Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت:‌ یکی از اقدامات وزارت کار تأسیس مراکز نوآوری برای حمایت از تعاونی‌های نوبنیاد است که بر پایه دانش فعالیت می‌کنند و تشکیل دهندگان آن‌ها‌ جوانان فرهیخته کشورمان هستند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، محمد شریعتمداری، وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت و در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تغییر وضعیت بازار کار در جهان و اینکه تعاونی‌ها تغییر شکل داده‌اند و در برخی زمینه‌ها حرکت به سمت تعاونی‌های جدید و نوبنیاد بر پایه دانش شکل گرفته است، تلاش شده است اقدامات نوآورانه‌ای در ارتباط با این تعاونی‌ها صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از این اقدامات، تأسیس مراکز نوآوری برای حمایت از تعاونی‌های نوبنیاد است که بر پایه دانش فعالیت می‌کنند و تشکیل دهندگان آن‌ها‌ جوانان فرهیخته کشورمان هستند.

وزیر کار گفت:  علاوه بر این تلاش شده تا روش‌های جدید تأمین مالی خرد به شکل تضمین شده از سوی صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری بخش تعاونی روند تأمین مالی  پروژه‌هایی که جوانان با هم به یک تولید اولیه رسیده‌اند و برای تولید انبوه نیازمند منابع مالی هستند، منابع مالی آن‌ها تأمین شود. 

وی افزود: با کمک صندوق نوآوری و شکوفایی و حمایت صندوق ضمانت سرمایه‌گذاری‌های خرد تعاونی، تلاش شده با جلب سرمایه‌های خرد به شکل تضمین شده اصل سرمایه، امکان تأمین مالی برای فعالیت تعاونی‌ها را فراهم کنیم.

ادامه دارد ...

انتهای پیام/

R1455/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت کار محمد شریعتمداری بیشتر بخوانید... وزارت کار: اجرای افزایش حق مسکن از تیرماه مصوبه شورای عالی کار بود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... وزارت کار: اجرای افزایش حق مسکن از تیرماه مصوبه شورای عالی کار بود واژه های کاربردی مرتبط وزارت کار محمد شریعتمداری پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ روحانی: غیرممکن است پای میز مذاکره با آمریکا برویم/ در استفاده از ارز ۴۲۰۰ تقلب صورت گرفت ۲ حجت‌الاسلام روح‌الله حسینیان درگذشت ۳ خبر خوش برای کارگران/ارائه کارت خرید کارگری به کارگران ۴ دوره‌های مشکوک سفارت هلند با عنوان آموزش زنان کارآفرین ایرانی ۵ بدهی هزار میلیاردی دولت به صندوق ذخیره فرهنگیان/ سود سه هزار و پانصدی صندوق ۶ وزیر دفاع: به پیشرفت‌های خوبی در حوزه ضدکروز دست یافته‌ایم/ تجهیز شناورها به سیستم‌های جدید پدافند هوایی ۷ تشکر رهبر انقلاب از رعایت اصول بهداشتی در عزاداری‌ها ۸ فعال‌سازی مکانیسم ماشه برخلاف حقوق بین‌الملل است/گزینه‌های جدی مجلس برای سناریوهای احتمالی مهمترین اخبار سیاسی امیری: رئیس‌جمهور در حال بررسی گزینه‌های وزارت صمت است سنجش حقوقی امکان استفاده آمریکا از مکانیزم ماشه علیه ایران روحانی:‌ شکست‌های اخیر آمریکا نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است بدهی هزار میلیاردی دولت به صندوق ذخیره فرهنگیان/ سود سه هزار و پانصدی صندوق مهمترین اخبار تسنیم روحانی:‌ شکست‌های اخیر آمریکا نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است اختصاصی| تخلیه ۳.۳میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور/ ۱۵ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند عملیات مشترک روسیه-سوریه برای پاکسازی منطقه "الصحراء البیضاء" سند اعطای حجمی آب به استان‌ها ابلاغ شد/ اجرای ۱۰ طرح پایلوت سیستم‌های هوشمند آبیاری در کشور مخالفت دوباره چین با فعال‌کردن مکانیزم ماشه: درخواست آمریکا غیرقانونی و غیرمنطقی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت کار محمد شریعتمداری وزارت کار محمد شریعتمداری وزارت کار تعاونی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۷۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، دکتر محمدصادق خیاطیان در بازدید از ۵ شرکت دانش‌بنیان مستقر در شهرک صنعتی هشتگرد با اشاره به فعالیت بیش از ۲۵۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی هشتگرد، گفت: این مجموعه، فرصت مناسبی برای رشد و شکوفایی واحدهای صنعتی و شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد کرده است و در حال حاضر بیش از ۱۲ هزار نفر در شرکت‌های مستقر در شهرک مشغول فعالیت هستند.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی افزود: درحال حاضر ۲۰ شرکت دانش‌بنیان در شهرک صنعتی هشتگرد مشغول فعالیت هستند که دستاوردهای بسیار قابل‌توجهی دارند. به عنوان مثال، شرکت‌های دانش‌بنیان این شهرک در راه‌اندازی تصفیه‌خانه شهرک صنعتی هشتگرد که از مطالبات جدی واحدهای صنعتی بوده است، مشارکت داشته‌اند.

وی تصریح کرد: یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان که در حوزه طراحی و تولید انواع کنتورهای دیجیتال پیشرفته برق فعالیت می‌کند، علاوه بر ایفای نقش در زمینه هوشمندسازی و بهینه‌سازی مصرف برق، ۱۱۰۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده و توان تولید ۶ میلیون کنتور در سال را دارد و محصولات تولیدی خود را به کشورهای مختلفی صادر کرده است.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی خاطرنشان کرد: همچنین شرکت دانش‌بنیان دیگر نیز با طراحی و نصب سیستم کنترل مهار شن روی ۳۵ حلقه چاه نفت در جنوب کشور (طی سال‌های ۲۰۱۶-۲۰۲۴) باعث شده است که بیش از ۷۲ هزار بشکه در روز به ظرفیت تولید نفت کشور اضافه شود که ارزش‌افزوده بسیار بالایی برای کشور به همراه داشته است.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، خیاطیان تأکید کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان نقش بسیار مهمی در حوزه اشتغال‌زایی و رفع نیازهای اساسی کشور ایفا می‌کنند و صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، برنامه‌های متعددی را برای تبدیل شرکت‌های نوپا به شرکت‌‎های نوآور و فناور تدارک دیده است که بزودی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6091297 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد 
  • صندوق نوآوری حامی زیست‌بوم پیشگیری و درمان سرطان
  • تدوین آئین‌نامه تاسیس و اداره موزه‌های دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی و پژوهشی کشور
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • صندوق نوآوری و شکوفایی حامی پیشگیری از سرطان شد
  • صندوق نوآوری حامی پیشگیری از سرطان شد
  • بیش از ۴ هزار نفر از دانشجویان متاهل وام تحصیلی دریافت کردند