Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@01:48:34 GMT

رونمایی از صفحات دفترچه خاطرات جهان پهلوان تختی + عکس

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۵۶۶۰

رونمایی از صفحات دفترچه خاطرات جهان پهلوان تختی + عکس

‍‍‍‍‍‍

موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک گزیده‌ای از سفرنامه جهان پهلوان تختی را در نود و دومین سالگر تولد او رونمایی کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، پس از افتتاح موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک و اختصاص دادن بخشی اختصاصی از موزه ورزش برای به نمایش گذاشتن افتخارات و یادبودهای جهان پهلوان تختی که مورد استقبال بازدیدکنندگان موزه قرار گرفت و سپس به نمایش گذاشتن دست‌نوشته‌هایی از مرحوم تختی در موزه ورزش، امروز برای نخستین بار صفحاتی از دست نوشته‌های جهان پهلوان تختی از دفترچه خاطرات وی برای مردم عزیز و اصحاب رسانه به نمایش در‌می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر چه بازدید حضوری از موزه ملی ورزش پس از اتمام شرایط کرونایی امکان پذیر خواهد بود، ولی علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت museum.olympic.ir از موزه ملی ورزش، المپیک، پارالمپیک دیدن کنند.

انتخاب دبیر کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک

 

انتهای پیام/

R1351/P/S3,29/CT12 واژه های کاربردی مرتبط غلامرضا تختی بیشتر بخوانید... حضور حسن رحیمی بر سر مزار تختی + عکس طالقانی: مردم باید بیشتر از آقا تختی بدانند/ در سال المپیک نباید حرف از پول زد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... حضور حسن رحیمی بر سر مزار تختی + عکس طالقانی: مردم باید بیشتر از آقا تختی بدانند/ در سال المپیک نباید حرف از پول زد واژه های کاربردی مرتبط غلامرضا تختی پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ مسی به صورت رسمی خواهان جدایی شد/ هیئت مدیره بارسلونا جلسه اضطراری برگزار کرد ۲ مگوایر مجرم شناخته و به ۲۱ ماه حبس محکوم شد ۳ جام حذفی فوتبال| تقابل پرسپولیس و استقلال در دربی اجبار و سکوت/ بازی سرنوشت پس از دوره فرسایش ۴ ادعای نشریه آرژانتینی درباره آینده لیونل مسی ۵ جام حذفی فوتبال| صعود تراکتورِ ۱۰ نفره به فینال پس از ۳ سال/ یک تیر و ۲ نشان شاگردان الهامی ۶ جزئیاتی از قرارداد انصاری‌فرد با آاِک/ بازگشت کریم پس از ۷۳۳ روز ۷ طالقانی: مردم باید بیشتر از آقا تختی بدانند/ در سال المپیک نباید حرف از پول زد ۸ سامان قدوس در طرح لیگ برتری شدن برنتفورد مهمترین اخبار ورزشی جام حذفی فوتبال| تقابل پرسپولیس و استقلال در دربی اجبار و سکوت/ بازی سرنوشت پس از دوره فرسایش طالقانی: مردم باید بیشتر از آقا تختی بدانند/ در سال المپیک نباید حرف از پول زد بارسلونا پاسخ نامه مسی را داد/ شرط باشگاه برای جدایی کاپیتان حضور مهرداد محمدی در آزمایش‌های پزشکی العربی مهمترین اخبار تسنیم طرح فروش اوراق نفت فعلاً متوقف شد/ دژپسند: بازار سرمایه در میان‌مدت بسیار خوب خواهد بود روایت جدید آقای رئیس‌جمهور از دلار ۴۲۰۰ و تناقض‌هایی که آشکار شد/ چرا کسی مسئولیت نمی‌پذیرد؟ مشکل ۶ کشتی ایران در چین حل شد/پیگیری پروسه حقوقی اعتراض ایران به آمریکا برای اولین بار در آیمو علت عدم‌تشکیل "کمیسیون قضایی" بعد از گذشت ۳ ماه از شروع به کار مجلس جدید چیست؟! جزئیات ۳ مصوبه مهم شورای پول و اعتبار/ همتی: عرضه ارز در نیما زیاد شد درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: غلامرضا تختی غلامرضا تختی جهان پهلوان تختی موزه ملی ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۵۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: برترین‌ها

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • پائز و یک سورپرایز غیر والیبالی! (عکس)‌
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • ورزش واقعا باعث رشد قد می‌شود؟
  • لاکچری‌ترین فروشگاه آب معدنی جهان در این شهر ایران رونمایی شد + ویدئو
  • آیا ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • ورزش باعث رشد قد می‌شود؟
  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!