Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: با عبور سامانه پرفشار از فراز استان، جو آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما را در استان شاهد خواهیم بود و پایداری هوا تا اواخر هفته ادامه دارد.

وی افزود: از اوایل هفته آینده (روز یک شنبه) با ورود سامانه بارشی جدید، باز هم شاهد ناپایداری در منطقه خواهیم بود و این سامانه بارشی تا روز سه شنبه در استان فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داداشی ادامه داد: سامانه ای که طی روزهای گذشته در استان فعال بود سبب بارش در اکثر مناطق استان شد و از ایستگاه توسکاچال ۱۸ میلی متر، شیرآباد ۲۴.۵، رامیان ۱۸.۲، گمیشان ۲۲.۲ و سایت اداری گرگان ۱۲ میلی متر باران گزارش شده است.

مدیرکل هواشناسی گلستان گفت که طی ۲۴ ساعت گذشته اینچه برون با ۳۰ درجه گرمترین و مینودشت با ۱۷ درجه سانتیگراد خنک ترین نقاط استان بودند.

کد خبر 5008635

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم شیراز مراسم عزاداری بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان آزادگان جنگ تحمیلی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۴۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود سامانه بارشی جدید به لرستان

بهمن محمدی مقدم گفت:برای مناطق مختلف استان بارش باران گاهی رعد و برق و افزایش سرعت وزش باد تا بازه شدید و شدیدلحظه‌ای و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.

به گفته کارشناس هواشناسی استان، آبگرفتگی معابر عمومی ،سیلابی شدن مسیل‌ها و اختلال در تردد جاده‌ای از مخاطرات این شرایط جوی در استان خواهد بود.

وی بیان کرد: برای روزهای دوشنبه و سه شنبه در برخی مناطق به ویژه مناطق غربی و مرکزی استان احتمال غبار آلود بودن هوا و کاهش میدان دید افقی دور از انتظار نیست.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • وضعیت آب و هوای تهران در پایان هفته؛ رگبار باران و وزش باد شدید
  • ورود سامانه بارشی به جو کرمانشاه از اوایل هفته آینده
  • دمای هوا در شرق و جنوب شرق کاهش می‌یابد / تداوم فعالیت سامانه بارشی تا پنجشنبه
  • دمای هوای آذربایجان‌غربی کاهش می‌یابد
  • دمای هوای کرمانشاه افزایش می‌یابد
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • تقویت سامانه بارشی در آذربایجان غربی/دمای هوا ۵ درجه کاهش می یابد
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • آغاز بارش باران در مناطق مختلف ایلام/بارش ها تا فردا ادامه دارد
  • ورود سامانه بارشی جدید به لرستان