Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید داعی روز چهارشنبه در آیین افتتاح ۱۰ کیلومتر از باند دوم محور سربیشه - درح که با حضور استاندار خراسان جنوبی در چهارمین روز هفته دولت انجام شد گفت: این پروژه به طول ۱۰ کیلومتر و با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال اجرا و تکمیل شده است.

وی بیان کرد: طول محور سربیشه - درح - ماهیرود ۱۳۲ کیلومتر است که ۵۳ کیلومتر آن در دست اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی گفت: کل اعتبار برای اجرای کامل این محور ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال است که هزار و ۵۸۴ میلیارد ریال مجموع قراردادهای در دست اجرا است.

وی افزود: ۲۲ کیلومتر دیگر از باند دوم این محور در سال جاری تکمیل و بهره‌برداری می‌شود.

داعی اظهار داشت: در شهرستان سربیشه براساس هدف‌گذاری ۳۸ کیلومتر باند دوم را در برنامه امسال داشتیم که تاکنون ۲۴ کیلومتر افتتاح شده است.

محور سربیشه - درح - ماهیرود راه ارتباطی به بازارچه مرزی ماهیرود در مجاورت کشور افغانستان و از مسیرهای ترانزیتی و پرتردد است.

احداث باند دوم این مسیر با پیگیری مدیریت استان و اهتمام وزارت راه و شهرسازی از سال گذشته شتاب گرفته است.

استاندار خراسان جنوبی به همراه معاونان خود و جمعی از مسوولان امروز در چهارمین روز هفته دولت برای افتتاح طرح‌های عمرانی به شهرستان سربیشه در ۶۶ کیلومتری بیرجند سفر کرد.

برچسب‌ها بهسازی راه ها افتتاح طرح وزارت راه و شهرسازی خراسان جنوبی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهسازی راه ها افتتاح طرح وزارت راه و شهرسازی خراسان جنوبی بهسازی راه ها افتتاح طرح وزارت راه و شهرسازی خراسان جنوبی خراسان جنوبی میلیارد ریال محور سربیشه باند دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ علی اکبر محمدی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت اظهار کرد: تاسیس صندوق وزارت بهداشت  با هدف ایجاد انگیزه در میان دانشجویان متأهل در راستای سیاست‌های افزایش جمعیت و قانون حمایت ازخانواده صورت گرفت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت گفت: همچنین صندوق در راستای حمایت از دانشجویان متأهل و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ همه درخواست های ودیعه مسکن، وام ازدواج و تولد فرزند ویژه دانشجویان دانشکده‌ها و دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را بدون محدودیت پوشش داد.

وی بیان کرد: یک هزار و ۲۱۶ نفر به مبلغ ۷۷۱ میلیارد و ۹۶۱ میلیون و ۴۵۸ هزار و ۳۱۳ ریال ودیعه مسکن و همچنین یک هزار و ۹۹۵ نفر به مبلغ ۴۹۸ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال وام ازدواج و ۳۸۰ نفر به مبلغ و ۲۳ میلیارد و ۵۲۰ میلیون ریال وام تولد فرزند دریافت کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • اختصاص وام تحصیلی به بیش از ۴ هزار دانشجوی متاهل
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربند ایلخچی
  • اختصاص یک هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل کمربندی ایلخچی
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام