Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-30@06:52:37 GMT

استخدام کارشناس ارشد فروش با مزایا در بوشهر

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۶۶۹۶

کارشناس / کارشناس ارشد فروش جنسیت: آقا، خانم نوع همکاری: تمام وقت حداقل لیسانس حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط حداکثر 35 سال آشنا و علاقمند به مسائل فنی خودرو دارای سابقه کار در فروش روغن موتور یا قطعات خودرو آشنایی به نرم افزارهای آفیس حقوق توافقی بیمه تامین اجتماعی از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات تماس ایمیل: marketingsales20202020@gmail.com

 

پربیننده ترین استخدام مدیر کنترل کیفیت در مجموعه فارست مبل در تهران استخدام کارمند فروشگاه های زنجیره ای گندم (زیر مجموعه گلرنگ) اعلام زمان برگزاری آزمون مشاوران رسمی مالیاتی سال۹۹ استخدام کارمند فروشگاه های زنجیره ای گندم (زیر مجموعه گلرنگ) استخدام دفتردار مدیر عامل در نیکسان صنعت ساوه

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۶۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه

فرمانده انتظامی حمیدیه از دستگیری عاملان نگهداری و فروش ۴۰ تُن گندم غیر قابل استفاده انسان در این شهرستان، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ مالک حزبایی اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اقدامات اطلاعاتی، تعدادی افراد سودجو و فرصت‌طلب که قصد فروش گندم غیرقابل استفاده به صورت متقلبانه در مراکز و سیلوهای خرید گندم داشتند را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی، انبار محل دپوی گندم‌ها را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی حمیدیه تصریح کرد: در بازرسی از این محل 40 تُن گندم غیر قابل استفاده کشف و یک دستگاه کامیون توقیف شد.

حزبائی با اشاره به مهر و موم  این انبار بیان کرد: در این ارتباط پنج نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی داده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تحمیل ضرر به کی‌اف‌سی آمریکا در مالزی برای حمایت از غزه
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • ۴۰ هزار تن گندم در استان بوشهر برداشت می‌شود
  • برداشت ۱۵ هزار تن گندم از مزارع استان بوشهر
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • کشف ۴۰ تن گندم غیر قابل استفاده در حمیدیه
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • خسارت خشکسالی به ۱۴۰ هزار هکتار محصول گندم بوشهر