Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمدگفت:کارفرمایان در این شرایط تلاش بر این داشته اند تا کارگاه های تولیدی را سرپا نگه دارند که در این باره انتظار ما هم این است این فعالان حوزه اقتصادی تشویق شوند تا مانع از تعطیلی واحد های تولیدی در استان شویم.

 به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛  پروانه نیک مرام در نشست بررسی روند تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا  اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وضعیت

اقتصادی موجود در کشور همه باید پای کار باشند و کارفرمایان و کارگران حمایت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارفرمایان در این شرایط تلاش بر این داشته اند تا کارگاه های تولیدی را سرپا نگه دارند که در این باره انتظار ما هم این است این فعالان حوزه اقتصادی تشویق شوند تا مانع از  تعطیلی واحد های تولیدی در استان شویم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از واحد های تولیدی استان، ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایتی برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا اختصاص یافت.

نیک مرام ابراز داشت: از این مبلغ ۵۳۴ میلیارد ریال در بانک های استان موجود بوده که تنها از سوی بانکهای استان 76/6 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

وی تاکید کرد: انتظار می رود روند پرداخت تسهیلات کرونایی در استان، همچون پرداخت تسهیلات عشایری و روستایی که استان رتبه خوبی در کشور کسب کرده، باشد و بانک ها با دقت و سرعت بیشتری در این باره اقدام کنند.

نیک مرام تصریح کرد: روال کار تسهیلات کرونایی متفاوت از تسهیلات روستایی و عشایری بوده و حتی سخت گیری در وثایق به ندرت دیده شده اما با وجود این همه تسهیل گری از سوی دولت  عملکردبانک های استان در خصوص پرداختی های تسهیلات کرونایی رضایت بخش نبود.

وی بیان کرد: بانک های پرداخت کننده تسهیلات شامل بانک انصار، بانک پارسیان، بانک تجارت، رفاه کارگران، سپه، صادرات ایران، ملت، ملی ایران هستند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مهلت ثبت نام برای دریافت تسهیلات به مشاغل خسارت دیده از کرونا در این استان، برای بیمه شده ها تا ۱۵ شهریور و برای افراد فاقد بیمه تا پایان این ماه تمدید شده است.

نیک مرام تاکید کرد: دولت بر پرداخت این تسهیلات به مشاغل خسارت دیده از کرونا تاکید کرده و این مهم باید اولویت اصلی ما باشد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کار تعاون و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تسهیلات کرونایی دیده از کرونا میلیارد ریال نیک مرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۵۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد

مهدی قمصریان در یاسوج افزود: در اغلب این حوادث، مقصر‌ها فاقد بیمه شخص ثالث بودند.

وی اضافه کرد: امسال پنجمین سالگرد تصویب قانون اجباری بیمه شخص ثالث است که بر این اساس دارندگان وسایل نقلیه موتوری موظف به داشتن بیمه شخص ثالث هستند.

قمصریان ادامه داد: برطبق این قانون ارائه هر گونه خدمت به وسایل نقلیه موتوری اعم از پلاک گذاری و کارت سوخت و سند مبتنی بر داشتن بیمه است.

مدیرعامل صندوق تامیین خسارت‌های بدنی کشور گفت: در کشور هم اکنون ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزاروسیله نقلیه موتورسیکلت وجود دارد که از این تعداد ۱۰ میلیون فاقد بیمه شخص ثالث هستند.

وی همچنین افزود: هم اکنون ۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار خودرو در کشور وجود دارد که از این تعداد دو میلیلون خودرو فاقد بیمه شخص ثالث هستند که پلیس موظف است این وسایل را متوقف کند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • ظرفیت صندوق ملی محیط‌زیست در کهگیلویه و بویراحمد بدون استفاده مانده است
  • پرداخت تسهیلات مسکن روستایی در کهگیلویه و بویراحمد به ۶۲ درصد رسید
  • تامین ۵ هزار میلیارد ریال برای تکمیل ۶۱ طرح آبرسانی کهگیلویه و بویراحمد
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت