Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-28@16:06:24 GMT

اداره مطلوب کشور در شرایط سخت/شروط نقد دولت

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۷۳۵۴

اداره مطلوب کشور در شرایط سخت/شروط نقد دولت

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم گفت: دولت فعلی انصافا در شرایط بسیار سخت، کشور را به خوبی اداره کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و  امام جمعه تبریز در دیدار با استاندار آذربایجان‌شرقی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: همه دولت‌ها از اول انقلاب خدمات شایسته‌ای در کشور انجام داده‌اند و دولت فعلی هم انصافاً در شرایط بسیار سخت، کشور را به خوبی اداره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی وجود نقاط قوت و ضعف در هر مجموعه‌ای را طبیعی دانست و گفت: اگر کسانی نقدهایی  به دولت دارند باید آن را در کنار خدمات و به صورت منصفانه و منطقی بیان کنند.
 
استاندار آذربایجان‌ شرقی نیز در این دیدار ضمن قدردانی از نقش ارزنده نماینده ولی فقیه در ایجاد همدلی و وفاق بین مسئولان و اقشار مختلف مردم، گفت: امروز کوچکترین ناهماهنگی میان ارگان‌ها، جریان‌ها و مدیران که موجب غفلت از خدمت به مردم شود، گناهی نابخشودنی است.
 
محمدرضا پورمحمدی حمایت‌های حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم در عرصه‌های مختلف از جمله مدیریت کرونا و اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا درباره عزاداری‌های ماه محرم را بسیار مهم و راهگشا دانست.
 
وی همچنین گزارشی از اقدامات و خدمات دولت در استان ارائه کرد و با بیان اینکه خدمت به مستضعفان از مهم‌ترین اهداف انقلاب است، افزود: امروز همه روستاهای بالای ۱۰خانوار استان از نعمت برق برخوردارند و زیرساخت‌های مختلف از جمله راه، بهداشت، گاز، اینترنت و سایر خدمات به صورتی چشمگیر و افتخارآمیز در روستاها و مناطق محروم فراهم شده است.
 
وی تأکید کرد: در کنار همه این اقدامات، مهم‌ترین دستاورد این انقلاب، امنیت و آرامش کشور و استان در میان طوفان ناامنی‌های در منطقه است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم

مدیر برق شهرستان قشم با تأکید بر ارایه خدمات ویژه به شهروندان و رفع مشکلات آنها در حوزه برق گفت: امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر در این جزیره است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قشم، اسماعیل سالفی امروز، شنبه، در نشست با شهرداری و مدیر آب و برق سازمان منطقه آزاد قشم، اظهار داشت: یکی از زمینه‌های صرفه‌جویی انرژی در شبکه‌های برق، اصلاح روشنایی معابر درون و بین شهری است که خوشبختانه در این حوزه اقدامات خوبی در قشم انجام شده است.

مدیر برق شهرستان قشم با تشکر از اهتمام شهرداری قشم و آب و برق منطقه آزاد برای رفع مشکلات شهری، به‌ویژه خاموشی‌های معابر سطح شهر، افزود: وظیفه همه ما خدمت‌رسانی مطلوب به مردم در شهرستان است و کارکنان اداره برق با تمام امکانات و توان در حال ارائه خدمات به مردم نجیب این شهرستان هستند.

تعامل و هماهنگی ارگانها تنها راهکار ارایه خدمات مطلوب به شهروندان

شهردار قشم نیز در این نشست بر اهمیت هماهنگی و همکاری میان ادارات مختلف شهری و ارگان‌های ذی‌ربط جهت ارایه خدمات مطلوب به شهروندان تأکید کرد.

میرداد میردادی بیان داشت: تنها با تعامل و هماهنگی می‌توانیم بهبودی مطلوب در خدمات شهری را برای اهالی قشم فراهم کنیم.

وی تأکید کرد: هماهنگی در ارائه خدمات دستگاه‌های دولتی و مدیریت شهری، سیاستگذاری برای انجام خدمات بهینه و ایجاد نگاه مشترک برای توسعه شهری توسط تمامی ارگان‌ها و دستگاه‌های متولی از جمله رویکردهای مهم مدیریت شهری است که همه ما باید به آن نگاه ویژه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت آب و برق منطقه آزاد نیز در این نشست به اهمیت بهره‌وری و استفاده بهینه از منابع موجود در ارائه خدمات به مردم اشاره کرد و اظهار داشت: با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و بهبود فرآیندها، به دستیابی به خدمات بهتر و مؤثرتر برای جامعه محلی کمک خواهیم کرد.

انتهای پیام/7558/+

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • شوراها از نگاه بخشی و کوتاه مدت پرهیز کنند
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • کارگران مایه رشد و شکوفایی کشور هستند
  • سال گذشته ترانزیت جاده‌ای کشور ۵۸ درصد افزایش یافت
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای در کشور
  • افزایش ترانزیت جاده‌ای کشور
  • افزایش ۵۸ درصد ترانزیت جاده ای کشور در سال گذشته
  • ◄ تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه های آذربایجان شرقی
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت