Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی از اجرای دیپلماسی برندینگ با هدف توسعه خراسان رضوی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس به نقل از روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی، ناصر بهزاد‌ اظهار داشت: اساس الگوی توسعه اقتصادی بر مبنای طرح اقتصاد مقاومتی، هویت‌بخشی به مزیت‌های شهری برای ایجاد رقابت و درآمدزایی است که در این راستا طرح دیپلماسی برندینگ برای اولین بار در استان خراسان رضوی اجرایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهمیت برندسازی شهری در جهت اجرای مطلوب طرح‌های سرمایه‌گذاری و توسعه‌ای شهرهای استان و اقدامات صورت گرفته در این حوزه، بیان داشت: در وهله اول بالغ بر 40 نوع محصول خاص تولیدی شهرهای مختلف استان در چهار گروه غذایی، فرآورده‌های کشاورزی، صنایع دستی و محصولات معدنی 28 شهر استان با همکاری شهرداری‌های مربوطه شناسایی و فرآیند تجاری سازی آنها توسط سازمان همیاری شهرداری‌های استان در دست اقدام است.

معاون بازرگانی سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان رضوی  دیپلماسی برندینگ را حرکت موفق و پایدار برای ارزش‌آفرینی شهری دانست و ابراز کرد: بر این مبنا هدایت منابع،  تمرکز برنامه‌های حمایتی، ظرفیت سازی جهت اشتغال و رشد شهرها بر مبنای مزیت تولید و تجارت هر شهر شکل می‌گیرد که قابلیت‌های متمایزی برای حضور در بازارهای محلی، منطقه ای و بین‌المللی خواهد بود.

معاون رئیس‌جمهور: وجود نیروی انسانی خلاق شرط توسعه علمی استان ایلام استتوسعه نواحی صنعتی در استان قم در دستور کار مسئولان قرار گیردتوسعه زیرساخت‌های صنعتی و کشاورزی استان گیلان در دستور کار سپاه است

بهزاد لازمه پیاده‌سازی دیپلماسی برندینگ را نگاه بازاریابی برای برندسازی جغرافیایی و پاسخگویی به نیاز و تقاضای بازارهای داخلی و خارجی دانست و افزود: بر این اساس شهرها نیز به واسطه همزمانی شهرسازی و برند سازی می توانند بهبود یافته و توسعه یابند.

وی دسترسی به مفهوم رقابت، ارتقاء جایگاه شهری و ایجاد چشم‌انداز مناسب در فعال‌سازی دریچه‌های درآمدی را به عنوان محوری‌ترین هدف طرح دیپلماسی برندینگ در استان دانست و یادآور شد: ایجاد منشوری که اضلاع آن شهروندان، گردشگران و سرمایه گذاران باشند در سایه نمادسازی با برند و برقراری تعلق شهری تحقق خواهد یافت.

بهزاد تعیین محصول، طراحی برند، دریافت گواهینامه مالکیت معنوی، انعقاد قرارداد با تولید کنندگان، ورود به بستر خرید و فروش و ایجاد هاب فروشگاهی از طریق دیجیتال مارکتینگ و شروع به برنامه‌های توانمندسازی در برند محصولات تولیدی را از اقدامات انجام شده دانست که پیاده‌سازی آن تحول قابل ملاحظه‌ای را در جهش تولید و افزایش تعاملات موثر فضای کسب و کار ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/282/ش

R41347/P/S6,1188/CT12 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ "هر کوچه یک حسینیه"| مدیحه‌سرایی حاج مهدی رسولی مقابل درب منزل یک شهید + تصاویر ۲ گزارش| شور و شعور حسینی در ایران / مدیحه‌سرایی مداحان در مقابل منازل شهدا و کوچه‌ها ‌‌/ عزاداری سیدالشهدا(ع) تعطیل‌شدنی نیست + تصاویر ۳ گزارش ویدئویی|چرا کوفیان در واقعه کربلا نتوانستند دوست را از دشمن تشخیص دهند؟ ۴ عضو کمیسیون آموزش مجلس: ضعف زیرساخت‌های اینترنتی کشور تداوم تدریس آنلاین را دچار چالش می‌کند ۵ امتحانات پایه نهم و دوازدهم در کاشان حضوری برگزار می‌شود ۶ گزارش| بازی عطاری‌ها با جان مردم /‌ قیمت‌های نجومی برای تجویز‌‌ داروی "کرونا" ۷ وضعیت نیروی متخصص بخش بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان هنوز ایده‌آل نیست ۸ معاون استاندار تهران: اتصال آب ۱۶ روستای شهرستان ری به آب شرب تهران محقق شد مهمترین اخبار استانها فرمانده نیروی زمینی ارتش: به آمادگی بی‌نظیری در رزم زمینی رسیده‌ایم / پوزه هر نوع تهدیدی را در کسری از زمان درهم می‌‌پیچیم گزارش ویدئویی|چرا کوفیان در واقعه کربلا نتوانستند دوست را از دشمن تشخیص دهند؟ ۸۰ درصد قطعات صنعت نفت بومی‌سازی شد/ پروژه "شهرک خودرویی خلیج فارس" روی مخزن نفت قرار دارد تصویب ۶۴۰میلیارد تومان برای احیای دریاچه ارومیه/ میزان حقابه‌ تمامی تالاب‌های کشور مشخص می‌شود مهمترین اخبار تسنیم طرح فروش اوراق نفت فعلاً متوقف شد/ دژپسند: بازار سرمایه در میان‌مدت بسیار خوب خواهد بود نمایندگی ایران در سازمان ملل: شورای امنیت بار دیگر انزوای آمریکا را نشان داد اولیانوف: واضح نیست که هیچ‌کس نمی‌خواهد آمریکا را به‌عنوان عضو برجام به‌رسمیت بشناسد؟ روایت جدید آقای رئیس‌جمهور از دلار ۴۲۰۰ و تناقض‌هایی که آشکار شد/ چرا کسی مسئولیت نمی‌پذیرد؟ مشکل ۶ کشتی ایران در چین حل شد/پیگیری پروسه حقوقی اعتراض ایران به آمریکا برای اولین بار در آیمو درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان همیاری شهرداری خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۶۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند

 



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی روز یکشنبه در نشست ستاد برگزاری رویداد آموزشی- تعاملی یکصدا ایران در مشهد که با حضور نمایندگانی از شهرداری مشهد، کانون های فرهنگی و هنری مساجد و دفتر تحول اجتماعی قرارگاه خراسان رضوی برگزار شد گفت: این مناطق شامل رسالت، التیمور، پور سینا، مهرآباد، دهرود و محله سیس‌آباد از حاشیه شهر مشهد است.

محمد حسین زاده با تأکید بر لزوم توجه ویژه به استعدادیابی و پرورش استعدادها در منطقه حاشیه نشین شهر افزود: سطح نابسامان اقتصاد در حاشیه شهرهای بزرگ، نمی تواند مؤید فقر اذهان خلاق و کاوشگر در آن منطقه باشد، چه بسا استعدادهای درخشانی که از همین حاشیه به مدارج بالا دست یافته اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: بسیاری از رویدادهای فرهنگی و هنری را می توان از این مناطق آغاز کرد تا شاید خروجی فعالیت های فرهنگی و هنری بتواند زمینه ایجاد شرایط لازم برای رشد اقتصادی را نیز فراهم آورد، چنانکه در منطقه «گلشهر» به همت ساکنان آن و توجه دستگاه های فرهنگی تاکنون رویدادهای فرهنگی و هنری مختلفی رقم زده شده که زمینه سایر فعالیتهای اقتصادی را فراهم آورده است.

حسین زاده افزود: مقطعی بودن برنامه ریزی ها برای آموزش و فعالیت های فرهنگی و هنری در حاشیه شهرها می تواند نتیجه معکوس داده و به آسیب زیان بارتری تبدیل شود.

او گفت: در رویداد یکصدا ایران برای نخستین بار در کشور به دنبال این هستیم که ارتباط بلندمدتی میان هنرمندان و تشکلهای مردم نهاد حاشیه شهر ایجاد کنیم، در این راستا دفاتر تسهیل گری و کانون های فرهنگی و هنری مساجد در محله ها باید با اطلاع رسانی پویا در مسیر ترغیب و تشویق نوجوانان و جوانان این مناطق به حضور در این رویداد اهتمام لازم را داشته باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی افزود: رویداد یکصدا ایران با محورهای موضوعی هویت و سبک زندگی اسلامی- ایرانی، امید آفرینی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی، ایجاد شور اجتماعی و مشارکت های مردمی، تحکیم بنیان خانواده، همبستگی و انسجام اجتماعی در ۶ محله از محلات حاشیه شهر مشهد در اردیبهشت امسال برگزار خواهد شد.

 
 

دیگر خبرها

  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • ضرورت توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • لزوم توسعه زیرساخت‌های اقامت و حمل و نقل در خراسان رضوی
  • سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی باید در کنار تعاملات امنیتی با کشور هدف پیگیری شود
  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • رویدادی در جهت تقویت دیپلماسی تجاری و توسعه صادرات رقم خورد
  • لزوم برندینگ شهری با احیای گرافیک محیطی
  • اجتناب از اقدامات جزیره‌ای در زیرمجموعه‌های وزارتخانه راه
  • پشت پرده فعال‌شدن دیپلماسی آفریقاییِ ایران چیست؟
  • ۶ محله در حاشیه مشهد میزبان رویداد یکصدا ایران شدند