Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی معاون فرهنگی، ‌ اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: هفت باب مدرسه با مشارکت خیرین تجهیز و نوسازی مدارس در سطح منطقه احداث شده است.

مهدی خلف خانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به احداث هفت باب مدرسه با مشارکت خیّرین تجهیز و نوسازی مدارس در سطح منطقه در دولت تدبیر و امید اظهار کرد: امسال سه مدرسه روستایی جدید در شهرهای مختلف منطقه با پیشرفت فیزیکی حدود ۲۵ درصدی در دست احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تجهیز و تعمیر پژوهش سرای دانش آموزی ماکو، برگزاری کلاس‌های کنکور برای دانش آموزان دوره پیش دانشگاهی در رشته‌های تخصصی و عمومی، برگزاری کارگروه‌های تخصصی آموزشهای محیط زیست در مدارس منطقه، تهیه بسته‌های حمایتی برای ۳۰۰۰ نفر از دانش آموزان بی بضاعت منطقه برای شروع سال تحصیلی جدید از جمله اقدامات حوزه فرهنگی، آموزش و هنری سازمان است.

معاون فرهنگی، ‌ اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو همچنین با اشاره به بند (ز) ماده ۱۱۲ قانون پنجم توسعه کشور گفت: در این راستا سازمان منطقه آزاد ماکو تاکنون ۱۱۳ مسکن محرومین در ماکو، شوط و پلدشت احداث و به نیازمندان تحت پوشش های کمیته امداد و بهزیستی تحویل داده است.

خلف خانی همچنین افزود: برای احداث این ۱۱۳ واحد مسکن محرومین بیش از ۱۰ میلیارد ریال از محل درآمد سازمان هزینه شده است.

وی ادامه داد: همچنین در سال جاری براساس توافق نامه، تعداد ۶۱۷ واحد مسکن، تعمیر، تجهیز و بهسازی خواهند شد که با مشارکت سازمان و کمیته امداد امام با مشارکت ۵۰ درصدی به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال اجرا می شود.

معاون فرهنگی، ‌ اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ماکو همچنین اضافه کرد: در سال‌ ۹۷ نیز مبلغ یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال از طرف سازمان به مسکن معلولین (مددجویان تحت پوشش بهزیستی) مساعدت گردیده است.

خلف خانی گفت: مبلغ بیش از پنج میلیارد و ۸۹۴ میلیون ریال از محل واریز های سال ۹۵، توسط کمیته امداد در حوزه حمایتی ۴۷درصد، در حوزه فرهنگی ۲۰ درصد و حوزه مسکن محرومین ۳۳درصد در ماکو، شوط و پلدشت هزینه شده است.

وی اظهار کرد: همچنین در سال ۹۵، مبلغ بیش از ۵میلیارد و ۸۹۴میلیون ریال از محل واریز های سازمان توسط ادارات بهزیستی منطقه در حوزه مسکن، اشتغال و درمان برای مددجویان تحت پوشش خود هزینه نموده است.


انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دولت تدبیر و امید مسکن محرومین بهسازی مسکن سازمان منطقه آزاد ماکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۴۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم

مریم نوری بالانجی مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم گفت: سال گذشته ارزش سرمایه‌گذاری حوزه شیلات و آبزی پروری قشم ۱۳۱ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: ارزش تولیدات واقعی پرورش ماهی در قفس به ۲ هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال رسید.

مدیر شیلات و کشاورزی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به افزایش ۲۰۸ درصدی ارزش سرمایه‌گذاری پرورش میگو هم گفت: حجم تولیدات واقعی این محصول غذایی نیز به دو هزار و ۱۸۰ تُن در سال رسید که رشد ۴۵ درصدی داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه شیلات و آبزی پروری قشم
  • ساخت و بهسازی ۱۴۵ واحد مسکن مددجویی در بندرعباس
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • تحویل نه هزار واحد مسکونی تا پایان سال
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها