Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@19:22:07 GMT

آتش‌سوزی در یک پاساژ بزرگ در خیابان امیر کبیر + فیلم و تصاویر

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۷۹۱۸

آتش‌سوزی در یک پاساژ بزرگ در خیابان امیر کبیر + فیلم و تصاویر

‍‍‍‍‍‍

سخنگوی آتش‌نشانی تهران از آتش‌سوزی در یک پاساژ بزرگ و قدیمی در خیابان امیر کبیر خبر داد. - اخبار اجتماعی -

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران پویا؛ با اعلام خبر آتش‌سوزی در یک مرکز تجاری در خیابان امیرکبیر، درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 9:59 صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی در یک مرکز تجاری واقع در خیابان امیر کبیر، نرسیده به خیابان سعدی، بعد از خیابان ملت به سامانه 125 آتش‌نشانی تهران اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با اشاره به حضور چهار دقیقه‌ای آتش‌نشانان در محل حادثه، ادامه داد: محل حادثه یک پاساژ سه طبقه قدیمی بزرگ بود که در هر طبقه آن ده‌ها مغازه وجود داشت و تمام مغازه‌ها در زمینه نگهداری و خرید و فروش لوازم یدکی فعالیت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در یک مغازه به وسعت حدود 20 متر در طبقه همکف که پر از لوازم یدکی بود و یک نیم‌طبقه نیز داشت، آتش‌سوزی روی داده و کاملاً شعله‌ور بود.

ملکی با اشاره به انتشار دود بسیار غلیظ به خارج از مغازه، بیان کرد: آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و مشغول خاموش کردن آتش شدند، خوشبختانه با تدابیر عملیاتی، از گسترش آتش‌سوزی به سایر مغازه‌ها جلوگیری به عمل آمد و این حادثه مصدوم و تلفات جانی برجای نگذاشت.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران افزود: در حال حاضر نیز نیروها مشغول لکه‌گیری و تخلیه اجناس از داخل مغازه هستند.

وی متذکر شد: در این حادثه نیز مانند سایر حوادث شاهد تجمع زیاد جمعیت در محل حادثه بودیم و این تجمعها موانعی را برای کار آتش‌نشانان و نیروهای امدادی ایجاد می‌کند

ملکی با بیان اینکه بهترین راه در محل حوادث، اطلاع‌رسانی به موقع و باز نگه‌ داشتن مسیر برای آتش‌نشانان و نیروهای امدادی است، عنوان کرد: از شهروندان می‌خواهیم در زمان بروز حوادث، محل حادثه را ترک کرده و جان خود را حفظ کنند زیرا احتمال دارد هر لحظه در محل آتش‌سوزی انفجاری روی دهد، دیواری تخریب یا قطعه پرتاب شود که در این صورت می‌تواند خسارات جانی به بار بیارد.

آتش‌سوزی در ساختمان مملو از سیلندرهای گاز در تهرانسر + فیلم و تصاویرآتش‌سوزی در انباری یک بیمارستان در غرب تهران + تصاویر

انتهای پیام/

R1370/P/S2,1392/CT1 واژه های کاربردی مرتبط اورژانس حوادث آتش‌سوزی آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانی بیشتر بخوانید... آتش‌سوزی در ساختمان مملو از سیلندرهای گاز در تهرانسر + فیلم و تصاویر آتش‌سوزی در انباری یک بیمارستان در غرب تهران + تصاویر بهره برداری از ۶ ایستگاه آتش نشانی تا پایان سال قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آتش‌سوزی در ساختمان مملو از سیلندرهای گاز در تهرانسر + فیلم و تصاویر آتش‌سوزی در انباری یک بیمارستان در غرب تهران + تصاویر بهره برداری از ۶ ایستگاه آتش نشانی تا پایان سال واژه های کاربردی مرتبط اورژانس حوادث آتش‌سوزی آتش‌نشانی تهران آتش‌نشانی پربیننده‌ترین اخبار اجتماعی ۱ آموزش مجازی دانش‌آموزان تهرانی از ۱۵ شهریور/ تهیه لباس فرم برای پایه‌های ورودی ۲ یگان ویژه پلیس برای برخورد با اوباش وارد میدان می‌شود ۳ طرح پیشنهاد "افزایش ۲۰درصدی مجدد حقوق بازنشستگان" ۴ جزئیات افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد اعلام شد ۵ فیلم// هشدار صریح مقام معظم رهبری درباره "سقط جنین" ۶ آغاز تدریس تصویری معلمان از ۱۵ مهر/ اضافه‌ شدن ۲۵ آیتم جدید به "شاد" ۷ رئیس پلیس تهران: "کیوان امام‌وردی" دستگیر شد ۸ داروی جدید درمان اعتیاد در کشور تولید شد مهمترین اخبار اجتماعی واجب فراموش‌ شده‌ای به نام احیای "حقوق عامه" / "ترک فعل" منشأ اصلی خیلی از جرائم در کشور علت عدم‌تشکیل "کمیسیون قضایی" بعد از گذشت ۳ ماه از شروع به کار مجلس جدید چیست؟! بدهی هزار میلیاردی دولت به صندوق ذخیره فرهنگیان/ سود سه هزار و پانصدی صندوق طرح پیشنهاد "افزایش ۲۰درصدی مجدد حقوق بازنشستگان" مهمترین اخبار تسنیم روحانی:‌ شکست‌های اخیر آمریکا نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است اختصاصی| تخلیه ۳.۳ میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور / ۱۵ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند عملیات مشترک روسیه-سوریه برای پاکسازی منطقه "الصحراء البیضاء" سند اعطای حجمی آب به استان‌ها ابلاغ شد/ اجرای ۱۰ طرح پایلوت سیستم‌های هوشمند آبیاری در کشور مخالفت دوباره چین با فعال‌کردن مکانیزم ماشه: درخواست آمریکا غیرقانونی و غیرمنطقی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اورژانس حوادث آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی اورژانس حوادث آتش سوزی آتش نشانی تهران آتش نشانی آتش نشانی تهران فیلم و تصاویر آتش سوزی آتش نشانان محل حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۷۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

کد خبر 6098041 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • جزییات آتش سوزی انباری در خیابان لاله‌زار
  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حادثه حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • ببینید | اولین تصاویر از آتش‌سوزی در خیابان لاله‌زار تهران؛ کجا آتش گرفته است؟
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان