Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در اجرای طرح بصیرت عاشورایی امسال از ظرفیت 60 نفر از روحانیون مبلغ در سطح استان سمنان استفاده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل تدینی 5شهریورماه اظهار کرد: در راستای اجرای طرح بصیرت عاشورایی امسال از ظرفیت 60 نفر از روحانیون مبلغ استفاده شده است که از این تعداد 31 نفر در برنامه‌ها حضور یافته و به ایراد سخنرانی و اجرای برنامه فرهنگی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مابقی روحانیون به‌کارگیری شده در اجرای طرح بصیرت عاشورایی امسال به جهت شرایط موجود در فضاهای ایجادشده بر بستر فضای مجازی فعالیت دارند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان تصریح کرد: همه‌ساله برنامه‌های طرح بصیرت عاشورایی با حضور اقشار مختلف در امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می‌شد ولی امسال به جهت شرایط ویژه‌ای که در جامعه حاکم است، برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا بخشی از فعالیت‌ها بر بستر فضای مجازی و بدون حضور جمعیت در امامزادگان استان برگزار شود.

وی عنوان کرد: البته با توجه به ابلاغیه ستاد ملی مقابله با کرونا، برنامه سخنرانی و عزاداری حضوری با رعایت سقف ساعت تعیین‌شده و در فضاهای استاندارد بر اساس دستورالعمل، پیش بینی شده و با رعایت اصول بهداشتی در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تدینی خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون در 4 مرحله و در برنامه‌های آرامش بهاری، ضیافت الهی، نشاط معنوی و بصیرت عاشورایی نسبت به استفاده از ظرفیت 147 نفر از روحانیون بومی و مستقر در قم به‌صورت غیرحضوری و فعالیت در بسترهای ایجادشده در فضای مجازی و یا به‌صورت حضوری و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طرح بصیرت عاشورایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️علوی مدیر کل ورزش و جوانان استان سمنان از برنامه ریزی برای آمادگی حضور ورزشکاران در المپیاد استعداد‌های برتر کشور خبر داد
ملیحه فامیلی فر رئیس هیئت ژیمناستیک استان سمنان هم گفت : افزایش برگزاری دوره‌های آموزشی از برنامه‌های امسال این هیات است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • روحانیون کاروان‌های حج مشعل داران معارف و مناسک هستند
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ او امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم/ آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • شش الزامی که خریداران سرخابی‌ها باید رعایت کنند