Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنگربان ملی‌پوش تیم تراکتور پس از عدم حصول توافق با مدیران باشگاه تبریزی، قراردادش را فسخ کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دروازه بان سرخ‌پوشان تبریزی گویا در بحث قرارداد با باشگاه تراکتور به مشکل خورده و به تبع این معضل از جمع تی‌تی‌ها جدا شده است.

در این‌باره گفته می‌شود مشکلاتی در برخی از بندهای قرارداد این سنگربان ملی‌پوش با تراکتوری‌ها برای سال آینده به وجود آمده بود و از دو هفته قبل که مظاهری متوجه ناهماهنگی مورد نظر شد، جلسات متعددی با مدیران تراکتور بر پا کرد اما در نهایت هیچ‌کدام از آن ها موثر واقع نشد و مدیران فعلی تراکتور از حل موضوع مناقشه سرباز شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظاهری که از بهترین بازیکنان تراکتور در لیگ نوزدهم به شمار می‌رود، همیشه ارتباط خوبی با هواداران این تیم داشت و در مدت زمان حضور در تراکتور و همین‌طور در دوران بازی برای ذوبی‌ها، هیچ‌گاه حاشیه ساز نبوده و مشکلاتی از این دست برای او و تیمش وجود نداشته است. به همین دلیل اتفاق مورد نظر، یعنی فسخ یک طرفه قرارداد و اختلاف با مدیران تراکتور، قطعا دلایل مهمی به دنبال دارد.

گمانه‌زنی‌هایی نیز درباره ارتباط رشید مظاهری با مدیران پرسپولیس به‌گوش می‌رسد که پس از ترانسفر علیرضا بیرانوند به بلژیک و خالی شدن یک جالی خالی بزرگ در قفس توری سرخ‌های تهرانی، مظاهری قصد دارد تبدیل به مرد شماره یک قرمزها شود و با رادوشوویچ در لیگ بیستم رقابت کند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۸۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور

با حمایت و دستور مستقیم علی عسکری، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی استقلال در آستانه بازی حساس مقابل تراکتور پرداخت شد.

به گزارش ایسنا، پس از آنکه بانک شهر مبلغی از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را در آستانه بازی با سپاهان پرداخت کرد، علی خطیر خواهان تقویت مالی استقلال در آستانه بازی با تراکتور شد. اگرچه احمد شهریاری، نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال مخالف پرداخت پول قبل از بازی با تراکتور بود اما با پیگیری علی خطیر و دستور مستقیم علی عسکری، هلدینگ خلیج فارس مبلغ مورد نظر علی خطیر را در اختیار مدیرعامل باشگاه استقلال قرار داد و صبح امروز حدود ۱۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان و کادر فنی استقلال به حسابشان واریز شد تا تیم با شرایط روحی مناسب راهی تبریز و آماده بازی با تراکتور شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها شارژ مالی شدند
  • پرداخت ۱۵ درصد از قرارداد استقلالی ها قبل از بازی با تراکتور
  • مستاجران مراقب کلاهبرداری در سامانه خودنویس باشند
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • مرد شماره ۲ استقلال عصای دست نکونام در تبریز
  • نحوه واگذاری سهام ترجیحی پرسپولیس مشخص شد
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام پرسپولیس ترجیحی به پیشکسوتان
  • اعلام نحوه واگذاری سهام ترجیحی به اعضای باشگاه و پیشکسوتان پرسپولیس