Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-01@12:34:07 GMT

اعلام زمان برگزاری مجمع بانک شهر

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۶۱۴۶

اعلام زمان برگزاری مجمع بانک شهر

امتداد - بانک شهر زمان برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام خود را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری نقدنیه ،  با انتشار اطلاعیه ای در سامانه کدال، زمان و محل برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت بانک شهر که با نماد «وشهر» در بازار سهام حضور دارد، اعلام شد.

بر اساس این گزارش، بانک شهر مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام خود را روز پنج شنبه ۱۳ شهریور ماه ۹۹ برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزون بر این، کلیه سهامداران، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و یا نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی می‌توانند برای شرکت در جلسه عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت بانک شهر ساعت ۹ صبح روز پنج شنبه ۱۳ شهریور ماه ۹۹ به نشانی تهران، ضلع جنوب غربی میدان فردوسی، پلاک ۲۶، سالن اجتماعات بانک شهر مراجعه کنند.

دستور جلسه مجمع

لازم به ذکر است انتخاب اعضای هیات مدیره، انتخاب حسابرس و بازرس قانونی و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع باشد دستور جلسه عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت بانک شهر اعلام شده است.

اطلاعیه دعوت به عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت بانک شهر

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۶۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، جایزه بهترین شرکت‌کننده و نشان آبی آسمانی فیاپ از جشنواره بین‌المللی عکس «نوروز» در تاجیکستان به مهدی آشنا عکاس ایرانی رسید.

جشنواره بین‌المللی عکس «نوروز» در تاجیکستان از ۲۶ مارچ تا ۲۹ آوریل ۲۰۲۴ برابر با ۷ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد که دارای مجوز (پاتروناژ) فدراسیون هنر بین‌المللی فیاپ است.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۱۳۸۸ با تصویب قطعنامه‌ای روز ۲۱ مارس را با عنوان فرهنگ صلح به عنوان روز جهانی «نوروز» به تصویب رساند و در تقویم خود جای داد. از این پس نوروز به‌عنوان یک مناسبت بین‌المللی به رسمیت شناخته شد.

در اطلاعیه دفتر روابط عمومی مجمع عمومی سازمان ملل آمده‌است که امروزه بیش از ۳۰۰ میلیون نفر در ایران، افغانستان، تاجیکستان، آذربایجان، سایر کشورهای آسیای میانه و قفقاز، ترکیه، ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، هند، در منطقه بالکان، آلبانی و مقدونیه، حوزه دریای سیاه و خاورمیانه آغاز فصل بهار را با سنت باستانی عید نوروز که تاکیدی است بر زندگی در هماهنگی و تعادل با طبیعت، جشن می‌گیرند.

جشنواره بین المللی عکس «نوروز» نیز در همین راستا برگزار می‌شود.

کد خبر 6091942 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • برگزاری نخستین جلسه ستاد اربعین وزارت ارتباطات
  • مخالفت روسیه با پیش‌نویس قطعنامه سازمان ملل درباره سربرنیتسا
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • ۲۵ مورد تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور ۱۴۰۳ کشف شد/ اعلام زمان برگزاری نوبت اول کنکور
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • برگزاری هشتصد و نوزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه