Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز چهارشنبه گروه فرهنگی ایرنا به نقل از روابط عمومی ستاد برگزاری پنجمین جشنواره هنرمقاومت، مسعود نجابتی دبیرکل این جشنواره با صدور احکامی جداگانه محمدرضا دوست محمدی، سید محمدرضا میری، علی حیاتی و سید مهدی حسینی را به ترتیب به عنوان دبیران بخش‌های تصویر سازی، پوستر، کتیبه و پرچم و تایپوگرافی این جشنواره منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این نیز غلامعلی طاهری به عنوان دبیر بخش نقاشی، طاهر شیخ الحکمایی به عنوان دبیر بخش حجم، سیدمسعود شجاعی طباطبایی به عنوان دبیر بخش کارتون و حسن قائدی به عنوان دبیر بخش عکس این جشنواره احکام خود را از مسعود نجابتی دریافت کرده بودند.

ششمین جشنواره جهانی هنر مقاومت در هشت بخش توسط گروه هنرهای تجسمی بنیاد فرهنگی روایت فتح، بهمن ماه در تهران برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها جشنواره هنر مقاومت نقاشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جشنواره هنر مقاومت نقاشی جشنواره هنر مقاومت نقاشی عنوان دبیر بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۵۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات

هیئت حماس برای تکمیل گفت‌وگوها و بررسی پیشنهاد آتش‌بس قاهره را ترک کرد و قرار است مجددا با یک پاسخ مکتوب به مصر بازگردد.

به گزارش مشرق، جنبش حماس در نامه‌ای به سایر گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد هیئت این جنبش به قاهره رفت و مذاکراتی درباره پیشنهاد اخیر آتش‌بس انجام داد. این هیئت به توضیحات و نکات میانجی‌های مصری و قطری درباره جزئیات پیشنهاد اخیر گوش داد.

به گزارش رسانه‌های مصری هیئت حماس به ریاست خلیل الحیه شامگاه دوشنبه قاهره را ترک کرد.

این رسانه‌ها گزارش دادند هیئت حماس مجددا با یک پاسخ مکتوب به قاهره بازمی‌گردد.

دوشنبه سامح شکری، وزیر خارجه مصر از وجود پیشنهادی درباره آتش‌بس غزه خبر داد و از طرف‌های فلسطینی و اسرائیلی خواست آن را بررسی کنند.

خبرگزاری رویترز نیز به نقل از یک منبع آگاه در مذاکرات اعلام کرد احتمالا حماس به پیشنهاد تل‌آویو برای آتش‌بس چند مرحله‌ای که شنبه آن را دریافت کرده است، پاسخ بدهد.

به گفته این منبع، این پیشنهاد شامل آزادی کمتر از ۴۰ اسیر در ازای آزادی فلسطینی‌ها از زندان‌های رژیم صهیونیستی است. مرحله دوم نیز شامل یک دوره آرامش پایدار است. بعد از مرحله اول رژیم صهیونیستی اجازه آزاد تردد بین شمال و جنوب غزه را خواهد داد و نیروهای این رژیم به صورت جزئی از نوار غزه عقب نشینی خواهند کرد.

روزنامه هاآرتص نیز نوشت یک هیئت اسرائیلی امروز (سه شنبه) برای برگزاری مذاکرات با مسؤولان مصری درباره خواسته حماس برای آتش‌بس کامل در غزه به قاهره می‌رود. محور مذاکرات این خواسته حماس است.

گزارش‌های رسانه‌های عبری زبان روز دوشنبه نوشتند که فضای انتظار بر دولت اشغالگر حاکم است و در انتظار پاسخ جنبش مقاومت اسلامی (حماس) به پیشنهاد مصر در مورد توافق احتمالی بین ۲ طرف است. این رسانه‌ها اشاره کردند که رفتن هیئت رژیم صهیونیستی طی سه‌شنبه به قاهره به پاسخ حماس بستگی دارد.

وبگاه Ynet روز دوشنبه گزارش داد که «اسرائیل در میان فضای بدبینانه منتظر پاسخ حماس است» این وبگاه افزود که مقامات صهیونیست نسبت به پاسخ حماس به پیشنهاد مصر که بیشتر آن با موافقت این جنبش تدوین شده است خوش‌بین نیستند.

اگر هیئتی به قاهره برود، از نمایندگان سرویس اطلاعاتی اسرائیل (موساد)، سرویس امنیت عمومی (شین بت) و ارتش اشغالگر در سطح تیم‌های حرفه‌ای خواهد بود، نه مقامات ارشد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پیام حماس به گروه‌های مقاومت درباره مذاکرات
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • معرفی اعضای شورای سیاست‌گذاری و دبیر جشنواره فیلم کوثر
  • حملات هوایی شدید اسرائیل به جنوب لبنان
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • روایت خسروپناه از آمار وضعیت دانش‌آموزان مدارس دولتی در میان داوطلبان برتر کنکور
  • عاشقانه شمس و مولانا رکورد کمدی‌ها را زد/تغییر ناگهانی دبیر اقوام
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی