Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزشی دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: با افزایش جذب دانشجویان خارجی، تعداد دانشجویان از ۴۰ نفر در سال ۱۳۹۷ به حدود ۴۰۰ نفر در ابتدای سال ۱۳۹۹ رساندیم.

علیرضا جلیلی‌فر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: رویکرد بین المللی سازی دانشگاه از طریق ارتباط مستمر با دانشگاه‌های خارجی و جذب دانشجویان خارجی یکی از سیاست‌های این معاونت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
در این زمینه توانستیم با افزایش جذب، تعداد دانشجویان خارجی را از ۴۰ نفر در سال ۱۳۹۷ به حدود ۴۰۰ نفر در ابتدای سال ۱۳۹۹ برسانیم.
جلیلی‌فر ضمن اشاره به ارتباط با دانشگاه‌های اروپایی و جذب دانشجویان ایران‌شناسی، اضافه کرد: در یک سال و نیم قبل ۱۳ دانشجوی رشته ایران شناسی از دانشگاه چارلز پراگ (جمهوری چک) برای گذراندن دوره‌های پیشرفته زبان فارسی به دانشگاه شهید چمران اهواز اعزام شدند و مقرر شد زمستان امسال نیز تبادل دانشجو میان دو دانشگاه، انجام شود.
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز ادامه داد: پس از حضور دانشجویان دانشگاه کهن و معتبر چارلز، دانشگاه‌هایی از کشور اسپانیا و اسکاتلند نیز تمایل خود را به اعزام دانشجویان ایران شناسی به مرکز آزفا (آموزش زبان فارسی به غیر فارسی زبانان) دانشگاه شهید چمران اهواز، اعلام کرده اند.
وی بیان کرد: پس از شیوع ویروس کرونا و بازگشت دانشجویان خارجی به کشور‌های خود، دوره‌های مرکز آزفا برای تمام دانشجویان خارجی به صورت مجازی ارائه شده که در این دوره‌ها ۴۵ فارسی آموز خارجی در سه کلاس برخط به یادگیری زبان فارسی می‌پردازند.
جلیلی‌فر خاطرنشان کرد: همچنین با همکاری مؤثر دفتر آموزش‌های آزاد و مجازی، مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات و مرکز آپا دانشگاه شهید چمران اهواز تنها پس از چهار روز از اعلام تعطیلی اضطراری دانشگاه‌ها در اسفند ۱۳۹۸ در جریان شیوع ویروس کرونا ، با راه اندازی و آماده سازی سامانه آموزش مجازی آنلاین و آفلاین، بیش از ۲۳۰۰ درس نظری، برای دانشجویان ارائه شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آموزش مجازی تحصیلات تکمیلی ویروس کرونا دانشگاه شهید چمران اهواز دانشجوی خارجی اعزام دانشجو پذیرش دانشجو دانشگاه شهید چمران اهواز دانشجویان خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم

جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا در هفته‌های اخیر در اعتراض به نسل کشی در غزه و نیز در اعتراض به سیاست‌های جنگ طلبانه و جنایت‌های رژیم صهیونیستی تحصن کردند که پلیس آمریکا ، صد‌ها دانشجوی معترض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه را بازداشت کرده است.

دانشجویان آمریکایی از دانشگاه‌ها خواسته‌اند تا از سرمایه‌گذاری دارایی‌های دانشگاه‌های بزرگ در شرکت‌های اسلحه‌سازی و یا سایر صنایع حامی جنگ رژیم صهیونیستی در غزه خودداری کنند و به این ترتیب مانع از «نسل کشی» شوند.

در حمایت از این دانشجویان، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه علوم پزشکی سمنان امروز با برگزاری تجمع و شعار‌های مرگ بر اسرائیل و دانشجوی آزاده حمایتت می‌کنیم، از دانشجویان معترض آمریکایی حمایت کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • حمایت دانشگاه از غزه/ ۱۸ دانشجوی دیگر در آمریکا بازداشت شدند
  • اصلاح کشور از مسیر مدرسه می‌گذرد
  • بازداشت بیش از ۱۰۰۰ دانشجوی معترض در ۲۵ دانشگاه آمریکا
  • دو عضو هیات ‌علمی‌ دانشگاه شهید چمران اهواز در جمع استادان نمونه کشوری
  • اقدامات خشن دولت آمریکا برای خفه کردن گفتمان آکادمیک در مورد حقوق بشر است
  • ادامه حمایت دانشگاهیان سمنان از دانشجویان آمریکایی حامی غزه+ فیلم
  • مطالعه استفاده از نانوذرات در درمان سرطان ریه در مرکز لیزر و پلاسمای اهواز
  • سرآمدان آموزشی ‌دانشگاه‌ شهید چمران اهواز تجلیل می‌شوند
  • دانشجوی دانشگاه سوربن: پلیس ما را محاصره کرد و کتک زد
  • تناقض عجیب در پذیرش دانشجویان خارجی و کیفیت دانشگاههای ترکیه