Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ همه شهدا عزیزند، هر کدام برای ما نشانه‌ای از عشق به اهل بیت (ع) هستند، این عشق زمانی بیشتر می‌شود که در نبود خودشان نیز مراسم‌های خاص ائمه اطهار (ع) در منازلشان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، شهدا را به واسطه فداکاری و شجاعتشان می‌شناسیم، به واسطه گذر از دنیایی که همگی برای به دست آوردنش در حال تلاشیم، آنها با پشت سر گذاشتن این دنیای فانی به دنیای بزرگتر و زیباتر کوچ کردند و همین سبب می‌شود تا از دیگر آدم‌ها متمایزشان کنیم، چرا که شجاعت اینچنین در هر کسی یافت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهدا چه زمانی که زنده بودند و در این خاک در کنار ما زندگی می‌کردند و چه پس از شهادتشان سبب انجام امور خیر شده‌اند، آنها به دلیل ارادت و علاقه‌ای که به اهل بیت (ع) دارند مراسم‌های خاص این بزرگان را نیز در منازل و یا مساجد محل خود برگزار می‌کردند.

این روزها که در ماه محرم قرار داریم نیز مراسم سوگواری سالار شهیدان در برخی از منازل شهدا برگزار می‌شود و محل تجمع عاشقان امام حسین (ع) شده است. یکی از شهدایی که در منزلش این مراسم با حضور مداح اهل بیت (ع) سید رضا نریمانی برگزار شد، شهید عباس عربیان است.

یکی از اهالی محل که شاهد برگزاری مراسم عزای امام حسین (ع) در کوچه شهید عربیان است، در این مورد گفت: عده‌ای از عاشقان اهل بیت (ع) به همراه سیدرضا نریمانی، مداح خوب اصفهانی در کوچه شهید عربیان حضور پیدا کردند و به عزاداری پرداختند.

وی افزود: این مراسم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی به بهترین شکل در حال برگزاری است، شاید برای کسانی که از نزدیک شاهد نباشد این سئوال مطرح شود که آیا تمام نکات بهداشتی در این مراسم رعایت می‌شود یا خیر، اما برای ما که از نزدیک شاهد این مراسم هستیم حجت تمام شده است و با آرامش شرکت می‌کنیم.

مداحی میثم مطیعی در شب پنجم ماه محرم 99مداحی بنی‌فاطمه در شب پنجم محرم 99مداحی بیوکافی در شب پنجم محرم 99

وی گفت: خانواده شهید عربیان بسیار فرهیخته، شریف و شیفته اهل بیت (ع) هستند و از آنها قدردانی می‌کنیم که این شرایط را برای ما فراهم کردند. مداحی آقای نریمانی نیز حس و حال بسیار خوبی به این مراسم داده است.

به گزارش تسنیم، مداح اهل بیت(ع) سیدرضا نریمانی هر روز یک کوچه را حسینیه کرده و درب منزل یکی از شهدا عزای حسینی را به پا می‌کند.

انتهای پیام/164/ش

R41346/P/S6,51/CT8 بیشتر بخوانید... مداحی بیوکافی در شب پنجم محرم ۹۹ مداحی بنی‌فاطمه در شب چهارم محرم ۹۹ مداحی حاج منصور ارضی در شب چهارم محرم ۹۹ قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... مداحی بیوکافی در شب پنجم محرم ۹۹ مداحی بنی‌فاطمه در شب چهارم محرم ۹۹ مداحی حاج منصور ارضی در شب چهارم محرم ۹۹ پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۲ گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر ۳ عضو کمیسیون آموزش مجلس: ضعف زیرساخت‌های اینترنتی کشور تداوم تدریس آنلاین را دچار چالش می‌کند ۴ امتحانات پایه نهم و دوازدهم در کاشان حضوری برگزار می‌شود ۵ وضعیت نیروی متخصص بخش بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان هنوز ایده‌آل نیست ۶ گزارش ویدئویی|چرا کوفیان در واقعه کربلا نتوانستند دوست را از دشمن تشخیص دهند؟ ۷ ۱۰۴۱ تن کالا از آذربایجان‌ غربی به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر شد ۸ عضو کمیسیون اجتماعی مجلس: سرمایه‌ها و نقدینگی موجود در کشور به‌سمت دلالی مسکن هدایت می‌شود مهمترین اخبار استانها فرمانده نیروی زمینی ارتش: به آمادگی بی‌نظیری در رزم زمینی رسیده‌ایم / پوزه هر نوع تهدیدی را در کسری از زمان درهم می‌‌پیچیم گزارش ویدئویی|چرا کوفیان در واقعه کربلا نتوانستند دوست را از دشمن تشخیص دهند؟ ۸۰ درصد قطعات صنعت نفت بومی‌سازی شد/ پروژه "شهرک خودرویی خلیج فارس" روی مخزن نفت قرار دارد تصویب ۶۴۰ میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه / میزان حقابه‌ تمامی تالاب‌های کشور مشخص می‌شود مهمترین اخبار تسنیم طرح فروش اوراق نفت فعلاً متوقف شد/ دژپسند: بازار سرمایه در میان‌مدت بسیار خوب خواهد بود نمایندگی ایران در سازمان ملل: شورای امنیت بار دیگر انزوای آمریکا را نشان داد اولیانوف: واضح نیست که هیچ‌کس نمی‌خواهد آمریکا را به‌عنوان عضو برجام به‌رسمیت بشناسد؟ روایت جدید آقای رئیس‌جمهور از دلار ۴۲۰۰ و تناقض‌هایی که آشکار شد/ چرا کسی مسئولیت نمی‌پذیرد؟ مشکل ۶ کشتی ایران در چین حل شد/پیگیری پروسه حقوقی اعتراض ایران به آمریکا برای اولین بار در آیمو درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شب چهارم محرم ۹۹ شب پنجم محرم محرم ۹۹ مداحی اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۶۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت

دریافت 128 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) با حضور گسترده مردم متدین پلدشت در مسجد جامع و خیابان امام خمینی (ره) پلدشت برگزار شد.

کد خبر 6096474

دیگر خبرها

  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • برگزاری مراسم یادواره شهدا به همت بسیجیان در خوی + فیلم
  • پیام قدردانی از حضور باشکوه مردم در مراسم تشییع و تدفین شهید گمنام
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • سوگ مردم استان یزد در محرم شهادت امام جعفر صادق (ع)+ فیلم
  • برگزاری مراسم سوگواری امام جعفر صادق (ع) در پلدشت
  • چشم ایلام به آمدن شهید تازه تفحص شده روشن شد
  • پیکر شهید «جهانگیر بیات» در ماهدشت تشییع و تدفین شد