Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان جلسه بررسی وضعیت اجرای طرح‌های توسعه‌ای و پروژه‌های عمرانی در جزیره هرمز و شهرستان بشاگرد، با حضور دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان، مهندس عبدالعلی صاحب محمدی معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، دکتر امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد برکت و دیگر مسئولان مرتبط، در تهران برگزار شد.

استاندار هرمزگان صبح امروز(پنجم شهریورماه) در خصوص این نشست، عنوان کرد: با توجه به اجرای طرح توسعه جزیره هرمز با مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، با پیگیری‌های صورت گرفته در این نشست مقرر شد، اقدامات لازم جهت تسریع در تکمیل رینگ دور جزیره هرمز با ایجاد امکانات مناسب انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در راستای طرح اصلاح معابر و کوچه های جزیره هرمز نیز اعتباری از سوی بنیاد برکت اختصاص خواهد یافت.

استاندار هرمزگان افزود: همچنین جایگاه و محل مناسب عرضه صنایع دستی و پایانه گردشگری در جزیره هرمز با مشارکت بنیاد برکت، راه‌اندازی می‌شود.

همتی تصریح کرد: برای توسعه شهرستان بشاگرد نیز پنج میلیارد تومان در راستای تامین آب و پنج میلیارد تومان جهت ساخت راه از سوی بنیاد برکت به این شهرستان اختصاص یافت تا طرح‌های مربوطه اجرایی و تکمیل شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی بنیاد برکت جزیره هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۴۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد

محمد ثابت اقلیدی در مراسمی که با حضور دکتر مریم جلالی معاون صنایع دستی و هنر‌های سنتی وزارت میراث‌فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی و به منظور واگذاری تعدادی از اتاق‌های ارگ کریم خانی شیراز به پیشکسوتان و اساتید صنایع دستی و هنر‌های سنتی این استان برگزار شد گفت: در راستای حمایت، توسعه، ترویج و آموزش صنایع دستی این اقدام صورت گرفته است. مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس افزود: در حال حاضر ۵ اتاق از ارگ کریم خانی به اساتید درای نشان درجه یک صنایع دستی اختصاص یافته است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس تاکید کرد: چنانچه صنایع دستی حمایت شوند زمینه برای توسعه اقتصاد و اشتغال فراهم خواهد شد.

ثابت اقلیدی از مهمترین اهداف چنین اقدامی را گردهمایی هنرمندان در یک مکان و معرفی آن‌ها تولیدات فاخرشان به بازدیدکنندگان و گردشگران عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه ارگ کریم خانی یکی از جاذبه‌های اصلی و پربازدید کننده‌ترین گردشگری شیراز است حضور هنرمندان صنایع دستی در این مکان تاثیر به سزایی در معرفی و عرضه محصولات صنایع دستی فاخر استان دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ‌کرمان‌ میزبان سومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • معرفی ۳۰ رشته صنایع دستی فارس در اکسپو تهران
  • ارگ کریم خانی میزبان صنایع دستی وهنر‌های سنتی فارس شد
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری می‌شود
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود
  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد
  • دژکرد اقلید شهر ملی کیسه‌بافی می‌شود
  • گردشگری، مردمی‌ترین سهم ما در اقتصاد است
  • تقویت و توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید
  • ملایر شاهد یک تحول جدی در حوزه گردشگری و صنایع دستی است