Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد رییس کمیسیون امور داخلی کشور با اشاره به ضرورت ایجاد زیرساخت‌های لازم برای توسعه همه جانبه یزد، گفت: طرح قطار حومه‌ای یزد زیرساخت مناسبی برای توسعه یزد و اردکان است.

«محمدصالح جوکار» با حضور در در چهل و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهرستان یزد با اشاره به ضرورت حمایت از طرح قطار شهری و حومه‌ای این شهر میراث جهانی، اظهار کرد: قطار حومه‌ای طرح بسیار مثبتی است و ایجاد آن برای رشت شهرهای یزد و اردکان لازم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی افزود: هر چند وزارت کشور با قطار شهری موافق نیست اما در بخش حومه‌ای ما با این مهم موافق و آنچه در حوزه نمایندگان است کمک خواهیم کرد تا زیرساخت لازم فراهم شود.

رییس کمیسیون امور داخلی کشور در ادامه با اشاره به ضرورت هم‌افزایی بین بخشی در توسعه مدیریت شهری، گفت: قطار حومه‌ای نقش مهمی در توسعه همه جانبه ایفا می‌کند و تمام دستگاه‌های مرتبط باید از ظرفیت‌های سازمانی خود برای تحقق این هدف به نفع مردم استفاده کنند.

«حمیدرضا قمی» رئیس شورای اسلامی شهرستان یزد نیز در این جلسه با تشریح طرح قطار حومه‌ای یزد تصریح کرد: در طرح ارائه شده که مورد حمایت راه آهن کشور قرار خواهد گرفت، شهرداری‌های مسیر اردکان تا مهریز در قالب یک شرکت و به عنوان سهامدار در تاسیس شرکت مشارکت خواهند کرد.

وی افزود: در طول مسیر ایستگاه‌های هر شهر جانمایی و مورد استفاده عموم قرار خواهند گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، قمی در پایان از نماینده یزد خواست زمینه راه‌اندازی هرچه سریعتر این شرکت فراهم و مسیر توسعه ریلی در این شهر میراث جهانی را هموار سازد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی يزد قطار حومه ای شوراي شهر يزد نماينده مجلس شورای اسلامی قطار حومه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده ظهر جمعه در بازدید از مراحل اجرایی مدرسه شهدای پتروشیمی خارگ اظهار داشت: توسعه و افزایش زیر ساخت‌های آموزشی و پرورشی به صورت مستمر در دستور کار مجموعه دولت سیزدهم قرار داشته و پیگیری شده است.

وی اضافه کرد: در همین راستا جزیره راهبردی خارگ نیز همگام به دولت با حمایت شرکت پتروشیمی خارگ اقدام به ساخت مدرسه شهدای پتروشیمی خارگ کرد.

بخشدار ویژه خارگ افزود: در جوامع امروزی دستگاه تعلیم و تربیت از ابزارهای مهم تحقق اهداف و مقاصد اجتماعی محسوب می‌شود که بسترساز رشد و توسعه اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی جامعه را فراهم می‌کند چرا که بدون شک امروزه آموزش و پرورش از مهم‌ترین مؤلفه‌های تأثیر گذار در روند توسعه پایدار در کشور هاست.

وی با اشاره به مراحل اجرایی مدرسه شهدای پتروشیمی خارگ اضافه کرد: تاکنون این پروژه مهم آموزشی تاکنون بیش از ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: دولت مردمی سیزدهم با درک درست و منطقی از اهمیت و نقش آموزش و پرورش در دستیابی به توسعه همه جانبه و پایدار، بیشترین توجه را در این دوره به دستگاه تعلیم و تربیت جزیره خارگ داشته است، در دولت سیزدهم، ایران قوی با مدرسه و دانش آموز قوی مورد اهتمام است.

کد خبر 6089079

دیگر خبرها

  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • بیجار از نبود هتل مناسب رنج می‌برد/ لزوم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • راه آهن: کنسرسیوم توسعه ریلی از حسن نیت ما سوءاستفاده کرد
  • راه‌آهن:کنسرسیوم توسعه ریلی از حسن‌نیت ما سوء استفاده کرد
  • زیرساخت‌های گردشگری شهر دژکرد اقلید تقویت و توسعه می‌یابد
  • رویکرد دولت سیزدهم توسعه زیرساخت های آموزشی در خارگ است
  • اعتبار ۶ همتی برای توسعه زیرساخت‌های ورزش خراسان رضوی با تحقق مولدسازی