Web Analytics Made Easy - Statcounter

ذوالفقار یزدان‌مهر روز چهارشنبه در سفر به چهارمحال و بختیاری در دیدار با فرماندار شهرستان لردگان گفت: ارزش هر کدام از این تبلت‌ها ۲۰ میلیون ریال است که براساس اولویت‌بندی بین دانش‌آموزان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ۲۶۰ هزار دانش‌آموز و ۳۰ هزار دانشجو زیرپوشش بهزیستی قرار دارند، گفت: با اجرای پویش "ایران همدل" که از عید غدیرخم آغاز شده است و تا پایان ماه صفر ادامه دارد از دانش‌آموزان، دانشجویان و خانواده‌های زیرپوشش حمایت می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سازمان بهزیستی، کمک به جامعه هدف برای تامین جهیزیه و بسته‌های معیشتی را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد که به صورت سراسری در سراسر کشور در حال اجراست.

یزدان‌مهر با اشاره به اهمیت بحث تکمیل دوره‌های دانشگاهی برای توانمندسازی جامعه هدف افزود: در تقاهم‌نامه‌ای که با دانشگاه آزاد اسلامی منعقد شده است، ۲۵ درصد شهریه دانشجویان زیرپوشش این نهاد را دانشگاه تخفیف می‌دهد و مابقی را بهزیستی پرداخت می‌کند.

وی به پرداخت کمک هزینه تحصیلی به دانشجویانی که در دانشگاه‌های دولتی مشغول تحصیل هستند،اشاره کرد و گفت: حمایت از دانشجویان و دانش‌آموزان یک گام در راستای توانمندسازی است.

یزدان‌مهر به وسعت کار سازمان بهزیستی که دارای ۱۸۶ ماموریت است، اشاره کرد و افزود: بحث توانمندسازی توام با کرامت انسانی در جامعه هدف از مهمترین اولویت‌های این سازمان است.

وی با اشاره به اینکه سالانه ۱۰ درصد جامعه هدف بهزیستی توانمند شوند، گفت: امسال ۲ هزار و ۱۰۰ میلیاردتومان برای ایجاد اشتغال جامعه هدف پیش‌بینی شده است.

معاون سازمان بهزیستی اظهار داشت: تامین ضامن مهمترین مشکل جامعه هدف بهزیستی برای دریافت تسهیلات است که با فعال شدن صندوق حمایت از فرصت شغلی این مشکل تا سه ماه آینده رفع خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه تا چند سال گذشته جذب اعتبارات حوزه اشتغال بهزیستی هفت درصد بود، گفت: این میزان هم‌اکنون به ۷۰ درصد رسیده است.

یزدان‌مهر به پرداخت تسهیلات ارزان قیمت به کارفرمایانی که از مددجویان زیر پوشش این نهاد استفاده‌ می‌کنند ، اشاره کرد و اظهار داشت: این تسهیلات ارزان قیمت برای هر کارفرما در سالجاری تا سقف ۲ میلیارد تومان است.

به گفته وی، سال گذشته سقف به کارگیری مددجویان بهزیستی در کارگاه‌ها از طرف کارفرما تا چهار نفر بود که این تعداد در سالجاری تا ۴۰ نفر رسیده است.

یزدان‌مهر گفت: در راستای حمایت از کارفرمایانی که از جامعه هدف بهزیستی به کارگیری  کنند تا پنج سال حق بیمه مددجو  ازسوی بهزیستی پرداخت می شود.

به گزارش ایرنا، معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور به منظور واگذاری مسکن مددجویان بهزیستی، افتتاح طرح‌های اشتغال و دیدار با خانواده مددجویان زیرپوشش این نهاد به شهرستان لردگان سفر کرد.

لردگان در ۱۶۰کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری است.

برچسب‌ها ویروس کرونا لردگان توسعه ایران چهارمحال وبختیاری وزارت آموزش و پرورش سازمان بهزیستی کشور دانش‌آموزان آموزش مجازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا لردگان توسعه ایران چهارمحال وبختیاری وزارت آموزش و پرورش سازمان بهزیستی کشور دانش آموزان آموزش مجازی ویروس کرونا لردگان توسعه ایران چهارمحال وبختیاری وزارت آموزش و پرورش سازمان بهزیستی کشور دانش آموزان آموزش مجازی سازمان بهزیستی دانش آموزان یزدان مهر جامعه هدف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: اصل و مبنای ترافیک (راهنمایی و رانندگی)، فرهنگ سازی و آموزش است و باید به این دو مقوله توجه ویژه‌ای شود و شهرداری ها در این زمینه همراهی کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، محمد مرودی در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان هرمزگان، اجرای طرح آموزش فرهنگ ترافیک در مدارس و ناوگان حمل و نقل مسافر در معابر درون و برون شهری را بسیار حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: تمامی دستگاه های مرتبط باید در راستای ماموریت ها و وظایف سازمانی نسبت به آموزش و فرهنگ سازی ترافیک به منظور آگاه سازی شهروندان به ویژه دانش آموزان برای جلوگیری از وقوع تصادفات اقدام کنند.

وی افزود: اصلی ترین راهکار پیشگیری از تصادفات برای دانش آموزان، نهادینه کردن فرهنگ ایمنی و عبور و مرور در بین آنهاست.

مرودی، فرهنگ ترافیک هر جامعه را یکی از نمود‌های رفتاری افراد در استفاده از فضا‌های متعلق به عبور و مرور آن جامعه دانست و عنوان کرد: با توجه به نقش مهم دانش‌آموزان آینده‌ساز در جامعه و با هدف نهادینه‌سازی فرهنگ و قوانین ترافیکی، مسیر خود را در آموزش هرچه بیشتر آینده‌سازان جامعه ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان اضافه کرد: دانش‌آموزان با پیروی از قوانین و مقررات و کسب مهارت های شهروندی، نقش ها و وظایف خود را در قبال جامعه محلی با مشارکت در فعالیت‌ها و برنامه های زیست محیطی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی و ... انجام داده و همچنین با رعایت نظم و قانون، احساس تعلق نسبت به جامعه، رفتار همدلانه، محترمانه و مشارکت جویانه، آن را تثبیت می کنند.

وی در پایان به اقدامات صورت گرفته در زمینه آموزش فرهنگ ترافیک به شهروندان و کاربران مرتبط از طریق رسانه های محلی و مدارس و نقش موثر آن در کاهش تصادفات تاکید کرد و از شهرداری ها خواست تا نسبت به نصب تابلو و بنر با محتویات آموزش فرهنگ ترافیک در معرض دید شهروندان اقدام کنند.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • جهادگرانی که درس زندگی می‌دهند/ معلمان باید در قله کوه باشند
  • شهرداری‌ها در آموزش فرهنگ ترافیک مشارکت کنند
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • نواخته شدن «زنگ سپاس معلم» در اردبیل+فیلم
  • تحولات جامعه به دست معلمان رقم می‌خورد
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • تحویل ۱۰ هزار کلاس درس در سال ۱۴۰۳ در صورت تزریق بودجه
  • بهره‌مندی ۳۶۰۰ دانش‌آموز مازندرانی از طرح سراد
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد