Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز جوان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره آخرین مصوبات و تصمیمات جلسه هیئت امنای استانی پیرامون بودجه سال مالی آینده اظهار کرد:درجلسه‌ای که با حضور دکتر طهرانچی ریاست عالی دانشگاه برگزار شد، تأثیر شرایط کرونایی و آموزش مجازی در واحدهای دانشگاهی استان آذربایجان شرقی مورد تأکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کاهش و افزایش شهریه‌های دانشجویی به‌عهده استان‌ها و واحدهای دانشگاهی گذاشته شده و افزایش‌ها براساس معیشت شهرها صورت خواهد گرفت. همچنین تغییر وضعیت اموال و املاک دانشگاه و تبدیل به احسن کردن‌ها آنها با موافقت ریاست عالی دانشگاه، در دستور امور قرار گرفت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی بیان کرد: برای پیش‌برد اهداف دانش‌بنیان نیز مقرر شده تا با صندوق پژوهش و فناوری توافقات کافی صورت گرفته و از واحدهای فناور دانشگاه از این طریق حمایت صورت بگیرد. به‌طور کلی با تصویب هیئت امنای استانی، 445 میلیارد تومان بودجه سالانه استان مورد تصویب قرار گرفت.

جوان‌پور با اشاره به لزوم کاهش هزینه‌های دانشگاه در سال مالی آینده عنوان کرد: باتوجه به شرایط کرونایی و کاهش درآمدهای غیرشهریه‌ای دانشگاه، تلاش می‌کنیم تا با کاهش هزینه‌های جاری دانشگاه توام با حفظ کیفیت آموزشی سال مالی آینده را مدیریت کنیم. بیمارستان امام سجاد(ع) اکنون با 50 درصد ظرفیت درحال خدمات‌دهی به مردم است که با راه‌اندازی بخش MRI این بیمارستان، شرایط بهتری را تصور می‌کنیم.

وی ادامه داد: با موافقت ریاست عالی دانشگاه و با تبدیل به احسن کردن املاک مازاد و بلااستفاده مصوب شده تا سرمایه‌گذاری مطلوبی در کلینیک دانشکده دامپزشکی و بیمارستان امام سجاد(ع) دانشگاه آزاد تبریز صورت بگیرد. با تکمیل تجهیزات لازم این دو مرکز قطعاً درآمدهای دانشگاه افزایش خواهد داشت و می‌توان به درآمدهای پایدار و اشتغالزای دانشگاه امیدوار بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی عنوان کرد: همچنین با تصویب راه‌اندازی پردیس بین‌المللی ارس از سوی شورای گسترش آموزش عالی و هیئت امنای استانی، پذیرش در 47 رشته تخصصی در کلیه مقاطع تحصیلی از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود. افزایش دانشجویان خارجی در این پردیس و واحد تبریز نیز به‌صورت جدی پیگیری و در متن کار قرار خواهد گرفت.

جوان‌پور خاطرنشان کرد: به‌واسطه شیوع کرونا، دوره‌های کوتاه مدت تخصصی نیز به‌حالت تعلیق درآمده که امید است با ریشه‌کن شدن این ویروس منحوس این دوره‌ها نیز از سر گرفته شود.

انتهای پیام/

358 / 167 عزیز جوان پور دانشگاه آزاد تبریز بودجه بندی دانشگاه آزاد بیمارستان امام سجاد پردیس ارس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد تبریز بیمارستان امام سجاد پردیس ارس بیمارستان امام سجاد دانشگاه آزاد جوان پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۶۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمود حق بجانب عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ۲ رشته جدید به رشته‌های دانشگاه آزاد واحد قوچان اضافه‌شده است، اظهار کرد: مهندسی کامپیوتر گرایش اینترنت اشیا در مقطع کارشناسی ارشد برای اولین بار در سطح دانشگاه آزاد کشور و ریاضی گرایش آنالیز در مقطع دکتری رشته‌های جدید این دانشگاه به‌حساب می‌آیند و از مهرماه ۱۴۰۳ هر دو رشته دانشجو می‌پذیرند.

رئیس دانشگاه آزاد قوچان ادامه داد: این دانشگاه به‌عنوان اولین واحد دانشگاهی از مجموعه دانشگاه‌های آزاد در سال ۱۴۰۰ میزبان نخستین نشست تخصصی اینترنت اشیا با حضور اساتید دانشگاه‌های داخلی و خارجی بوده است.

وی بیان کرد: راه‌اندازی رشته مهندسی اینترنت اشیا می‌تواند زمینه‌ساز ورود به انقلاب صنعتی نسل چهارم بوده و موجب شود دانشگاه‌های کشور دوشادوش سایر کشورهای توسعه‌یافته حرکت کند.

کد خبر 6088176

دیگر خبرها

  • راه اندازی چهارمین دستگاه دیالیز بیمارستان بین‌المللی دارالشفاء میرجاوه
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • مرکز دولتی درمان سوءمصرف مواد بیمارستان امام حسین (ع) افتتاح شد
  • کلینیک تخصصی خیر ساز بیمارستان امام حسین (ع) محمدشهر افتتاح شد
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • اولین کودکستان‌های «تاک» دانشگاه آزاد مهرماه افتتاح می‌شوند
  • سند هوش مصنوعی به زودی تصویب می شود