Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سردار قاسم رضایی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران بندرعباس افزود: قرارگاه مرکزی مبارزه با اراذل و اوباش در پایتخت و متناظر آن در تمام استان ها و شهرستان ها راه‌اندازی شده تا این خواسته به حق مردم با  برنامه‌ریزی و جدیت دنبال شود.

 وی تصریح کرد: به هیچ عنوان به اراذل و اوباش اجازه عرض اندام نمی دهیم و پاسخ نیروی انتظامی به آنها پشیمان کننده خواهد بود و در این زمینه مجرم سابقه دار و مجرم نوظهور تفاوتی نداشته و با قاطعیت با آنان برخورد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار رضایی قاچاق کالا را  یکی دیگر از خط قرمزهای نیروی انتظامی دانست و اظهار داشت:مبارزه با قاچاق کالا خواسته مهم مقام معظم رهبری و سایر بخش های نظام است.

  به گفته این مقام انتظامی استقرار پلیس در گمرکات نیز با هدف تقویت مبارزه با قاچاق کالا بوده  که تاکنون نتایج رضایت بخشی داشته است.

 وی اظهار داشت: پلیس برای معیشت مرزنشینان نیز اهمیت قائل بوده و قانون کالای ملوانی یا ته لنجی را به رسمیت می‌شناسد اما اجازه نمی‌دهد مافیای قاچاق کالا از این قانون سوءاستفاده کند.

سردار رضایی ادامه داد: به زودی فرمانده پلیس گمرک در ستاد گمرکات کشور مستقر خواهد شد و عضو ستاد گمرکات خواهد بود. جانشین فرمانده نیروی انتظامی اضافه کرد: در حقیقت پلیس گمرک بازو و یاری دهنده گمرک در مبارزه با قاچاق کالا است و در این مدت موفق به کشف بخش قابل توجهی از کالای قاچاق و بازپس گیری  حقوق بیت المال شده است.

سردار رضایی در پاسخ به پرسشی در باره مبارزه با سرقت گفت: امسال عملکرد نیروی انتظامی در تمام شاخص ها بهتر شده که نشان دهنده تلاش کارکنان این نیرو است اما سرقت به عنوان  یک پدیده چند وجهی باید از زوایای مختلف به آن توجه شود.

 به گفته جانشین فرمانده انتظامی، مهمترین قسمت در برخورد با سرقت، بحث پیشگیری است و برای تحقق این پیشگیری باید تمام امور پیوست امنیتی داشته باشد.

 وی ادامه داد: صنعت خودروسازی یکی از مواردی است که باید با افزایش ضریب ایمنی خودروها در مرحله ساخت، به پیشگیری از سرقت کمک کند

 وی همچنین با تاکید بر لزوم متناسب بودن هزینه جرم با مجازات آن اظهار داشت نیروی انتظامی در مواردی با سارقانی مواجه می شود که بیش از ده بار سابقه سرقت داشتند و رکورد دستگیری فردی با ۳۷ بار سابقه سرقت نیز وجود دارد.

سردار رضایی اظهار داشت: دستگاه قضایی نیز در این زمینه با جدیت حضور دارد و از مجلس یازدهم مطالبه داریم تا قوانینی تصویب  کند که در بحث سرقت، کار به پلیس و مرجع قضایی نرسد و اگر به این مرحله رسید قوانین و مجازات های سارقان بازدارنده باشد و این امر مصداق تحقق اقدام انقلابی از سوی مجلس انقلابی خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، فرماندهی انتظامی هرمزگان را از استان های موفق کشور توصیف کرد.

سردار رضایی کشف ۳۵تن مواد مخدر توسط پلیس هرمزگان از ابتدای امسال تاکنون و افزایش ۲۵درصدی کشف کالایس قاچاق در همین مدت را مصداق های موفقیت پلیس هرمزگان معرفی کرد.

همزمان با حضور جانشین فرمانده انتظامی، ساختمان جدید پلیس امنیت اخلاقی و اماکن عمومی نیز در خیابان انتظام بندرعباس به بهره‌برداری رسید.

این ساختمان دارای ۷۵۵متر مربع زیربناست که با اعتبار ۱۵میلیارد ریال در مدت هشت ماه ساخته شده است.

برچسب‌ها هرمزگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سردار قاسم رضایی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هرمزگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سردار قاسم رضایی هرمزگان فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران سردار قاسم رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۷۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان نقده از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش که با انجام اقدامات مجرمانه، امنیت و آسایش شهروندان را سلب کرده بودند، خبر داد.

حسام صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از دستگیری ۵ نفر از اراذل و اوباش فعال در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: این افراد با انجام اقدامات مجرمانه، امنیت و آسایش شهروندان را سلب کرده بودند.

وی با اشاره به اقدامات این افراد افزود: شب گذشته در پی وصول خبر نزاع و درگیری و ایجاد رعب و وحشت در سطح شهرستان، بلافاصله، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نقده ادامه داد: با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط پلیس تمامی عوامل دخیل در این نزاع شناسایی شدند.

وی عنوان کرد: با هماهنگی قضائی به عمل آمده، در کمترین زمان ممکن یک نفر از این اراذل و اوباش در شهرستان وقوع جرم و ۴ نفر دیگر در یکی از شهرستان‌های همجوار دستگیر و به همراه آلات مورد استفاده در نزاع و درگیری، جهت سیر مراحل پرونده، تحویل مقام قضائی شدند.

کد خبر 748862

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • عاملین رعب و وحشت در نقده دستگیر شدند
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • دستگیری ۱۱ نفر از اراذل قمه‌کش در ارومیه