Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دریافت حقوق ماهیانه ۵ میلیون تومانی مصوبه سال گذشته ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی برای ورزشکارانی بود که سهمیه المپیکی خود را قطعی کرده اند. طبق این مصوبه اعضای کادر فنی شامل سرمربی و مربی هم به ترتیب ۵ و ۲.۵ میلیون تومان دریافتی خواهند داشت.

مرحله اول این حقوق سال گذشته از طرف وزارت ورزش و معادل ۶ ماه در اختیار ورزشکاران المپیکی و سرمربیان آنها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته ملی المپیک که مسئول مرحله دوم پرداخت حقوق مصوب ستاد عالی است، از دو هفته پیش انجام این مهم را در پروسه کاری و اداری خود قرار داد تا بخش باقی مانده حقوق المپین ها در اختیارشان قرار بگیرد.

این حقوق امروز چهارشنبه از سوی کمیته ملی المیک به حساب فدراسیون ها واریز می شود تا با اختیار رئیس فدراسیون و البته نظارت این کمیته به دست ورزشکاران المپیکی و مربیان برسد.

بدین ترتیب ۷۲ ورزشکاری که در رشته های دوومیدانی، تیراندازی، کشتی آزاد، کشتی فرنگی، دوچرخه سواری، تکواندو، شمشیربازی، بسکتبال، والیبال، کاراته، تیروکمان و بوکس سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو را گرفته اند ۳۰ میلیون تومان حقوق باقی مانده خود - حقوق ماهیانه ۵ میلیونی برای ۶ ماه - را دریافت می کنند. مشابه همین مبلغ برای ۱۲ سرمربی هم واریز می شود.

البته حقوق مصوب ستاد عالی بازی های المپیک و آسیایی شامل مربیان خارجی نمی شود بنابراین بابت سرمربی دوومیدانی و همچنین والیبال که فعلا وضعیت مشخصی هم ندارد، پولی در اختیار فدراسیون های مربوطه آنها قرار نمی گیرد. همچنین کاراته و تیراندازی رشته هایی هستند در هر یک از آنها ۲ سرمربی در سهمیه های به دست آمده تاثیرگذار بوده و حقوق مصوب شامل هر دوی آنها می شود، بدین ترتیب مجموع سرمربیانی که مستحق دریافت حقوق المپیکی هستند ۱۲ نفر می شود.

 ۱۵ مربی فعال در کادر فنی تیم های ملی ۱۲ رشته ای که سهمیه المپیک را به دست آورده اند هم در این مرحله از کمیته ملی المپیک حقوق دریافت می کنند. البته سهم هر یک از این مربیان نصف حقوق ورزشکاران و سرمربیان یعنی ۱۵ میلیون تومان - حقوق ۲.۵ میلیونی بابت ۶ ماه - است.

۱۵ مربی المپیکی در حالی از طرف کمیته ملی المپیک حقوق دریافت می کنند که وزارت ورزش نام این افراد را از فهرست حقوق بگیران المپیکی کنار گذاشت.

کد خبر 5008750 زینب حاجی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک المپیک 2020 توکیو حقوق و دستمزد تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی مهدی طارمی فدراسیون کشتی مارک ویلموتس ویروس کرونا والیبال فدراسیون فوتبال تیم فوتبال تراکتور وزارت ورزش و جوانان ورزش همگانی تیم ملی فوتبال ایران کمیته ملی ۵ میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۵۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW

حاجی علی‌یف که در مسابقات گزینشی جهانی دست به کار بزرگی زد و با شکست اصلان دودایف آلبانیایی سهمیه حضور در المپیک را گرفت؛ به عنوان آزادکار ماهِ جهان انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آذربایجان در مسابقات گزینشی قاره‌ای خیال خودش را بابت سهمیه‌های المپیک راحت کرد. آنها که میزبان رقابت‌های گزینشی اروپایی در باکو بودند، چهار سهمیه باقی‌مانده خود را گرفتند که یکی از آنها در وزن 65 کیلوگرم بود؛ جایی که حاجی علی‌یف کشتی‌گیر محبوب و البته مُسن آذربایجانی‌ها توانست با شکست اصلان دودایف در مرحله نیمه‌نهایی، به سهمیه المپیک برسد.

دارنده دو نشان المپیک، در حالی که بعد از کسب نقره المپیک توکیو، دیگر در 65 کیلوگرم کشتی نگرفته و در وزن 70 کیلوگرم مسابقات جهانی هم توفیقی کسب نکرده بود، توانست با عبور از سد کشتی‌گیر آلبانیایی که با شکست گاژی‌مراد رشیدوف روس، عنوان قهرمانی اروپا را از آن خود کرده بود به سهمیه المپیک برسد.

اتحادیه جهانی کشتی به همین دلیل حاجی علی‌یف را به عنوان آزادکار ماه انتخاب کرد.

در رشته فرنگی هم این عنوان از آن نائو کوزاکای ژاپنی شد. کشتی‌گیری که در وزن 77 کیلوگرم قهرمانی آسیا با شکست 4-2 آکژول محمودافِ قهرمان جهان، قهرمان آسیا شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • آخرین شانس کشتی آزاد به المپیک می‌رسد/ جدال سخت سرلک با مدعیان
  • حضور ملی پوشان المپیکی شمشیربازی در جایزه بزرگ سئول
  • حضور شمشیربازان المپیکی در جایزه بزرگ سئول
  • حقوق پاکبانان و کارگران شهرداری قبل از پایان هر ماه واریز می‌شود
  • آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • به پرورش ورزشکار المپیکی بی‌توجهی کرده‌اند/ روال برگزاری مجامع انتخاباتی قطع شدنی نیست