Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-29@16:56:06 GMT

مشکلات حقوقی خانه کودک در منطقه دو بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۸۱۲۰

مشکلات حقوقی خانه کودک در منطقه دو بررسی می‌شود

شهردار اصفهان گفت: باتوجه به اینکه احداث خانه کودک در منطقه دو با مشکلات حقوقی رو به رو شده باید هرچه سریع‌تر برای رفع آن اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت‌الله نوروزی امروز _چهارشنبه پنجم مردادماه ۹۹_ در جلسه بررسی پیشرفت پروژه‌های عمرانی شهر با اشاره به مشکلات حقوقی پروژه خانه کودک در حاشیه پارک قلمستان اظهار کرد: احداث این پروژه با مشکلات حقوقی رو به رو شده از این رو اجرای خانه کودک در مجاورت بزرگراه ذوب آهن باید مورد بررسی قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برای رفع مشکل حقوقی زمین خانه کودک مقرر شد طرح پروژه متناسب با بخشی از زمین که مشکل حقوقی ندارد، تطبیق داده شود.

شهردار اصفهان تصریح کرد: از دیگر موارد مطرح شده در جلسه امروز، بررسی زمینی در مجاورت بزرگراه ذوب آهن متعلق به ستاد بحران در دستور کار قرار گرفت تا در صورت امکان پروژه خانه کودک در این محل اجرایی شود.

وی افزود: در ارتباط با ورودی بزرگراه ذوب آهن بعد از زندان مرکزی اصفهان مذاکراتی صورت گرفته بود که در این محل زیرگذر احداث شود که در این راستا مقرر شد در کمیسیون بررسی طرح‌ها احداث تقاطع به صورت زیرگذر یا روگذر بررسی و تا جلسه آینده نتیجه قطعی اعلام شود.

نوروزی با بیان اینکه تا ۱۵ روز آینده باید نتایج بررسی موضوعات مطرح شده اعلام شود، خاطرنشان کرد: چنانچه بررسی‌ها نتایج خوبی به همراه داشته باشد امسال در منطقه ۱۳ شاهد تحولات خوبی خواهیم بود.

کد خبر 441037

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهردار اصفهان پروژه هاي عمراني شهر شهرداری اصفهان کلانشهر خانه کودک شهرداری منطقه 13 اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مشکلات حقوقی خانه کودک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۸۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی

تین نیوز

مرکز وکلای قوه قضاییه اعلام کرد: رسیدگی به پرونده های کثیرالشاکی یکی از برنامه های جدی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در راستای خدمت رسانی به مردم و تحقق اصل حقوق عامه در سند تحول قضایی است.

به گزارش تین نیوز از ایسنا، درهمین راستا بنابر دستور حسن عبدلیان پور ریاست مرکز، جلسات تخصصی با حضور وکلا و کارشناسان زبده و نخبه مرکز برای رسیدگی به این پرونده های کثیرالشاکی برگزار و روند حقوقی و آرای صادره در این پرونده ها مورد بازخوانی و راهکارهای قانونی و راهنمایی های حقوقی به نمایندگان شکات ارائه می گردد.

در یکی از این پرونده های کثیرالشاکی با توجه به پیچیدگی های حقوقی و صدور آرای متعدد، که مربوط به اعضای «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی» با بیش از ۷ هزار نفر عضو است، تاکنون چند نشست تخصصی برگزار و در هر نوبت وکلای تخصصی و کارشناسان مربوطه اوراق پرونده را بررسی و راهکارهای لازم را برای پیشبرد مسیر حقوقی و رضایت مردم در راستای قانون را در دستور کار قرار دادند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خیابان پشتیبان بلوار پیامبر اعظم (ص) قم احداث می‌شود
  • ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم بررسی شد
  • رویای خرید برای تهرانی‌ها / ۵ میلیارد بدهید، صاحب خانه شوید
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند