Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، محمد ضیاالدینی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: سرکرده اصلی این باند با شناسایی سایر سارقان حرفه‌ای استان اقدام به تشکیل یک باند مخوف سرقت مسلحانه داده بود.

این مقام قضائی اعلام کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه تا کنون به بیش از ۳۰ فقره سرقت عمده در شهرستان‌های مختلف استان اعتراف کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: در یک عملیات موفق و ضربتی از سوی کاراگاهان پلیس آگاهی، سرکرده این باند و سایر همدستانش در چندین نقطه مختلف استان دستگیر شده‌اند.

دادستان بم افزود: از اعضای این باند چندین قبضه سلاح جنگی کلاشینکف، کلت کمری و سایر تجهیزات نظامی از قبیل دستگاه بی سیم، شوکر و همچنین چندین خودرو کشف و ضبط شده است.

وی گفت: سارقین مسلح با پوشش مأموران پلیس اقدام به چند مورد راهزنی و سرقت خودرو در جاده‌های مواصلاتی شرق استان کرمان داشته‌اند و برای نمونه می‌توان به سرقت یک کامیون همراه با محصول خرمای صادراتی اشاره کرد.

دادستان بم اعلام کرد: متهمان بازداشت شده دارای سوابق متعدد کیفری می‌باشند و از زمان متلاشی شدن این باند سرقت‌های مسلحانه در شرق استان کرمان کاهش چشمگیری داشته است

وی گفت: سرکرده این باند از مجرمان و سارقان حرفه‌ای در سرقت‌های گوناگون از جمله سرقت طلاجات، سرقت از منزل، سرقت احشام، سرقت خودرو و محصولات کشاورزی و راه زنی جاده‌ای استفاده می کرده است.

دادستان بم در پایان هشدار داد: دستگاه قضائی با هر گونه عوامل ناامنی و برهم زدن نظم وامنیت عمومی جامعه بشدت برخورد خواهد کرد

کد خبر 5008686

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری کرمان سرقت مسلحانه دستگیری سارق محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان آزادگان جنگ تحمیلی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۴۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یک عضو شورای شهر یکی از بخش‌های شهرستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و قانون خبر داد و گفت تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سو استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6092062

دیگر خبرها

  • صدور کیفرخواست برای باند جعل اسناد سازمان یافته املاک در قم
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • انهدام باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم
  • باند جعل اسناد و کلاهبرداری سازمان یافته املاک در قم منهدم شد
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • نبرد مسلحانه رزمندگان فلسطینی با اشغالگران در کرانه باختری
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • بازداشت اعضای ۲۰ باند غیربومی سرقت در مازندران