Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک وزیر صهیونیست طی مصاحبه رادیویی تاکید کرد که با فروش حتی یک پیچ از جنگنده‌های اف ۳۵ به هرکشور خاورمیانه و از جمله امارات مخالفیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المنار «تساحی هنگبی» وزیر امور شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی گفت: ما مخالف فروش حتی یک پیچ از جنگنده‌‌های پیشرفته اف 35 به هرکشوری در خاورمیانه از جمله امارات هستیم؛ چه میان ما با آنها صلح برقرار باشد و چه نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هنگبی که وابسته به حزب لیکود و یکی از نزدیک‌ترین هم‌پیمانان «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی است در ادامه یک گفتگوی رادیویی اظهار داشت: این موضع ماست و پیش از این اعلام کردیم و هفته‌های اخیر نیز درباره آن توضیح دادیم.

این وزیر صهیونیست در ادامه تصریح کرد: حتی اگر ایالات متحده با وجود مخالفت اسرائیل اقدام به فروش جنگنده های پیشرفته اف 35 به امارات کند٬ اسرائیل راهی برای تضمین برتری نظامی خود در منطقه خواهد یافت.

تساحی هنگبی همچنین به معامله اف35 میان ترکیه و آمریکا که به دلیل خرید سامانه‌های پدافندی اس-400روسیه توسط ترکیه لغو شده بود٬ اشاره کرد.

اختلاف زودهنگام در توافق سازش/ واکنش ابوظبی به مخالفت نتانیاهو با فروش جنگنده‌‌های اف35 به امارات

وی در ادامه همچنین تاکید کرد که معامله فروش جنگنده‌های اف 35 به امارات شامل بندهای توافق عادی‌سازی نبوده است.

در دو روز گذشته همچنین رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که امارات دیدار قریب‌الوقوع با طرف‌های آمریکایی و صهیونیستی را به دلیل اظهارات اخیر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره مخالف وی با فروش جنگنده‌های اف 35 آمریکا به ابوظبی لغو کرده است.

قرار بود یک نشست سه جانبه میان امارات و رژیم صهیونیستی و آمریکا روز جمعه در سازمان ملل برگزار شود که نماینده امارات به سفیر آمریکا ابلاغ کرد که این نشست تا اطلاع ثانوی لغو شده است.

پیش از این نتانیاهو بعد از امضای توافق عادی‌سازی با امارات بارها اعلام کرده بود که این توافق شامل فروش جنگنده‌های اف 35 به ابوظبی نیست.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 بیشتر بخوانید... اختلاف زودهنگام در توافق سازش/ واکنش ابوظبی به مخالفت نتانیاهو با فروش جنگنده‌‌های اف۳۵ به امارات قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اختلاف زودهنگام در توافق سازش/ واکنش ابوظبی به مخالفت نتانیاهو با فروش جنگنده‌‌های اف۳۵ به امارات پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ وقوع حادثه امنیتی در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی؛ شلیک ۳۰ منور از ترس حملات حزب‌الله ۲ گزارش| زندگی اجتماعی عادی چینی‌ها در عصر کووید-۱۹؛ آیا پکن به واکسن کرونا دست یافته؟ ۳ واکنش پیونگ یانگ به خبرهای منتشر شده درباره به کُما رفتن کیم جونگ اون ۴ فرانسه: نباید اقدامات بیشتری در رابطه با درخواست آمریکا علیه ایران در شورای امنیت انجام شود ۵ اعلام حالت فوق‌العاده در ایالت ویسکانسین آمریکا ۶ رئیس دوره‌ای شورای امنیت: در جایگاهی نیستم که اقدامات بیشتری درباره درخواست آمریکا علیه ایران انجام دهم ۷ نمایندگی ایران در سازمان ملل: شورای امنیت بار دیگر انزوای آمریکا را نشان داد ۸ ظریف: زورگویی و قانون‌شکنی پامپئو بار دیگر آمریکا را منزوی کرد مهمترین اخبار بین الملل نقشه راه جدید صهیونیست‌ها در پیشبرد جنگ روانی علیه حزب‌الله نمایندگی ایران در سازمان ملل: شورای امنیت بار دیگر انزوای آمریکا را نشان داد استفاده رژیم اسرائیل از سلاح‌های نامتعارف در حملات دیشب به لبنان نماینده روسیه در شورای امنیت: آمریکا از تلاش غیرقانونی علیه ایران دست بردارد مهمترین اخبار تسنیم روحانی:‌ شکست‌های اخیر آمریکا نتیجه مقاومت و ایستادگی ملت ایران است اختصاصی| تخلیه ۳.۳میلیون تن کالای اساسی در بنادر کشور/ ۱۵ فروند کشتی حامل کالاهای اساسی منتظر ورود به بنادرند عملیات مشترک روسیه ــ سوریه برای پاکسازی منطقه "الصحراء البیضاء" سند اعطای حجمی آب به استان‌ها ابلاغ شد/ اجرای ۱۰ طرح پایلوت سیستم‌های هوشمند آبیاری در کشور مخالفت دوباره چین با فعال‌کردن مکانیزم ماشه: درخواست آمریکا غیرقانونی و غیرمنطقی است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فروش جنگنده رژیم صهیونیستی فروش جنگنده جنگنده های اف شورای امنیت بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۸۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح

اسرائیل کاتز، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی می‌گوید که در صورت حصول توافق برای آزادی اسرای صهیونیست، حمله زمینی برنامه‌ریزی شده به شهر رفح در جنوب غزه ممکن است به حالت تعلیق درآید. 

به گزارش رویترز، وی مدعی شد: «آزادی اسرا برای ما اولویت اصلی است»؛ و بعد در پاسخ به این سوال که آیا این شامل به تعویق انداختن عملیات برنامه‌ریزی شده برای حمله به رفح می‌شود یا خیر، پاسخ داد: «بله. در صورت توافق، عملیات را متوقف می‌کنیم». 

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تحت فشار زیادی برای آزادی اسرا قرار دارد. منابع رسانه‌ای می‌گویند هزاران صهیونیست امشب نیز در تداوم اعتراضات هفته‌ای خود در مرکز تل‌آویو تجمع کرده و خواستار برکناری وی شده‌اند. 

گفته شده روز گذشته یک هیئت مصری برای گفت‌وگو با سران صهیونیست در خصوص توافق آتش‌بس و آزادی اسرا، راهی سرزمین‌های اشغالی شده است. منابع عبری این گفت‌وگوها را مفید ارزیابی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • عضو ارشد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی: آزادی اسرای اسرائیلی مهم‌تر از حمله به رفح است
  • مقام صهیونیست: نتانیاهو مانع اصلی توافق آتش‌بس در غزه است
  • شنبه اعتراض؛ هزاران صهیونیست خواهان برکناری نتانیاهو شدند
  • وزیر خارجه رژیم صهیونیستی: اگر به توافق برسیم، عملیات در رفح تعلیق می‌شود
  • ادعای وزیر خارجه رژیم صهیونیستی در خصوص تعلیق در حمله زمینی به رفح
  • درخواست اسرای صهیونیست از نتانیاهو درباره پذیرش توافق آتش بس
  • تظاهرات مجدد شهرک‌نشینان برای آزادی اسرای صهیونیست در غزه
  • فشار نظامی به حماس شکست خورده است
  • اسرای اسرائیلی خطاب به نتانیاهو: هر چه زودتر برای آزادی ما توافق کن!
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم