Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: از فلسفه‌های وجودی هفته دولت، اطلاع‌رسانی اقدامات انجام شده به مردم است.

سید موسی خادمی در جلسه افتتاح طرح‌های مشترک پروژه‌های شهرداری خرم‌آباد و آب و فاضلاب لرستان که چهارم شهریورماه صورت گرفت، اظهار کرد: به دنبال تبلیغات و بزرگنمایی از نوع فریبنده نباشیم اما اقدامات انجام شده را به‌خوبی اطلاع‌رسانی کنیم تا مردم از آنچه که صورت گرفته، مطلع باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بیان کردن خدمات لازم است و با تلاش، خدمات دولت را که در واقع خدمات نظام است به‌درستی اطلاع‌رسانی کنیم.

استاندار لرستان با اشاره به انتشار اخبار سیل گذشته به‌عنوان مدل اطلاع‌رسانی به‌موقع و اثرگذار توسط رسانه‌ها، خاطرنشان کرد: سیل اخیر خسارت‌های بسیاری به استان وارد کرد، به‌گونه‌ای که حتی برخی داشته‌های چهل‌ساله از بین رفت.

خادمی کمک‌های دولت در زمینه سیل به استان را علی‌رغم تمام محدودیت‌ها بسیار خوب ارزیابی کرد و افزود: در شهر خرم‌آباد محدوده آبریز رودخانه به شهر نزدیک است و با توجه به شیب مسیر آب با اولین بارندگی شاهد جاری شدن روان آب‌ها در سطح شهر هستیم که برای رفع این مشکل باید اقدامات اساسی صورت گیرد.

وی بیان کرد: اجرای طرح‌های آبخیزداری از جمله اقدامات اثرگذار در زمینه پیشگیری از ورود سیلاب به داخل شهر است که تاکنون چند طرح خوب آبخیزداری در بالادست رودخانه خرم‌آباد انجام شده است و با احداث چند سیل بند و سد دیگر می‌توان از وقوع سیل در آینده جلوگیری کرد.

استاندار لرستان اضافه کرد: پایداری آب شهرها از نکات مهم و اصلی در زمینه بهره‌برداری از سهم آب استان است که با تخصیص آب سدها می‌توانیم مشکلات حوزه آب شهری را نیز حل کنیم.

گفتنی است، خادمی در پایان این مراسم با حضور در محل پروژه پل بهداری و تلمبه‌خانه پمپاژ آب قاضی آباد، به نمایندگی از سایر طرح‌های شهرداری خرم‌آباد و آب و فاضلاب استان، در سومین روز از هفته دولت این طرح‌ها را افتتاح کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی استاندار لرستان افتتاح پروژه در هفته دولت اطلاع رسانی خرم آباد طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۶۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد

روح الله خوشبخت پس از بارش‌های روز گذشته در شیراز گفت: شدت و میزان زیاد بارندگی در مدت زمان اندک سبب آبگرفتگی در چند نقطه شهر شیراز شد که با حضور به موقع بخش‌های مختلف مدیریت شهری شاهد رفع آبگرفتگی در اکثر نقاط و بازگشت روال عادی به سطح شهر بودیم.

 معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به آبگرفتگی زیرگذر سرداران عنوان کرد: به رغم شدت آبگرفتگی تلاش‌های بی وقفه نیرو‌های خدوم خدمات شهری تا ساعت ۲۳ زمینه تخلیه آب و پس از آن پاکسازی یک ساعته این‌زیرگذر را فراهم کرد و اکنون تردد در این محور در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • بازدید مدیرکل بازرسی لرستان از میدان شهدا خرم آباد
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد
  • افتتاح مجموعه ورزشی پشته حسین آباد خرم آباد
  • طولانی‌ترین تونل ریلی خاورمیانه در لرستان احداث می شود
  • آئین غبارروبی گلزار شهدای خرم‌آباد
  • اردوی جهادی دامپزشکی در شوراب خرم آباد
  • نقش اصلی رسانه‌ها اعتمادسازی، ترویج امید و افزایش رضایت‌مندی مردم است
  • آبگرفتگی زیرگذر سرداران رفع و پاکسازی انجام شد