Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@03:05:38 GMT

طرح نذر نیابتی در حسینیه اعظم زنجان در حال اجراست

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۵۱۸۱

طرح نذر نیابتی در حسینیه اعظم زنجان در حال اجراست

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها_ رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم در استان، در راستای تسهیل ادای نذر عاشقان امام حسین‌(ع) در سراسر کشور طرح نذر نیابتی در حسینیه اعظم زنجان در حال اجراست. - اخبار استانها -

علیرضا فیروز‌فر در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در زنجان، با اشاره به اینکه چندین سال متوالی است که طرح نذر نیابتی در حسینیه اعظم زنجان برگزار می‌شود اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی حاکم بر استان و عدم اجتماع بزرگ عاشقان اباعبدالله الحسین(ع) در دسته حسینیه اعظم زنجان، امسال نیز تمام عاشقان سرور و سالار شهیدان می‌توانند نذورات خود را به صورت نیابتی ادا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح نیابتی ذبح قربانی حسینیه اعظم زنجان سبب تسهیل ادای نذر شده و از سوی دیگر در مدیریت حسینیه جهت ذبح قربانی نیز بسیار مثمر‌ ثمر خواهد بود.

رئیس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان تصریح کرد: صاحبان نذورات عاشقان امام حسین‌(ع) می‌توانند از جای جای استان و کشور با شماره‌گیری 02433323030 با حسینیه اعظم در ارتباط باشند و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند. همچنین صاحبان نذورات می‌توانند مبلغ مورد نظر خود را به حساب 6037997870533123  واریز نمایند.

برگزاری پویش نذر ماسک در ماه محرم با شعار ما ملت امام حسینیم   نذر اهدای خون در آذربایجان‌ غربی به روزهای تاسوعا و عاشورا محدود نشود   اجرای نذر کتاب متفاوت در ماه محرم امسال/ 120 هزار عنوان اهدا شد
 

وی با اشاره به اینکه در طرح نذر نیابتی صاحب قربانی به حسینیه اعظم زنجان نیابت می‌دهد که از عوض آنها ذبح قربانی انجام گیرد خاطرنشان کرد: در همان ساعت و زمانی که توسط اشخاص اعلام شده است ذبح قربانی و ادای نذر انجام خواهد شد.

فیروزفر با اشاره به اینکه در سال گذشته 900 راس گوسفند در طرح نیابتی حسینیه اعظم زنجان دریافت شد گفت: عاشقان ابا‌عبدالله‌ الحسین‌(ع) بهتر است در راستای ادای نذر خود در طرح مذکور شرکت داشته باشند و از مراجعه حضوری خود‌داری نمایند.

انتهای پیام/ ع

R7707/P1494/S6,59/CT1 بیشتر بخوانید... طرح نذرواره حسینی در ۳۳ شهر در ایام محرم امسال اجرا می‌شود عضو مجلس خبرگان رهبری‌: نذری‌ها در قالب جیره خشک در بین نیازمندان توزیع شود پویش "نذر سلامت" برای کمک به تامین اقلام بهداشتی هیئت‌ها آغاز شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... طرح نذرواره حسینی در ۳۳ شهر در ایام محرم امسال اجرا می‌شود عضو مجلس خبرگان رهبری‌: نذری‌ها در قالب جیره خشک در بین نیازمندان توزیع شود پویش "نذر سلامت" برای کمک به تامین اقلام بهداشتی هیئت‌ها آغاز شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۲ گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر ۳ عضو کمیسیون آموزش مجلس: ضعف زیرساخت‌های اینترنتی کشور تداوم تدریس آنلاین را دچار چالش می‌کند ۴ امتحانات پایه نهم و دوازدهم در کاشان حضوری برگزار می‌شود ۵ وضعیت نیروی متخصص بخش بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان هنوز ایده‌آل نیست ۶ ۱۰۴۱ تن کالا از آذربایجان‌ غربی به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر شد ۷ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: سرمایه‌ها و نقدینگی موجود در کشور به‌سمت دلالی مسکن هدایت می‌شود ۸ پای دلالان به بازار آلوچه قرمز مراغه باز شد؛ چانه‌زنی برای کاهش قیمت‌ها و نارضایتی کشاورزان مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی|چرا کوفیان در واقعه کربلا نتوانستند دوست را از دشمن تشخیص دهند؟ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: سرمایه‌ها و نقدینگی موجود در کشور به‌سمت دلالی مسکن هدایت می‌شود گزارش| بازی عطاری‌ها با جان مردم /‌ قیمت‌های نجومی برای تجویز‌‌ داروی "کرونا" پای دلالان به بازار آلوچه قرمز مراغه باز شد؛ چانه‌زنی برای کاهش قیمت‌ها و نارضایتی کشاورزان مهمترین اخبار تسنیم طرح فروش اوراق نفت فعلاً متوقف شد/ دژپسند: بازار سرمایه در میان‌مدت بسیار خوب خواهد بود روایت جدید آقای رئیس‌جمهور از دلار ۴۲۰۰ و تناقض‌هایی که آشکار شد/ چرا کسی مسئولیت نمی‌پذیرد؟ علت عدم‌تشکیل "کمیسیون قضایی" بعد از گذشت ۳ ماه از شروع به کار مجلس جدید چیست؟! جزئیات ۳ مصوبه مهم شورای پول و اعتبار/ همتی: عرضه ارز در نیما زیاد شد گزارش ویدئویی|چرا کوفیان در واقعه کربلا نتوانستند دوست را از دشمن تشخیص دهند؟ درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حسینیه اعظم زنجان طرح نذر نیابتی ذبح قربانی ادای نذر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۵۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مراسم سومین سالگرد شهادت سید محمد حجازی فردا پنج شنبه ۶ اردیبهشت در مسجد پیامبر اعظم (ص) برگزار می‌شود.

مراسم مذکور فردا پنجشنبه ۶ اردیبهشت ساعت ۱۶ در مسجد پیامبر اعظم (ص) واقع در شهرک شهید محلاتی، خیابان ولایت برگزار می‌شود.

کد خبر 6087379 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • آیا ادعای سید حسین نصر درباره‌ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
  • مسیرهای دسترسی تقاطع محور فردوسی و بلوار پیامبر اعظم(ص) تکمیل می‌شود
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • پهلوانی به قامت «حیدر»
  • نظراتم را در مورد طرح حجاب صریح با مقامات و حاکمیت می‌گویم/ بلای جان طرح‌های خوب نبود رویه‌های درست اجراست
  • بازداشت ۷ نوجوان در ارتباط با حمله به اسقف اعظم کلیسای سیدنی
  • سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار می‌شود
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از دیدار رهبر انقلاب با کارگران