Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فدراسیون جهانی ووشو نسبت به برگزاری روز جهانی ووشو و رونمایی از تمبر یادبود فدراسیون ووشوی ایران، واکنش نشان داد. تاریخ انتشار: 11:36 - 05 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۰۴۸۴

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون ووشو، فدراسیون ووشوی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ ۲۵ مرداد ماه با رعایت پروتکل‎های بهداشتی و به صورت «لایو استریم» اقدام به برگزاری مراسم روز جهانی ووشو، رونمایی از تمبر یادبود فدراسیون و اهدای جام‎ لیگ‎های قهرمانی کشور کرد که برگزاری این مراسم مورد استقبال مسئولان فدراسیون جهانی ووشو قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر همین اساس صفحه رسمی شبکه اجتماعی «فیسبوک» فدراسیون جهانی ووشو، ویدئویی از مراسم برگزار شده روز جهانی ووشو در ایران و همچنین رونمایی از تمبر یادبود این فدراسیون ملی را با مخاطبین خود به اشتراک گذاشت که این امر مورد استقبال دنبال‌کنندگان این صفحه نیز قرار گرفت.

همچنین صفحه رسمی خبری شبکه اجتماعی «اینستاگرام» فدراسیون جهانی ووشو نیز به این موضوع پرداخت و اعلام کرد مخاطبان این فدراسیون جهانی می‎توانند برای تماشای ویدئوی مراسم برگزار شده این روز در ایران به صفحه رسمی این فدراسیون در «فیسبوک» مراجعه کنند. بیشتر بخوانید: ارائه درخواست برگزاری لیگ ووشو به فدراسیون پزشکی ورزشی

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون ووشو فدراسیون ووشو تمبر یادبود رونمایی از تمبر یادبود فدراسیون جهانی ووشو روز جهانی ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای ارسباران، ویژه‌برنامه «ساغر شکسته» یادمان هنرمند فقید شایان یزدی‌زاده نوازنده و مدرس تمبک، دف و سازهای کوبه‌ای ساعت ۱۸ سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت‌ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

جسخنرانی مهران امیراصلانی نوازنده و مدرس موسیقی، نمایش مستندی از زندگی شایان یزدی‌زاده و نمایش کلیپی از فعالیت‌های این هنرمند در عرصه موسیقی از بخش‌های این برنامه است.

گروه‌نوازی تمبک، گروه «زمان» به سرپرستی محمود جعفری، هم نوازی و ساز و آواز مظفر شفیعی (آواز)، سعید آذرنوش (تار)، امین پرویززاده (کمانچه)، هم نوازی و ساز و آواز پوریا اخواص (کمانچه و آواز)، نازنین پدر ثانی (تمبک)، امیر طاهری (سه‌تار)، تک نوازی تار توسط پانیذ مجاهدنیا، همنوازی و ساز و آواز یمین غفاری (تار)، سعید فهیمی (نی)، مهران امیراصلانی (تمبک)، حسین علیشاپور (آواز) اجراهای موسیقایی این ویژه برنامه را تشکیل می دهند.

شایان یزدی‌زاده (زاده ۱۲ اردیبهشت ۱۳۶۶ و درگذشته در یکم فروردین ۱۴۰۳) نوازندگی را از ۱۰ سالگی با ساز تمبک آغاز کرد و زیر نظر استادانی همچون مهران امیراصلانی، کامبیز گنجه‌ای، پژمان حدادی و ارژنگ کامکار به فراگیری این ساز پرداخت و از سال ۱۳۸۵ ساز تار را نزد عرفان گنجه‌ای و آیدین علیانسب فرا گرفت.

این هنرمند فقید با گروه‌های مختلفی از جمله آوای رود، بیان(شورانگیز)، باشا و ایل به عنوان نوازنده تمبک همکاری داشته و کنسرت‌های متعددی با علیرضا قربانی، سالار عقیلی، سینا سرلک و علی رستمیان اجرا کرده است.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید.

کد خبر 6090251 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • برگزاری یادبود نوازنده فقید در فرهنگسرای ارسباران
  • اولین اثر آذرنگاری ایران رونمایی شد
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • انتخابی جام جهانی ووشو| ایران به طلای دوئلین تالو مردان رسید
  • ووشو انتخابی جام جهانی؛ طلای دوئلین تالو مردان‌ به ایران رسید
  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • زمان برگزاری مراسم یادبود پیشکسوت فقید بسکتبال
  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت