Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@23:09:43 GMT

برگزاری لیگ مجازی کاتا در دستور کار فدراسیون کاراته

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۵۷۱۳

برگزاری لیگ مجازی کاتا در دستور کار فدراسیون کاراته

ابوالقاسم پایدار رئیس سازمان لیگ کاراته ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: با هدف ایجاد رقابت سالم و پویا و با «شعار همه با هم کرونا را شکست می دهیم» سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته برگزاری دو عنوان مسابقه را در دستور کار خود دارد که برگزاری اولین دوره لیگ مجازی کاتا در رشته‌های کنترلی و در چهار رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و در دو گروه بانوان و آقایان یکی از آنها خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان لیگ کاراته افزود: ثبت نام این مسابقات آغاز شده که تا ١٠ شهریور از طریق سامانه فدراسیون ادامه خواهد داشت. پس از پایان مهلت ثبت نام و مشخص شدن تیم‌های شرکت کننده، قرعه کشی و گروه بندی مشخص و روند زمان برگزاری مسابقات و ارسال فیلم اجرای کاتاهای نفرات هر تیم برابر قوانین بخشنامه اطلاع رسانی شده انجام می‌پذیرد. در این مسابقات هر تیم با حداقل دو بازیکن و حداکثر 6 ورزشکار می‌تواند حضور یابد که در هر مسابقه سه ورزشکار توسط مربی ارنج و اجرای کاتا خود را می‌بایست ارسال نمایند.

پایدار افزود: دیگر برنامه‌ای که در حال انجام مقدمات آن هستیم، دومین دوره مسابقات مجازی قهرمانی کاتا ویژه سبک‌های آزاد کاراته است. این مسابقات به صورت انفرادی و در بخش آقایان و بانوان، در رده‌های سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان انجام خواهد شد که متقاضیان تا پایان روز پنجم شهریور فرصت ثبت نام دارند و پس از خاتمه ثبت نام با اطلاع رسانی لازم، زمانبندی ارسال فیلم اجرای کاتای ورزشکاران اعلام می‌گردد.

رئیس سازمان لیگ کاراته به اولین دوره مسابقات کاتای مجازی هم اشاره کرد و افزود: این مسابقات در اوج شیوع ویروس کرونا طی ماه‌های فروردین تا خردادماه با استقبال بسیار خوب کاراته کاها در دو بخش آزاد و کنترلی برگزار و در پایان نفرات برتر معرفی و احکام قهرمانی برای آنها ارسال شد. برگزاری این مسابقات به صورت انفرادی بود ولی ما در رده بندی استانی فارس، تهران، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و کردستان عناوین اول تا پنجم را در مجموع کسب کردند.

وی در پایان گفت: دوره قبل فیلم اجرای کاتای نفرات اول این رقابتها در فضای مجازی منتشر کردیم. در مسابقات پیش رو هم همین برنامه را داریم، ولی با این تفاوت که کاتاروها می‌توانند جدول مسابقات، امتیازات خود و رقیب، جایگاه خود جدول، مشخصات رقیبان را رؤیت کنند.
 

کد خبر 5008775

منبع: مهر

کلیدواژه: کاراته لیگ برتر کاراته تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران دربی مهدی طارمی فدراسیون کشتی مارک ویلموتس ویروس کرونا والیبال فدراسیون فوتبال تیم فوتبال تراکتور وزارت ورزش و جوانان ورزش همگانی تیم ملی فوتبال ایران اجرای کاتا سازمان لیگ ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۵۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان خوشاب، این دوره از رقابت‌ها با حضور ۷ کشور ازبکستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان ایران و افغانستان طی ۵ روز به میزبانی ازبکستان در شهر سمرقند این کشور برگزار شد.

گفتنی است؛ فاطمه عروجی توانست در رشته کاتا با غلبه بر حریفان قدرتمند خود برای نخستین بار در ورزش خراسان رضوی مقام نائب قهرمانی را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست کمیته بدوی انضباطی فدراسیون بسکتبال
  • مسابقات تکواندو با نام جام صفوی به میزبانی استان اردبیل برگزار می‌شود
  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • نوجوان خوشابی در مسابقات آسیای ازبکستان تاریخ ساز شد
  • درخشش بانوی خراسانی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی _ ازبکستان۲۰۲۴
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان