Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-27@02:36:46 GMT

مدرسه حاشیه شهر بجنورد رنگ‌آمیزی شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۴۴۶۲

مدرسه حاشیه شهر بجنورد رنگ‌آمیزی شد

مسئول گروه جهادی ثارالله دانشگاه بجنورد گفت: به همت گروه جهادی ثارالله، مدرسه برکت واقع در منطقه کم برخوردار احمد آباد بجنورد رنگ آمیزی شد.

مصطفی محمدی فرد، مسئول گروه جهادی ثارالله دانشگاه بجنورد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو، گفت: به همت گروه جهادی ثارالله، مدرسه برکت واقع در منطقه کم برخوردار احمد آباد بجنورد رنگ آمیزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمدی فرد با اشاره به اینکه در این اردوی جهادی ۱۰ کلاس به متراژ ۲۰۰ متر مربع رنگ آمیزی شد، ادامه داد: ۸ جهادگر به مدت ۶ روز در این اردو حضور داشتند.

مسئول گروه جهادی ثارالله بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد تصریح کرد: تمامی جهادگران از ماسک، دستکش و شیلد استفاده می‌کردند و همچنین برای جلوگیری از تجمع دانشجویان هر کلاس به ۲ دانشجو سپرده شد تا ازدحامی صورت نگیرد.

وی در انتها بیان کرد: هر چند با شیوع ویروس منحوس کرونا فعالیت‌های عمرانی دانجشویان جهادی کاهش یافت، اما سعی داریم فعالیت‌های جهادی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سر گرفته شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه بجنورد اردوی جهادی مدرسه گروه جهادی ثارالله رنگ آمیزی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۴۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم

گروه‌های جهادی کاشان در سیل اخیر به یاری مردم سیل‌زده در منطقه شتافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، با وقوع سیل در برخی از نقاط مختلف شهرستان کاشان گروه‌های امدادی و خدماتی برای رفع آثار ناشی از سیل، تخلیه آب و بازگشایی مسیرها به حالت آماده‌باش درآمدند و نیروها تمام توان خود را به کار گرفتند.

یکی از گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان کاشانی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای مسیرها و آزادسازی محورها اقدامات موثری را انجام دادند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم علی‌رغم انجام طرح مطالعاتی صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل عدم اختصاص اعتبارات سنگین لازم متوقف شده که در این شرایط صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه داشتیم و دو مورد بازدید میدانی دیروز و امروز انجام شد و خسارات نیز در حال ارزیابی است.

حمیدرضا محمدی فشارکی ضمن اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدماتی ابراز داشت: برخی از مناطق تصمیم گرفته شد به منظور پیشگیری از خسارات جانی خالی از سکنه شود و همه عوامل در حال شست‌وشو و پاکسازی مناطق و ارائه خدمات هستند.

.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • خدمات پزشکی رایگان گروه های جهادی به مردم ورامین
  • هر میدانی که سپاه با پشتیبانی مردم به آن وارد شد منجر به پیروزی شد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • میزبانی دانشگاه آزاد بجنورد از داوطلبان کنکور سراسری در سه گروه آزمایشی اصلی