Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار زنجان با اشاره به اقدامات در نظر گرفته شده برای بهره برداری در هفته دولت گفت: ۹۹۴ طرح در هفته دولت در این استان افتتاح و کلنگ زنی می‌شود. تاریخ انتشار: 09:26 - 05 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۰۴۱۱ فتح‌الله حقیقی در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه ۹۹۴ طرح در هفته دولت در استان زنجان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود، اظهار داشت: یک هزار ۳۴۸ میلیارد تومان برای این طرح‌ها سرمایه گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: از نظر تعداد ۷۸ درصد و از نظر مبلغ ۱۲ درصد نسبت به سال ۹۸ افزایش داشته است.   استاندار زنجان بیان داشت: ۸۲ درصد از طرح‌های در نظر گرفته شده برای هفته دولت امسال  افتتاحی و تنها ۱۸ درصد در سطح کلنگ زنی هستند و از نظر اشتغال ۹۵ درصد افتتاحی و ۵ درصد کلنگ زنی هستند. 
 حقیقی یادآور شد: جدای از این در طرح اقدام ملی مسکن از سهمیه ۱۳ هزار ۵۵۰ واحد مسکونی استان زنجان، ساخت ۴ هزار واحد مسکونی را با ارزش تقریبی یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان شروع کرده‌ایم.   وی تأکید کرد: کار‌های ملی با ارزشی در سطح این استان در حال پیگیری است؛ موارد یادشده  تنها مربوط به افتتاحیه‌هایی است که در هفته دولت برای شهروندان شریف این استان خواهیم داشت.   بیشتر بخوانید:  از افتتاح ۷۵ طرح کشاورزی تا۱۱۰ واحد صنعتی در استان تهران   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استاندار زنجان فتح الله حقیقی هفته دولت هفته دولت کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۵۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛  فرماندار اراک گفت: در فرمانداری اراک قرارگاهی در راستای فرمایشات رهبری در راستای شعار جهش تولید با مشارکت مردم راه اندازی می‌شود شود تا ظرفیت‌های مردمی را برای موضوع جهش تولید بکارگیری کند.

هادی در بازدید از چند شرکت‌ تولیدی به مناسبت هفته کارگر گفت: امروز به اهتمام بسیج کارگری و به مناسبت هفته کارگر، بازدیدی از مجموعه صنایع شهرستان اراک صورت گرفت.

او با قدردانی از جامعه تولیدکنندگان و کارگران افزود: با اهتمام دولت سیزدهم در طی این سال‌ها آرامشی در حوزه تولید و کارگری ایجاد شده است.

هادی گفت: مجموع تولید مجموعه صنایع در شهرستان اراک رو به تولید است که نویدبخش حرکت دولت برای اقدامات بزرگتر است.

دیگر خبرها

  • وعدۀ افتتاح بیمارستان نیایش خرم‌آباد در سال ۱۴۰۴
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • راه‌اندازی قرارگاه جهش تولید
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها
  • پارکینگ طبقاتی توفیق زنجان افتتاح شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی ۱۰۱ مدرسه در استان بوشهر
  • برگزاری ۲۵۰ برنامه به مناسبت هفته میراث فرهنگی در گیلان
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • اجرای ۱۲۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در زنجان