Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عباس اهرابی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ایجاد اشتغال و درآمد پایدار در راستای حفظ کرامت و توانمندسازی مددجویان در اولویت است، اظهار کرد: یکی از مسائل مهم در اشتغالزایی روستایی، تنوع و بازدهی پایین طرح‌های تولیدی در این مناطق است.

وی با بیان اینکه به همین منظور کمیته امداد در سال جهش تولید رویداد ملی «صنایع روستادوست» را برگزار می‌کند، گفت: شناسایی فرصت‌های جدید و نوآورانه اشتغال در مناطق روستایی از اهداف این طرح است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل کمیته امداد گیلان ادامه داد: تقویت بهره وری در تولید و توسعه اشتغال در مناطق روستایی و محروم و نیز حمایت از مخترعین، صاحبان ایده‌های صنعتی نوآورانه، شرکت‌های دانش بنیان و سایر فعالان این عرصه از دیگر اهداف این طرح می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: همه محصولات نوآورانه، دارای فن ساده و قابل پشتیبانی در روستا و اجرای طرح‌هایی که در مقیاس کوچک روستایی مقرون به صرفه باشد، شامل این رویداد می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد گیلان، با اشاره به نحوه شرکت در این رویداد، تصریح کرد: صاحبان محصولات یا ایده‌های صنعتی با ویژگی‌های صنعت روستادوست می‌توانند طرح خود در سامانه رویداد به آدرس www.emdad.ir ثبت کنند.

اهرابی افزود: تسهیلات قرض الحسنه برای طرح‌های منتخب، سرمایه گذاری توسط کمیته امداد یا سایر شتاب دهنده‌های حاضر در نمایشگاه و امکان اجرای پایلوتی طرح از دیگر مزایایی است.

کد خبر 5008887

منبع: مهر

کلیدواژه: اشتغال روستایی محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان آزادگان جنگ تحمیلی قزوین کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان

 آرمان وطن‌دوست در جلسه کمیته‌فنی گردشگری و سرمایه‌گذاری استان کردستان اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان تعداد ٨ طرح سرمایه‌گذاری به کمیته‌فنی گردشگری استان، تحویل و بررسی شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری کردستان افزود: با ارزیابی‌های انجام شده توسط کارشناسان و اعضای کمیته فنی، برای ٣ مورد از این طرح‌ها شامل سفره‌خانه سنتی، مجتمع گردشگری و رستوران سنتی موافقت اولیه صادر شد.

وی حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها را بالغ بر ١٦ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: با به بهره‌برداری رسیدن این دو پروژه برای ٢٠ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

وطن‌دوست با اشاره به اینکه در این جلسه، دو طرح منوط به اخذ استعلام و با ٣ طرح نیز مخالفت شد، یادآور شد: موقعیت طرح، مساحت زمین، توان مالی سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال از جمله اولویت‌های صدور مجوز برای ایجاد تأسیسات گردشگری مختلف در سطح استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • بسته شدن مسیر رودخانه قره سو بر اثر سیلاب در روستای دوست بیگلو + فیلم
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • حضور بازرگانان محصولات کشاورزی و شیلات در نمایشگاه ایران اکسپو
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • ارائه خدمات حقوقی به هزار مددجوی زنجانی‌
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • برگزاری جشنواره «گیلاس کن»
  • صدور موافقت اصولی ٣ طرح گردشگری در کردستان