Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به فرمایشات رهبری مبنی بر اینکه یک سال آخر کاری دولت وقت مناسبی است و می‌توان کارهای زیادی در این یک سال انجام داد، گفت: اگر بنا بر کار کردن باشد نه تنها در یک سال بلکه در دقیقه و ثانیه می‌توان کارهای مؤثری انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه ما در سیستم اداری‌مان ارزشی برای زمان قائل نیستیم و همیشه عادت بر این است که وقت را تلف می‌کنیم که در آینده اتفاقی بیفتد.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر بناست در آینده اتفاقی بیفتد باید از همین الان کارش شروع شود و اگر نظام بانکی یا بیمه‌ای ما به عنوان مثال ایراد دارد و ایراداتش باید اصلاح شود باید از همین الان کار اصلاح را شروع کرد و دولت بعد هم باید این رویه اصلاحات را ادامه دهد.

قاضی‌زاده با اشاره به بخش دیگری از فرمایشات رهبری در بحث پرهیز از واردات بی‌رویه و حمایت از تولید داخل، خاطرنشان کرد: امروز متاسفانه در موارد مختلف شاهد واردات بی‌رویه محصولات وکالاها هستیم که تولید آن در داخل انجام می‌شود که این ضربه به تولید داخل است.

وی افزود: نه تنها وقتی کالایی در داخل تولید می‌شود نباید آن را وارد کرد بلکه حتی اگر امکان تولید آن در داخل وجود دارد باید این توان بالقوه بالفعل تبدیل شود تا کالای مورد نظر در داخل تولید شود.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به عنوان مثال شرکت ثامن دارو فاکتور ۸ را به صورت بای تکنولوژی و با هزینه کمتر تولید می‌کند اما متاسفانه عده‌ای وارد کننده فاکتور ۸ را حتی بیش  از نیاز مصرفی کشور آن هم با کیفیت پایین‌تر که با پلاسمای انسانی ساخته شده و دارای عوارض نیز هست، با ارز دولتی به کشور وارد کردند و با اعمال فشار و با این توجیه که تاریخ مصرف این محصولات می‌گذرد سعی در فروش آن در مراکز درمانی دارند.

قاضی‌زاده خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم این واردات فاکتور ۸ آن هم با این کیفیت نازل در حالی است که این محصول دارویی در ثامن دارو با کیفیت بالاتر تولید می‌شود و واردات بی‌رویه آن توسط واردکنندگان آن هم با ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی سؤال برانگیز است.

وی افزود: مورد دیگر این است که ما در فصل برداشت برنج می‌بینیم که ۳۰۰ هزار تن برنج به کشور وارد شده باعث می‌شود که کشاورز ما آسیب جدی ببیند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همین اقدام باعث شده کشاورزان ما ناچار شوند تا بهترین شالیزارهای خود را به ویلا تبدیل کنند و همین مسئله آسیب جدی به تولید برنج در داخل است.

قاضی‌زاده  در پایان خاطرنشان کرد: من نمی‌دانم مدیران دولتی چه دشمنی با تولید در کشور دارند. من نمی‌خواهم بگویم فساد در این قضیه اتفاق می‌افتد اما وقتی این موارد را انسان مشاهده می‌کند این سؤال و شبهه در ذهنش ایجاد می‌شود که شاید دست‌های پشت پرده وجود دارد.

منبع: نماینده

کلیدواژه: نایب رئيس مجلس نماینده واردات مجلس شورای اسلامی قاضی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۶۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟

گوشی Honor 200 Lite به تراشه مدیاتک Dimensity 6080 مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت Honor به تازگی آخرین گوشی هوشمند خود به نام Honor 200 Lite را در اروپا عرضه کرده است، این محصول با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی با قیمت ۳۲۹.۹۰ یورو وارد بازار شده است؛ گوشی هوشمند جدید آنر دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED با رزولوشن ۲۴۱۲ * ۱۰۸۰ پیکسل است.

گوشی Honor 200 Lite به تراشه مدیاتک Dimensity 6080 مجهز شده است و با هشت گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است، این محصول با استفاده از رابط کاربری Magic OS 8.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۴ اجرا می‌‏شود؛ یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتی گوشی تعبیه شده است که شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض پنج مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو دو مگاپیکسلی می‏‌شود، یک دوربین سلفی ۵۰ مگاپیکسلی نیز به منظور ثبت تصاویر سلفی و برقراری تماس ویدئویی روی نمایشگر گوشی واقع شده است.

انرژی مورد نیاز گوشی Honor 200 Lite با استفاده از یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۵ واتی بهره می‌برد، گزینه‌های اتصال این محصول شامل Wi-Fi، بلوتوث، GPS و یک پورت USB-C برای انتقال اطلاعات و شارژ می‏‌شود، یک حسگر اثرانگشت نیز روی لبه کناری گوشی تعبیه شده است؛ گوشی یادشده در رنگ‌های آبی و مشکی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 749606

دیگر خبرها

  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • نیاز چین به کالاهای کشاورزی و نفتی/ چینی‌ها به دنبال کالای باکیفیت هستند
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحد‌های خوراک دام و طیور
  • هشدار جایگزینی گندم تولیدی در واحدهای خوراک دام و طیور
  • گوشی Honor 200 Lite چه مشخصاتی دارد؟
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس های جدید
  • خطر تحریم در واردات اتوبوس‌های جدید/ تولیدکنندگان داخلی توان رفع نیاز شهر‌های کشور به اتوبوس را ندارند
  • پیش بینی قیمت الکترود در سال ۱۴۰۳
  • ظرفیت داخلی تولید لوکوموتیو برای پاسخ به نیاز کشور کافی است
  • کاهش ۸۳۰ میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی ۹ درصد ارزان شد