Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رحیمی‌آذر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این پرونده‌ها در زمینه گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار ،قاچاق کالا ،تخلفات بهداشتی و یا عرضه خارح از شبکه کالاهای اساسی بود.

وی بیان کرد: از ۳۰ هزار و ۶۰ پرونده تعزیراتی تشکیل شده در رابطه با کالا و خدمات ۳۰ هزار و ۳۲ پرونده مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفته و ۳۲ میلیارد ریال جزای نقدی در محکومیت متخلفان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحیمی‌آذر در خصوص پرونده‌های تشکیل شده در حوزه قاچاق کالا نیز اظهارداشت: ۴۳۴ مورد پرونده قاچاق وارد شعبه شده که از این تعداد ۴۱۷ مورد پرونده مختومه شده و متخلفان به ۶۱ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده‌اند.

وی گفت: ۳۵۶ پرونده در زمینه بهداشت در شعبه تشکیل شده که ۳۵۸ فقره از این پرونده‌ها رسیدگی و مختومه شده و حدود ۱.۵ میلیارد ریال جریمه بهداشتی در این خصوص اعمال شد.

او تشریح کرد: در سه بخش کالا و خدمات ، بهداشت و درمان و قاچاق کالا و ارز سه هزار و ۸۳۹ فقره پرونده وارد و سه هزار و ۷۶۱ فقره پرونده منجر به صدور حکم شده و در مجموع متخلفان به پرداخت ۹۴ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شده و از این محکومیت بیش از ۳۰ میلیارد ریال وصول شده  است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل بیان کرد: از ۱۰ مورد پرونده عدم اجرای تعهدات ارزی برای افرادی که از دولت ارز دریافت کردند ۹ مورد رسیدگی قرار گرفته و متهمان علاوه بر اعاده عین ارز به بانک به تعلیق کارت بازرگانی محکوم شده و یک مورد دیگر نیز در دست اقدام است.

وی اظهارداشت: امسال از مجموع پرونده‌های تعهدات ارزی ۶۵ میلیون یورو ، سه میلیون یوان و ۲ میلیون درهم ارز به بانک اعاده شده است.

او افزود: همچنین ۳۲ فقره پرونده مهم هر کدام با ارزش بالای ۲ میلیارد ریال در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تشکیل شد که تعدادی منجر به صدور رای شد و مابقی در حال رسیدگی می‌باشد.

وی به کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های تعزیراتی در استان اشاره کرد و گفت: برغم کمبود امکانات ،معدل مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها نسبت به پنج ماه سال گذشته ۶ روز کاهش و مدت رسیدگی به هشت روز رسیده است.

برچسب‌ها خلخال استان اردبیل سازمان تعزیرات حکومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خلخال استان اردبیل سازمان تعزیرات حکومتی خلخال استان اردبیل سازمان تعزیرات حکومتی میلیارد ریال پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۵۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تاوان گرانفروشی خودرو

بهرامعلی میرزایی رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی ساری گفت: پرونده گرانفروشی فروش خودروی به خریدار در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان ساری رسیدگی شد.

او افزود: شعبه باتوجه به گزارش و نظریه کارشناسی اتهام انتسابی را محرز و متخلف را علاوه بر پرداخت ۱۴۶ میلیون ریال به عنوان جبران خسارت به شاکی به پرداخت یک میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

رئیس شعبه چهارم تعزیرات حکومتی ساری گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری با کارشناسی شکایت شاکی با موضوع گرانفروشی، گزارش را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • جریمه تاوان گرانفروشی خودرو
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد