Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین فاضلی مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه در سلسله مراسمات شب‌های محرم که در مسجد حاج شهباز خان کرمانشاه با حضور آیت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و مردم عزادار برگزار شد اظهار کرد: رسول اکرم (ص) می‌فرماید: «حسین از من است و من از حسین هستم، خدا دوست دارد کسی را که حسین دوست بدارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه با اشاره به تحقیقات گسترده علامه عسگری رضوان الله علیه تصریح کرد: علامه عسگری رضوان الله علیه در کتب خود به تحقیقات گسترده‌ای در خصوص صحابیان ساختگی پرداخته و آنها را تشریح کرده است، صحابی ساختگی یکی از ایده‌های جعل احادیث و تحریف واقعیات در راستای سردرگم کردن مردم بود.

این مسئول خاطرنشان کرد: صحابیان ساختگی با فرصت طلبی و دوست نمایی به عناوین مختلف با ایجاد فتنه و آشوب نظام مجتمع اسلام را بر هم می‌زدند و برای پنهان کردن حقیقت، حدیثی را جعل و واقعیت را پنهان می‌کردند، در واقع دست یهود در این انحراف علمی در جوامع اسلامی مشهود بود و اگر یهودیان این کار را نمی‌کردند امیدی برای نفوذ و ضربه زدن به اسلام را نداشتند.

فاضلی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب گفت: در خصوص برجام اگر چنانچه تحریف بر جامعه در حوزه واقعیات اتفاق نیفتد تحریم‌های دشمن و برجام کاری از پیش نخواهد برد، با تحریف و پنهان سازی، برجام را گوهر نجات بخش امور اقتصادی مردم معرفی می‌کردند در حالی که برجام، فرجام مشکلات نیست، در قضیه برجام متأسفانه غرب را بزک کرده و با تحریف و پنهان ساختن واقعیات، جامعه خویش را وادار به وابستگی و غرق آرمانهای غربی می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه غرب در حال فروپاشی است افزود: در خصوص حقوق بشر امریکایی، سرکوب کردن سیاه پوستان یکی از واقعیت‌های آمریکا است که نشان می‌دهد غرب در فروپاشی بوده و نمی‌توان این واقعیت را پنهان کرد.

این مسئول اظهار کرد: مکتب حسینی سراسر عبرت و پند است، صحنه‌های موجود تمام شاخص‌های موفق و رفتار نبوی را گوشزد کرده اما متأسفانه جامعه نپذیرفته و نهایتاً منجلاب جنایت و خسارت به امت اسلامی در واقعه کربلا رخ داد و پشیمانی سودی در برنخواهد داشت.

مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه عنوان کرد: صحابیان با احادیث کذب اهل بیت را در حاشیه قرار داده و همچنین ممنوعیت حدیث یکی از ایده‌هایی بود که اجازه نمی‌داد فضائل اهل بیت به گوش مردم برسد، اینگونه رسانه‌ها تعطیل شده و حقایق را بایکوت می‌کردند.

فاضلی ادامه داد: امام خمینی (ره) همواره تحریف و پنهان سازی واقعیات را گوشزد می‌کرد زیرا تحریف انقلاب، اندیشه‌های انقلاب را دستخوش تغییرات قرار می‌داد و خوشبختانه مرکز حفظ آثار امام خمینی (ره) یکی از موفقیت‌هایی بود که سبب شد سیره و منش بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به فراموشی سپرده نشود و همچون سندی در قلب انقلاب ماندگار شد.

این مسئول بیان کرد: دشمنان داخلی و خارجی با تمام توان درصدد ضربه زدن به پیکره انقلاب و نظام هستند و اخیرأ با حذف عنوان شهید از کوچه و خیابان‌ها زیرساخت‌های فرهنگی و اسطوره‌های نظام را دستخوش فراموشی قرار می‌دهند.

وی با اشاره به واقعه عاشورا گفت: تعدی به امام حسین (ع) تعدی و جسارت به ذات مقدس پیامبر اکرم (ص) است و تعدی به رسول خدا (ص) تعدی به شریعت است، بنی امیه آن‌قدر به گوش مردم خواندند که کسی تصور نمی‌کرد که از اهل بیت به جز آنها باقی مانده و این پنهان کردن واقعیت‌ها است.

مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت کرمانشاه در پایان عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب شخصیتی فرزانه و مرکز نظام است و برای سنجش شخصیت‌ها و رجال سیاسی نظام باید آنها را با محور نظام بشناسیم و اگر پایبندی به ولایت فقیه وجود داشته باشد قطعأ اگر در صحنه کربلا هم قرار بگیریم حسینی وار از اسلام پاسداری خواهیم کرد.

کد خبر 5008658

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه محرم 99 استکبار ستیزی محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان آزادگان جنگ تحمیلی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه پنهان آمریکا در مخالفت با تجمع‌های دانشجویی

دریافت 22 MB کد خبر 6091329

دیگر خبرها

  • لاپید: اگر کابینه نتانیاهو برکنار نشود قیمت‌ها همچنان افزایش می‌یابد
  • نیم قرن مجاهدت «فقیه مجاهد»/ از تاسیس شبکه ماهواره ای تا دانشگاه
  • انتخابات به نظام مشروعیت می‌بخشد
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • انگیزه پنهان آمریکا در مخالفت با تجمع‌های دانشجویی
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • تصاویر آخرالزمانی از طوفان سیاه در چین؛ تورنادو از نمای نزدیک!
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند