Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکلای یاکوب بلیک شهروند سیاهپوستی که هدف تیراندازی پلیس آمریکا قرار گرفت، از فلج شدن وی خبر داده‌اند. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از سی ان ان، یکی از وکلای یاکوب بلیک گفت: یاکوب فلج شده است و خانواده اش تنها می‌توانند به یک معجزه امید داشته باشند که او دوباره بتواند راه برود.

بر اساس این گزارش وی افزود: تنها یک معجزه می‌تواند موجب شود او دوباره روی پاهایش بایستد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



پدر یاکوب بلیک نیز ضمن انتقاد شدید از رفتار‌های پلیس آمریکا تاکید کرد: تیراندازی به سوی یاکوب یک اقدام به قتل غیرمسئولانه بوده است. آن‌ها ۷ بار به سوی پسرم شلیک کردند.

چند روز قبل یک مامور پلیس در شهر کنوشا به سوی یک مرد سیاهپوست غیرمسلح چندین گلوله شلیک کرد و او روانه بیمارستان شد. در پی این حادثه اعتراضات در این شهر آغاز شده و تونی اورس فرماندار ویسکانسین مجبور شده است تا نیرو‌های گارد ملی را برای مقابله با اعتراضات مستقر کند.

پلیس هیچ توضیح بیشتری درباره علت تیراندازی به سوی این سیاهپوست اعلام نکرده است. اداره پلیس ویسکانسین تنها اعلام کرده است که درباره این تیراندازی تحقیق خواهد کرد.

تصاویر منتشر شده در شبکه‌های مجازی نشان می‌دهد که این مرد سیاهپوست در حال رفتن به سوی یک خودرو بوده که دو مامور پلیس به دنبال وی رفته و یکی از آن‌ها چندین گلوله به سوی او شلیک کرده است.

از زمان قتل جورج فلوید شهروند سیاهپوست آمریکایی توسط یک مامور پلیس سفیدپوست، اعتراضات علیه نژادپرستی و رفتار‌های وحشیگرانه پلیس آمریکا در سراسر این کشور گسترش یافته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پلیس ویسکانسین قتل جورج فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی

علی کریمی گفت: چندی پیش در پی وقوع تیراندازی منجر به قتل در یکی از روستا‌های شهرستان عنبرآباد ماموران پلیس آگاهی با حضور در محل متوجه شدند در پی رسم غلط تیراندازی در یک مراسم عروسی دو نفر به قتل رسید اند.

وی افزود: در این راستا ماموران پلیس با تحقیقات میدانی و اشرافیت اطلاعاتی سه متهم دخیل در این واقعه را شناسایی و دستگیر کردند که در نهایت یکی از متهمان به انجام این تیراندازی مرگبار اعتراف کرد.

سرپرست انتظامی عنبرآباد با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی بیان کرد: تیراندازی در مراسم‌های جشن جرم بوده و از رسم‌های غلطی است که بیشتر اوقات باعث وقوع حوادث تلخ و ناگوار اینچنینی می‌شود و در این رابطه از شهروندان می‌خواهیم با پرهیز از اینگونه رفتار‌های نادرست زمینه‌ای فراهم کنند تا کم کم این رسم غلط برچیده شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل تیراندازی و وقوع قتل در مراسم عروسی
  • دستگیری عامل تیراندازی در خرم‌آباد
  • دستگيری عامل تيراندازی در خرم آباد
  • واکنش مجمع جهانی بیداری اسلامی به سرکوب اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا
  • در آمریکا چه خبر است؟
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • خط‌ونشان جدید کنگره آمریکا برای مجازات دانشجویان حامی غزه
  • پژوهشگر فلسطینی: اعتراضات دانشجویی، نتانیاهو، بایدن و حتی ترامپ را سردرگم کرده است
  • سناتور آمریکایی خطاب به دانشجویان حامی غزه: شما در طرف درست تاریخ ایستاده‌اید
  • ببینید | توهین جنجالی و نژادپرستانه یک جوان مقابل یک زن سیاهپوست در آمریکا: تقلید میمون!