Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفری با اشاره به اجرای طرح هبه در استان گلستان، گفت: همزمان با چهلمین سال هفته دفاع مقدس توزیع کالاهای اهدایی خیرین بین نیازمندان استان توزیع می شود.

«رضا جعفری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: به منظور برطرف کردن بخشی از نیازهای اولیه زندگی خانواده‌های نیازمند با جمع‌آوری لوازم مازاد شهروندان، ساماندهی و جهت‌دهی اجناس و اقلام(لوازم خانگی) مازاد خانواده‌هایی که در طول سال اقدام به تعویض کالای منزل خود می‌نمایند، جلوگیری از اسراف و هدر رفتن سرمایه‌های کوچک خانواده‌ها، استفاده از ظرفیت و توان خادمین موکب علی‌بن‌موسی‌الرضا(علیه السلام) برای خدمت‌رسانی به نیازمندان و محرومین جامعه و ترویج فرهنگ انفاق، فقرزدایی و کمک به نیازمندان طرح هبه از سوی موکب علی بن موسی الرضا (علیه السلام) استان گلستان و حمایت آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول موکب علی بن موسی الرضا (علیه السلام) گلستان افزود: این طرح نقش تسهیل‌گری را دارد و در تلاش است با ایجاد شبکه‌های ارتباطی زیرساخت لازم آن را آماده و اجرا کند.

 

وی با بیان اینکه کار نیکوی انفاق و کمک به عزیزان موهبتی است که خداوند منان هر کسی را نصیب نخواهد کرد، اظهارداشت: آنانکه با روح بلند و مناعت طبع، با دل پر محبت و دستانی گشاده و بخشنده همنوعان خود را چون خویش دوست دارند و شیرینی و طعم خوش زندگی را برای دیگران نیز آرزو می کنند، به یقین در  پیشگاه حق تعالی عزیزند و گرامی و از بهترین پاداش ها برخوردار می شوند.

 

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در گلستان خاطرنشان کرد: در طرح هبه مردم وسائلی از قبیل لوازم آشپزخانه، لباس یا هر وسیله‌ سالمی که دیگر نیاز به آن ندارند، می‌توانند به این طرح اهدا کنند.

 

 

جعفری ادامه داد: وسیله‌هایی که نیاز به یک تعمیر جزئی دارند نیز در تعمیرگاه‌های هبه موکب علی بن موسی الرضا (علیه السلام) استان گلستان تعمیر می‌شوند و به خانواده‌های نیازمند اهدا می‌شوند.

 

مسئول موکب علی بن موسی الرضا (علیه السلام) گلستان افزود: خانواده های نیازمند از طریق اکیپ شناسایی نیازمندان و افراد معتمد معرفی و پس از تحقیقات میدانی، نیروهای موکب با کارت ها و ماشین های مخصوص طرح، وسایل مورد نیاز را به خانواده های نیازمند می رسانند.

 

وی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح فراخوانی قبل از سال 99 اعلام شد، گفت: علاقمندان و خیرین برای شرکت در این طرح می توانند با شماره 3814 تماس بگیرند.

 

جعفری گفت: به مناسبت چهلمین سال هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی نیز بخش عمده توزیع کالاهای اهدا شده خیرین در مراسمی در مصلی نمازجمعه گرگان بین نیازمندان انجام می شود.

 

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح هبه رضا جعفری هفته دفاع مقدس موکب علی بن موسی الرضا خانواده های نیازمند علیه السلام طرح هبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار هاشم غیاثی در پیام تسلیت آورده است: رزمندگان دلاور لشکر ویژه شهدا در طول صحنه‌های دفاع از این مرز و بوم به ویژه در ۸ سال دفاع مقدس جان فشانی‌ها و دلاور مردی‌های سید مجید ایافت را به یاد دارند، او که در عملیات مرصاد به اتفاق همرزمانش، داغ پیشروی منافقین را از تنگه چهار زبر در کرمانشاه بر دل دشمنان این انقلاب گذاشت.

فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در پیام خود به مناسبت رحلت سردار ایافت آورده است: رضوان پروردگار بر این سردار پر افتخار و مجاهد فی سبیل الله که بعد از دفاع مقدس برای ترویج پیام انقلاب اسلامی و رفیقان شهیدش لحظه‌ای از پای ننشست و با حضور در میدان‌های فرهنگی همیشه به دنبال زنده کردن راه شهیدان بود که این تلاش‌ها در یاد و خاطره اهل فرهنگ و هنر انقلاب خواهد ماند.

وی در پایان این پیام آورده است: از درگاه خداوند رحمان برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و علو درجات و همنشینی با رفقای شهیدمان را برای این مجاهد نستوه مسالت می‌کنم.

کد خبر 6096720

دیگر خبرها

  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • غبارروبی و عطرافشانی ضریح مطهر حضرت معصومه (س) + تصاویر
  • تسلیت فرمانده سپاه امام رضا (ع) در پی رحلت سردار ایافت
  • فرمانده سپاه امام رضا (ع) رحلت سردار «ایافت» را تسلیت گفت
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • یادداشت| امام صادق(ع) و نگاه ویژه به شهر مقدس قم
  • تشییع پیکر شهید دوران دفاع مقدس در بوشهر+ تصاویر
  • برپایی ۵ موکب شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیاده‌راه بجنورد
  • برگزاری مراسم سالگرد پدر ۴ شهید دفاع مقدس در مبارکه
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود