Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@14:43:36 GMT

۲ مرکز جدید دانشگاهی در قم تاسیس می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۴۶۰۶

۲ مرکز جدید دانشگاهی در قم تاسیس می‌شود

ایسنا/قم رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم از راه‌اندازی دو واحد جدید دانشگاهی در این دانشگاه در استان قم خبر داد.

محمدحسن نادری در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام خبر راه‌اندازی دو مرکز علمی کاربردی جدید در استان قم اظهار داشت: با موافقت کمیته تخصصی علمی کاربردی گسترش آموزش عالی، دو مرکز علمی کاربردی در استان قم تأسیس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قم افزود: «مرکز علمی کاربردی نیروی انتظامی» و «مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم» از سال تحصیلی جدید در مهرماه در حوزه‌های تخصصی مدیریت و خدمات اجتماعی و نیز فرهنگ و هنر با ارائه رشته‌های مورد نیاز استان قم و بازار کار به مهارت‌آموزی در دو مقطع کاردانی و کارشناسی خواهند پرداخت.

وی با اشاره به نیازسنجی‌های صورت گرفته در بازار کار و مهارت‌های مورد نیاز استان گفت: این دو مرکز با ارائه رشته‌ها و گرایش‌های تخصصی و متنوعی پذیرش دانشجو خواهند داشت.

نادری یادآور شد: مرکز نیروی انتظامی در رشته‌های همچون کنترل ترافیک، حراست فیزیکی، تربیت‌بدنی، حقوق و غیره و مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر قم در رشته‌های تخصصی همچون عکاسی، فیلم‌سازی و سینما، امور فرهنگی، نقاشی و غیره دانشجو خواهند پذیرفت.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام دانشگاه جامع علمی کاربردی، 27 مرکز جدید در سطح کشور در دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه‌های چهارگانه صنعت، کشاورزی، خدمات و فرهنگ و هنر راه‌اندازی شده است که از 4 شهریور ماه از طریق سایت سازمان سنجش در سال جدید تحصیلی مهرماه پذیرش دانشجو خواهند داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی منطقه قم دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۴۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد

حسن هاشمی پور عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان در سال ۱۴۰۳ به عنوان استاد نمونه کشوری انتخاب شد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، حسن هاشمی پور متولد ۱۳۵۰ در رفسنجان است که مقطع کارشناسی در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه تهران و مقطع کارشناسی ارشد و دکترا در رشته مهندسی شیمی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر را گذرانده است.

وی استاد تمام رشته مهندسی شیمی بوده که دارای سابقه تدریس ۲۳ سال در دانشگاه‌های شهید باهنر کرمان و، ولی عصر (عج) رفسنجان است.

حوزه تخصص وی سینتیک شیمیایی و جداسازی مواد در قالب پژوهش‌های تجربی و ریاضی با تاکید بر فناوری نانو است که نتایج این تحقیقات چاپ حدود ۱۰۰ مقاله در مجلات معتبر ملی و بین‌المللی، یک ثبت اختراع بین‌المللی، یک کتاب با ناشر بین‌المللی و دو کتاب با ناشر ملی است.

دیگر خبرها

  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • دریافت بیش از ۴۹۰ میلیارد تسهیلات خوداشتغالی توسط دانشجویان لرستان
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با بهره گیری از تولیدات علمی و پژوهشی جامعه دانشگاهی گیلان
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • عضو هیأت علمی دانشگاه، ولی عصر (عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • ۵ اصفهانی در بین پراستنادترین استادان دانشگاه آزاد اسلامی
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • هشدار رئیس دانشگاه آزاد به ناهنجاری در انتخاب رشته دانشگاهی
  • دست‌یابی به مرجعیت علمی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در فضای دانشگاهی کشور