Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@21:48:41 GMT

زمان عرضه اولیه بپیوند اعلام شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۶۸۰۷

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  بر اساس اطلاعیه فرابورس روز سه‌شنبه مورخ ۱۳۹۹/۰۶/۱۱ تعداد ۴۲۰ میلیون سهم معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت “برق و انرژی پیوند گستر پارس” در بازار اول فرابورس ایران، به صورت عرضه اولیه به فروش می‌رسد.هر کد بورسی می‌تواند حداکثر ۱۵۰ سهم در بازه قیمتی ۱۸۳۰ تا ۱۸۵۰ تومان معادل ۲۷۷۵۰۰ تومان خریداری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در صورت شرکت ۵ تا ۶ میلیون نفر در خرید سهام اولیه این شرکت سهام این شرکت تعداد ۷۰ تا ۸۴ سهم به هر کد (حدود ۱۲۹ هزار تا ۱۵۵ هزار تومان) تعلق خواهد گرفت.تعداد سهام قابل عرضه به صندوق‌ها در روز پس از عرضه اولیه ۳۰ میلیون سهم خواهد بود.

 

مشرق

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: عرضه اولیه بورس اقتصاد جام نیوز برق انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مهدی ضیغمی گفت: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، عرضه این خودروها و خودروهای برقی آغاز می شود.

وی اظهار کرد: برنامه‌ریزی شده هفته آینده خودروهای وارداتی از جمله خودروهای برقی در سامانه فروش خودروهای وارداتی عرضه شود.

چند هزار خودروی وارداتی در گمرکات دپو شده؟ ۵۰ هزار یا ۱۳ هزار؟!

ضیغمی افزود: تا زمانی که سامانه عرضه خودروهای برقی آماده شود، خودروهای برقی در همان سامانه اصلی عرضه خواهد شد. بنابراین در اولین عرضه خودروهای وارداتی در سال جاری، خودروهای برقی نیز عرضه می‌شود.

سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور کد خبر 848587 برچسب‌ها واردات خودرو خودروی برقی خبر مهم بازار خودرو خودرو

دیگر خبرها

  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت
  • چرا بازارگردانی به بورس و فرابورس واگذار شد؟
  • مددجویان خراسان‌جنوبی هزار و ۳۶۲ متر مربع فرش به بازار عرضه کردند
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • زیرمجموعه وسنا و مپنا به فرابورس می آید؟
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • نماد سپرده‌گذاری مرکزی در بازار توافقی فرابورس معامله می‌شود