد ۶ مجمع نمایندگان حامی ایثار و شهادت در استان فارس راه‌اندازی شد ۷ نامه مدیران فولاد به مقامات هیئت فوتبال استان کرمان؛ تیمداری تعطیل ۸ ۲ مرکز جدید دانشگاهی در قم تاسیس می‌شود مهمترین اخبار استانها گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: سرمایه‌ها و نقدینگی موجود در کشور به‌سمت دلالی مسکن هدایت می‌شود پرداخت هزینه ویلموتس درهرصورت ربطی به مردم و بیت‌المال ندارد مهمترین اخبار تسنیم جزئیات ۳ مصوبه مهم شورای پول و اعتبار/ همتی: عرضه ارز در نیما زیاد شد وقوع حادثه امنیتی در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی؛ شلیک ۳۰ منور از ترس حملات حزب الله اعلام حالت فوق العاده در ایالت ویسکانسین آمریکا روحانی: غیرممکن است پای میز مذاکره با آمریکا برویم/ در استفاده از ارز ۴۲۰۰ تقلب صورت گرفت ظریف: زورگویی و قانون‌شکنی پامپئو بار دیگر آمریکا را منزوی کرد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرداخت هزینه بیت المال سلطانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۴۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل دشتبانی پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از انبارهای ذخیره سیب زمینی اردبیل اظهار کرد: ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی انباری خریداری شده از حدود سه هزار کشاورزان تولیدکننده بر اساس تقدم در تحویل محصول به مراکز خرید، پرداخت شد.

وی با بیان اینکه تعاون روستایی استان تاکنون بیش از ۵۸ هزار تن سیب زمینی موجود در انبارهای کشاورزان را از کشاورزان خریداری کرده است، افزود: سیب زمینی‌های خریده شده به کارخانجات تبدیلی و فرآوری در سایر استان‌های کشور ارسال و قسمتی نیز به کشورهای همجوار صادر شده است.

مدیر تعاون روستایی استان اردبیل بیان کرد: پیگیری‌های جدی و مستمر استاندار و نمایندگان مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس و رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان در حمایت از تولیدکنندگان باعث شد تا قبل از اینکه این مشکل به یک بحران تبدیل شود، بالاخره خرید این محصول شروع شود.

دشتبانی ادامه داد: خرید سیب زمینی در ۶ مرکز خرید با زحمات کلیه عوامل و تلاش‌های کمیسیون خرید مراکز توسط مدیریت تعاون روستایی و مباشر منتخب زیر نظر کار گروه استانی شروع شد و ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6097128

دیگر خبرها

  • درمان بیماران سرطانی در مراکز دولتی رایگان است/ نشان‌دار شدن بیش از دو میلیون بیمار خاص
  • بازگرداندن ارز دولتی به خزانه بیت المال در قم
  • بررسی شهریه دانشگاه های اروپایی با فراکنش
  • ادعای جنجالی علیه شهردار تهران؛ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومانی کمک هزینه مسکن؟ +تصویر
  • جریمه ۲ میلیارد تومانی ویسی به دلیل مصاحبه غیرفنی
  • هزینه تحصیل رایگان ۴ دهک اول در مدارس سمپاد پرداخت نشده است
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • افشاگری عبدالرضا داوری درباره شهردار تهران/ پرداخت ۲۵/۵ میلیارد تومان کمک هزینه مسکن به ۳۶ مدیر انقلابی منصوب زاکانی
  • پرداخت ۱۰ روبلی تجار برای کد استاندارد صادرات کالا به اوراسیا
  • تزریق۳۶همت‌ اعتبارشرکتهای دولتی در امورفرهنگی برای اولین بار