Web Analytics Made Easy - Statcounter

 منشی جنسیت: خانم حداقل تحصیلات کارشناسی دارای انگیزه و علاقه به امور آموزشی دقیق و منظم و دارای روحیه کار تیمی آشنا با نرم افزار word و excel نوع همکاری: پاره وقت و تمام وقت  تمام وقت: 9 الی 19 شیفت صبح: 8 الی 14:30 شیفت عصر: 14:30 الی 20:30  شیفت صبح: با حقوق یک میلیون و دویست هزار تومان ثابت پاداش تا 500 و اضافه کاری شیفت عصر : با حقوق یک میلیون و دویست هزار تومان ثابت  پاداش تا 500 و اضافه کاری تمام وقت: با حقوق ثابت یک میلیون و هشتصد هزار تومان ثابت پاداش تا 500 اضافه کاری همچنین برای نیروی متخصص و نیز استخدام شدگان پس از گذشت مدتی و به تشخیص موسسه، امکان افزایش مبلغ فوق وجود داشته و استخدام شوندگان پس از مدت حداکثر سه ماهه دارای مزایای بیمه می باشند طراح و گرافیست جنسیت: آقا، خانم حداقل تحصیلات کارشناسی دارای انگیزه و علاقه به امور آموزشی دقیق و منظم و دارای روحیه کار تیمی مسلط به photoshop و corel نوع همکاری: تمام وقت، 10 الی 18 با حقوق ثابت یک میلیون و هشتصد هزار تومان ثابت اضافه کاری همچنین برای نیروی متخصص و نیز استخدام شدگان پس از گذشت مدتی و به تشخیص موسسه، امکان افزایش مبلغ فوق وجود داشته و استخدام شوندگان پس از مدت حداکثر سه ماهه دارای مزایای بیمه می باشند از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. اطلاعات تماس تلگرام: 09335223407 واتساپ: 09335223407 ایمیل: ebneyaminn@yahoo.com پربیننده ترین استخدام مدیر کنترل کیفیت در مجموعه فارست مبل در تهران استخدام کارمند فروشگاه های زنجیره ای گندم (زیر مجموعه گلرنگ) اعلام زمان برگزاری آزمون مشاوران رسمی مالیاتی سال۹۹ استخدام کارمند فروشگاه های زنجیره ای گندم (زیر مجموعه گلرنگ) استخدام دفتردار مدیر عامل در نیکسان صنعت ساوه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۶۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، طرح جدید اداره امور مسجد الحرام و مسجد النبی (ص) با عنوان «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید، اتمام حفظ و یادآوری حفظیات قرآنی به ۶ زبان عربی، انگلیسی، اردو، اندونزیایی، مالایی و هوسایی است و پس از یادگیری کامل، گواهینامه و اجازه قرائت با سند متصل از سوی معلمان دارای مجوز در علم قرائت به قرآن‌آموزان اعطا می‌شود. این خدمت با هدف اینکه مرجع نخست در آموزش قرآن کریم باشد، راه‌اندازی شده است.

مقرأة الحرمین با هدف سهولت در آموزش کتاب خدا و یادگیری ترتیل قرآن برای کسانی که تمایل دارند در هر زمان و مکانی با استفاده از فناوری جدید و اجرای بهترین روش در آموزش قرآن کلام وحی را فرا بگیرند، اجرا می‌شود و به حجاج و عمره‌گزاران نیز فرصت آموزش قرائت صحیح قرآن کریم را می‌دهد و به آنان گواهینامه و اجازه قرائت اعطا می‌کند.

این پروژه دارای برنامه‌های متعدد آموزشی از جمله تصحیح قرائت، حفظ، یادآوری محفوظات، یادگیری تجوید، اصول قرائات، جلسات تلاوت قرآن، پیگیری آموزشی و جلسات پخش زنده است.

کد خبر 6088407 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • (تصاویر) شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ
  • تبریک روز جهانی طراح و گرافیک + متن و پوستر World Graphics Day
  • توسعه همکاریهای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی و موسسه آموزشی- تحقیقاتی صنایع دفاعی
  • شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه خودرو پکن غوغا به پا کرد! /عکس
  • شاهکار طراح ایرانی در نمایشگاه پکن غوغا به پا کرد! /عکس
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳