Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-29@20:03:37 GMT

نرخ جدید بیمه ورزشکاران اعلام شد

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۷۵۹۳

نرخ جدید بیمه ورزشکاران اعلام شد

مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی می‌توانند با پرداخت ۳۴۴ هزار تومان در ماه تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گیرند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حسین امیری‌گنجه، مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ اظهار کرد: ورزشکاران رشته‌های مختلف ورزشی می‌توانند با پرداخت ۳۴۴ هزار تومان در ماه تحت پوشش حمایت‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت تأمین اجتماعی قرار گیرند و از مزایای بازنشستگی، برقراری مستمری بازماندگان (فوت قبل و بعد از بازنشستگی) و درمان بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ افزود: از جمعیت ۸۴ میلیون نفری کشور، حدود ۳۰درصد به صورت حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای و همگانی در هفته یک تا ۶ روز فعالیت ورزشی انجام می‌‍‌دهند و از این میزان کمتر از ۵درصد تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

امیری‌گنجه افزود: در سطح استان تهران بیش از ۳۲۰ هزار ورزشکار سازمان‌یافته در رشته‌های مختلف مشغول فعالیت هستند که از این تعداد کمتر از ۲۰درصد تحت پوشش حمایت‌های بیمه تأمین اجتماعی قرار دارند.

مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ یکی از مشکلات بیمه ورزشکاران را نبود ساختار تشکیلاتی منظم در باشگاه‌ها و عقد قرارداد‌ها دانست و افزود: تمام ورزشکارانی که به نحوی در مراکز دولتی-خصوصی مشغول به کار هستند، از بیمه‌های اجتماعی بلندمدت برخوردار هستند و متاسفانه ۹۰درصد بیمه ورزشکاران با نگاه صرفا حوادث و بیماری و به صورت کوتاه‌مدت منعقد می‌شود.

وی با اشاره به ماهیت بیمه مشاغل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با توجه به نیاز و درخواست ورزشکاران و شرایط کاری، آن‌ها می‌توانند بر مبنای سه اصل ۱۲درصد مستمری بازنشستگی و فوت بعد از بازنشستگی، ۱۴درصد مستمری بازنشستگی و مستمری بازماندگان و ۱۸درصد مستمری بازنشستگی، بازماندگان و از کار افتادگی تحت پوشش حمایت‌های بیمه تأمین اجتماعی قرار گیرند.

مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ حداقل سن برای بیمه شدن ورزشکاران را ۱۸ سال و حداکثر ۵۰ سال اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بیمه ورزشکاران استان تهران ورزشگاه تامین اجتماعی مدیر کل تأمین اجتماعی غرب تهران بزرگ بیمه تأمین اجتماعی قرار تحت پوشش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۷۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: با توجه به کمبود آب، آب‌نماها با حرکت آب به‌صورت چرخشی مصرف پایینی دارد و تأمین آب ۴۱ آب‌نمای این منطقه از شبکه آب‌رسانی شهری نیست.

حسن محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت احداث آب‌نماها در شهر اظهار کرد: استفاده از آب‌نما در نزدیکی محل زندگی و محل رفت و آمد شهروندان سبب آرامش می‌شود، چراکه آب نمادی از پاکی و آرامش است همچنین آب‌نما با ایجاد چشم‌اندازی زیبا و دل‌انگیز همراه با آوای خوش فرود مایع زندگی، می‌تواند در یک لحظه تمام رفتارهای بد روانی را از دل و جان آن‌ها بزداید.

وی افزود: علاوه بر عنصر آب به‌عنوان یکی از زیباترین زمینه‌های دیداری و یکی از موارد تکمیلی فضای سبز شهری مور استفاده قرار می‌گیرد.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به وجود ۴۱ آب‌نما در سطح این منطقه تصریح کرد: در راستای احترام به مردم شهر آب‌نماهایی بنا به موقعیت مکانی همچون بوستان‌ها، معابر و یا تقاطع‌ها ایجاد شده است که موجب کاهش تنش‌های مردمی می‌شود، به‌طور مثال در محل تقاطع جای توقف خودرو پشت چراغ قرمز، روشنی آب‌نما موجب شده است راننده و سرنشینان خودرو با آرامش دقایق را سپری کنند.

محمدحسینی ادامه داد: آب‌نماهایی که در بوستان‌ها احداث می‌شود، با مساحت بیشتر با نمایش مطلوب پرتاب آب همچنین وجود نیمکت‌هایی در اطراف آن محیطی دلنشین را برای اهالی و رهگذران ایجاد و مدت زمان آرامش‌بخشی را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

وی با اشاره به نگهداری آب‌نماها گفت: با توجه به فعال بودن آب‌نماها در ساعاتی از روز، نوسازی و تعمیر دوره‌ای آب‌نماها در برنامه‌های این منطقه قرار می‌گیرد؛ از طرف دیگر تعمیرات اساسی همچون رنگ‌آمیزی و نوسازی تأسیسات برق و آب‌رسانی نیز جزو فعالیت‌های همکاران اداره خدمات شهری این منطقه قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به کمبود آب، آب‌نماها با حرکت آب به صورت چرخشی مصرف پایینی دارد و تأمین آب آن از شبکه آب‌رسانی شهری نیست، همچنین آلودگی آب داخل آب‌نما موجب شده است هر هفته یا هر دو هفته یک‌بار نیاز به تعویض آب داشته باشد که متذکر می‌شویم تعویض آب با کف‌کش است و برای مصرف مجدد به فضاهای سبز شهری هدایت می‌شود.

کد خبر 748612

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • استان مرکزی دارای بیکاری پنهان است
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است
  • پرداختی بیمه‌ها به داروخانه‌ها شفاف‌سازی شود
  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • حجم سرمایه‌گذاری سه هلدینگ‌ وزارت تعاون در چهارمحال و بختیاری ۴۵۰۰ میلیارد تومان است
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟