Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عبدالرضا علیمحمدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز چهارمحال و بختیاری در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار داشت: در روز‌های تعطیل پیش‌رو در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، مسافران به این استان سفر نکنند چرا که به منظور حراست از سلامتی هم استانی‌ها و جلوگیری از شیوع گسترده ویروس کرونا، خودروی مسافرانی که به استان وارد می‌شوند، توقیف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با همکاری مخابرات استان، مسافرانی که در تعطیلات پیش رو به محدوده استحفاظی استان وارد شوند، پیامکی برای آن‌ها ارسال می‌شود که این استان پذیرای مسافران نیست و باید هرچه سریع‌تر از استان خارج شوند.

بیشتر بخوانید

ممنوعیت برپایی چادر در فضا‌های سبز چهارمحال و بختیاری

علیمحمدی اضافه کرد: مسافرانی که نسبت به این پیامک بی توجهی کنند و در استان اقامت داشته باشند، خودروی آن‌ها به مدت ۱۰ روز توقیف می‌شود.

او ادامه داد: از آنجا که مسدود کردن محور‌های ورودی استان مغایر با سیاستگذاری‌های کلان است، تلاش شده است تا با اعمال محدودیت در پذیرش مسافر و ارسال پیامک برای مسافران، که قدرت بازدارندگی دارد، شیوع ویروس کرونا را در استان مدیریت کرد.

علیمحمدی در ادامه نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در هیئت‌های عزاداری ماه محرم تاکید کرد و گفت: اداره کل تبلغیات اسلامی و متولیان بهداشت و درمان باید حساسیت بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند و با نظارت دقیق و مستمر مانع از بروز مشکلات بعدی شوند.

او افزود: با توجه به اینکه استان در وضعیت هشدار شیوع ویروس کرونا قرار دارد چنانچه در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام لازم به کار گرفته نشود، با بحران مواجه می‌شویم و سیر صعودی ویروس کرونا در استان شتاب بیشتری به خود می‌گیرد.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دادستان عمومی و انقلاب ویروس کرونا مسافر و گردشگر توقیف خودرو چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۷۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، سرهنگ عیسی روشن‌قلب با بیان اینکه ماموران یگان امداد حین کنترل وسایل نقلیه عبوری در محور مواصلاتی شمال به جنوب به یک دستگاه خودرو باری نیسان که در حال تردد بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند، گفت: در بازرسی از این خودرو، ۱۰ دستگاه کولر گازی قاچاق کشف شد.
وی ارزش تقریبی این کشفیات را طبق نظر کارشناسان ۳ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: متهم ۲۴ ساله برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • تشدید بارش‌ها و احتمال سیلاب در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • کولر‌های قاچاق در توقیف پلیس رودبار
  • نقص فنی مینی‌بوس در چهارمحال و بختیاری 5 مصدوم برجای گذاشت
  • لحظات دلهره‌آور نجات مسافران خودرو از وسط سیل + فیلم
  • واژگونی خودرو سواری در شهرستان اردل
  • بی نیازی کشور به واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو با میدان داری چهارمحال و بختیاری
  • قطع واردات ورق‌های گالوانیزه خودرو به کشور