Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با روز کارمند، کارمندان شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی به یاری نیازمندان شتافتند.

«یوسف عرفانی نسب» ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت سید و سالار شهیدان و گرامیداشت هفته دولت و روز کارمند به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری در راستای رزمایش همدلی و مواسات کارمندان شرکت آب و فاضلاب استان مركزي در مرحله دوم رزمايش همدلي و كمك مومنانه نیز مشارکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي، با بیان اینکه کاركنان این شركت با مشاركت در مرحله دوم رزمايش همدلي و كمك مومنانه، 70 كارت هديه به ارزش 500 هزار ريال تهیه و براي كمك به نيازمندان اهداء کردند، افزود: همدلی و همراهی با نیازمندان و اقشار آسیب دیده به ویژه در این ایام کرونا امری ضروری است.

 

وی به با استقبال خوب كاركنان شركت آب و فاضلاب استان در مرحله دوم  اين رزمايش اشاره کرد و گفت: امید است این کمک ها بتواند گره گشایی بخشی از مشکلات نیازمندان باشد.

 

این مقام مسئول ادامه داد: در مرحله اول اين رزمايش كه به مناسبت ماه رمضان صورت پذيرفت با كمك و مشاركت كاركنان اين شركت، حدود 100 بسته مواد غذايي هر كدام به ارزش 80 هزار تومان،  تهيه و به دست نيازمندان رسيد.

 

مديرعامل شركت آب و فاضلاب استان مركزي همچنین ببا بیان اینکه فعاليت هاي فرهنگي و ديني همواره براي شركت آب و فاضلاب استان مركزي جايگاه مهم و ويژه اي داشته است، خاطر نشان کرد: خوشبختانه با برنامه ريزي هاي مدون وزارت نيرو و شركت مهندسي آبفاي كشور ، فعاليت هاي خوبي در اين خصوص انجام شده است.

 

عرفانی نسب در ادامه از قدرداني رئيس بنياد غدير استان مركزي از عملكرد شوراي فرهنگي و ديني شركت آب و فاضلاب استان مركزي خبر داد و گفت: این شرکت در اربعین سال گذشته کمک شایانی به برگزاری مراسم کرد و فعالیت های مختلف فرهنگی و دینی همواره مورد تاکید این شرکت بوده است.

 

وی ادامه داد: سال گذشته ارسال تانكرهاي آبرساني براي استفاده زائرين اباعبدالله الحسين (ع) را داشتیم و علاوه بر آن برنامه هاي مختلف فرهنگی در دهه امامت و ولايت به همت و همکاری این شرکت برگزار شد.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان مرکزی آب و فاضلاب اراک شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۸۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد

مخلصی مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر یزد که با حضور مدیر روابط عمومی این شرکت صورت گرفت، از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران در حال امدادرسانی به مردم و هم استانی‌ها هستند.

او تعداد اکیپ‌های عملیاتی و پشتیبانی مدیریت بحران آبفا را ۱۱۹ تیم عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۶۰ نفر اعم از پرسنل این شرکت و پیمانکاران با ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در حال آماده باش کامل برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی هستند.

مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفای استان یزد از بیش از هزار و ۵۰۰ تماس مردمی و انجام بیش از ۴۰۰ عملیات امدادی در حوزه آب و فاضلاب طی روز‌های چهارم و پنجم اردیبهشت خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد عملیات، در صورت نیاز با فرمانداریها، شهرداری ها، ادارات راهداری و آموزش و پرورش همکاری لازم انجام شد.

مخلصی ادامه داد: علیرغم بروز شرایط اضطراری در استان طی چهار روز بارندگی، تامین و توزیع آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان پایدار بوده و فقط پنج مورد قطعی آب با میانگین یک ساعت گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • جمع آوری انشعاب غیرمجاز در روستای گوگ تپه ارومیه
  • مشکل کم‌آبی ۶۹ روستای استان ایلام در سال جاری برطرف می‌شود
  • آبرسانی سیار به ۲۵۷ روستای استان گلستان
  • ۱۳ حلقه چاه در کرج حفر و وارد مدار بهره برداری شد
  • ۶۵ نفر در آزمون استخدامی طرح شهید زین الدین مرکزی جذب می شوند
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد