Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- وزیرجهاد کشاورزی از پروژه ایجاد مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و روستایی مجتمع انباری امین آباد شهر ری در استان تهران بازدید کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، به دنبال تصویب پروژه راه اندازی مرکز عرضه محصولات کشاورزی و روستایی مجتمع انباری امین آباد شهرستان ری درستاد اقتصاد مقاومتی استانداری استان تهران، خاوازی مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی در راس هیئتی متشکل از رییس سازمان جهاد کشاورزی و رییس سازمان تعاون روستایی استان، فرماندار شهرستان ری و جمعی از مسئولین و کارشناسان از این پروژه بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمود محمودی رییس سازمان تعاون روستایی استان تهران در ابتدای این بازدید گزارش جامعی از چگونگی تصویب طر حها، برنامه های آتی، چالش های پیش رو، هدف گذاری طرح و ... را خدمت وزیر محترم ارائه داد.
دکتر خاوازی، وزیر جهاد کشاورزی نیز این طرح را در تکمیل زنجیره تولید و مطابق سیاست های وزارت متبوع ارزیابی کرد و افزود: بهره برداری از این طرح می تواند گام مهمی در جهش تولید و انتفاع بخش کشاورزی به عنوان تولید کننده و همچنین مصرف کنندگان باشد و به عنوان طرح پایلوت کشوری به سایر استانها نیز قابل تسری است.
در حاشیه این بازدید با حضور مقام عالی وزارت نشست تخصصی در خصوص بررسی چگونگی و تبیین راهکارها و سیاست های اجرایی و چالش های پیش رو در اجرای طرح و هدف گذاری آن برگزار شد که تشکیل کمیته ای متشکل از رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و مدیرتعاون روستایی استان تهران در این نشست به نصویب رسید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: عرضه مستقیم محصولات کشاورزی جهاد کشاورزی استان تهران رییس سازمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۷۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در حالی امروز آغاز به کار کرد که صنعتگران و تولیدکنندگان قمی در خوشه و بخش‌های صنعتی کفش ماشینی، سنگ‌های تزیینی، محصولات کشاورزی، فرش دستبافت و محصولات بهداشتی و آرایشی ظرفیت‌های صنعتی، معدنی، تولیدی و کشاورزی قم را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو امروز برای ششمین دوره گشایش یافت. این نمایشگاه تا دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • برگ درخت انگور سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • صدور سه هزار و ۳۵۴ پروانه گلخانه خانگی درسیستان وبلوچستان
  • ایجاد مرکز عرضه پوشاک حجاب و کالای عفیفانه در تهران
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • ایجاد اشتغال برای روستائیان با احداث گلخانه‌های خانگی در سیستان وبلوچستان
  • عملکرد فرمانداران و روسای اداره های جهاد کشاورزی فارس