Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصادق معتمدیان روز چهارشنبه در آیین افتتاح ۱۴۱ طرح برق‌رسانی در مرز ماهیرود بخش درح سربیشه افزود: یکی از اولویت‌های ما در خراسان جنوبی تقویت جایگاه مرز ماهیرود است در مرحله اول در توسعه زیرساخت‌ها قدم برداشتیم.

وی با بیان اینکه تامین آب و برق و چهار خطه کردن محور ماهیرود از اولویت‌هاست که اقدامات خوبی صورت گرفته است، اظهار داشتت: در حوزه جاده مناقصه خوبی انجام شده و تعیین تکلیف شده و قطعا شاهد توسعه مرز ماهیرود خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معتمدیان ادامه داد: با توجه به موقعیتی که منطقه برای دسترسی به شعاع‌های تجاری دارد اقدامات زیرساختی باعث توسعه ترانزیت و مبادلات تجاری خواهد داشت.

وی گفت: با حضور نیروهای نظامی و انتظامی و مرزبانی که تلاش شبانه‌روزی دارند امیدواریم با اقدامات مختلف انجام شده و با تکمیل حوزه‌های زیرساختی شاهد ۲۴ ساعته شدن فعالیت مرز ماهیرود باشیم.

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: در زمینه تامین برق روستاها در سطح کشو وضعیت خوبی داریم و همه روستاهای بالای ۱۰ خانوار از نعمت برق برخوردار شدند و امروز هم ۱۴۱ طرح برق‌رسانی استان به بهره‌برداری رسید.

معتمدیان افزود: تلاش داریم با همت شرکت برق، بقیه آبادی‌هایی که مشکل تامین برق دارند را حل کنیم.

استاندار خراسان جنوبی امروز برای افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های چهارمین روز از هفته دولت به شهرستان مرزی سربیشه سفر کرد.

بهره‌برداری و کلنگ‌زنی یک هزار و ۵۱۵ پروژه یا طرح با اعتباری بیش از چهار هزار و ۴۰۲ میلیارد تومان از دوم شهریور همزمان با شروع هفته دولت در استان خراسان جنوبی آغاز شد که از این تعداد یک هزار و ۸۰ پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

عملیات اجرایی ۴۳۵ پروژه نیز در مناطق شهری و روستایی استان آغاز می‌شود.

خراسان جنوبی به طول ۳۳۱ کیلومتر با افغانستان در چهار شهرستان سربیشه، نهبندان، درمیان و زیرکوه مرز مشترک دارد.

استان مرزی خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند ۱۱ شهرستان دارد.

برچسب‌ها هفته دولت انرژی برق محمدصادق معتمدیان افتتاح طرح خراسان جنوبی کنترل مرزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت انرژی برق محمدصادق معتمدیان افتتاح طرح خراسان جنوبی کنترل مرزی هفته دولت انرژی برق محمدصادق معتمدیان افتتاح طرح خراسان جنوبی کنترل مرزی خراسان جنوبی مرز ماهیرود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۶۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز

عبدالحی سباوون رئیس اطلاعات و فرهنگ ولایت فراه گفت گذرگاه ابونصر فراهی (ماهیرود) به مدت یک ساعت مسدود بوده اما پس از آن باز شده است.

گذرگاه مرزی ماهیرود از سال 1386 با شهر بیرجند ایران ۱۹۰ کیلومتر و با شهر فراه افغانستان ۱۲۰ کیلومتر فاصله دارد و از گذرگاه های پررفت و آمد مرزی است.

همچنین رحیم الله ساجد سخنگوی والی نیمروز نیز گفت بسته بودن مرز نیمروز (میلک) حقیقت ندارد.

گذرگاه مرزی میلَک از گذرگاه‌های مهم مرزی بین ایران و افغانستان است که در محدوده شهرستان هیرمند ایران، در فاصله ۲۶۱ کیلومتری شمال زاهدان و در نزدیکی شهر زرنج مرکز ولایت نیمروز افغانستان قرار دارد.

گفتنی است اخباری مبنی بر مسدود شدن این دو گذرگاه مرزی در رسانه ها منتشر شده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تلاش برای مردمی کردن اقتصاد در خراسان جنوبی
  • فعالیت تبلیغی ۵۲۰ مبلغ در ایام شهادت امام صادق(ع) در خراسان جنوبی
  • فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی از عصر امروز
  • دستاوردهای علمی مرهون تلاش معلمان و اساتید دانشگاه است
  • تصویب سند توسعه دانش بنیان خراسان جنوبی
  • اکسپو سکوی پرتاب توسعه خراسان جنوبی
  • تکذیب مسدود شدن گذرگاه های فراه و نیمروز
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • تلاش ۶ ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به فوتی ارتفاعات شیخ حمزه لو پلدشت