Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان تأکید کرد: حوزه پژوهشی باید با استقبال از طرح‌های دانش‌بنیان و درآمدزا در همه بخش‌های غیرشهریه‌ای جهشی مضاعف داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بهبهان، بهزاد محمدی در جمع اعضای شورای اداری و کمیته جذب دانشجو دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان با تأکید برافزایش درآمدزایی غیرشهریه‌ای اظهار کرد: حوزه پژوهشی باید با استقبال از طرح‌های دانش‌بنیان و درآمدزا در همه بخش‌های غیرشهریه‌ای و با استفاده از توانمندی‌های بخش کشاورزی و دامداری و کاشت و برداشت گیاهان دارویی جهشی مضاعف داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همدلی، همکاری و بیان توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی در بخش‌های علمی و پژوهشی و تکریم ارباب‌رجوع را از مهم‌ترین راهکارهای جهش جذب حداکثری عنوان کرد و افزود: بهره‌گیری از ایده‌های نو در تبلیغات، استفاده حداکثری از فضای مجازی و ایجاد مراکز مشاوره‌ای در بخش مرکز مشاوره باید سرلوحه کمیته جذب قرار گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان با بیان شرایط موجود در جامعه و آموزش از راه دور بر تقویت توان فنی و شبکه‌ای اینترنت دانشگاه تأکید کرد و گفت: حوزه IT باید با تقویت توانمندی سیستم اینترنت زیرساخت‌های لازم را برای استفاده آسان دانشجویان از فضای مجازی و کلاس‌های آنلاین مهیا کند و در این راستا از همه توانمندی همکاران و بخش سخت‌افزاری موجود استفاده لازم را انجام دهد.

محمدی با اعلام میزبانی آزمون کاردانی به کارشناسی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان و با تشکر از برگزاری آزمون‌های کارشناسی ارشد و کارشناسی صورت گرفته در این واحد دانشگاهی مطرح کرد: حضور داوطلبان این آزمون‌ها در دانشگاه آزاد اسلامی غنیمتی بزرگ در راستای آشنایی داوطلبان با توانمندی‌های موجود بوده و باید همکاران و اعضای هیئت علمی برای جذب حداکثری دانشجو تلاش بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/4121/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: حوزه پژوهشی بهزاد محمدی طرح های دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی بهبهان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۵۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسداشت خدمات بنیان‌گذار دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان در روز معلم
  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • مرکز پژوهش فناوری و نوآوری شبکه‌های کوانتومی افتتاح شد
  • توسعه فناوری موجب برتری کشور‌ها می‌شود
  • دانشگاه بنگاه اقتصادی نیست/ لزوم تولید دانش کاربردی برای تبدیل به سرمایه
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین