Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@20:45:53 GMT

اظهارات وزیر اقتصاد درباره "دارا دوم"

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۸۵۲۱

اظهارات وزیر اقتصاد درباره 'دارا دوم'

کسانی که 2 میلیون دارا یکم را با تخفیف خریدند، می‌توانند سه میلیون تومان از دارا دوم با تخفیف خریداری کنند.

به گزارش ایلنا، فرهاد دژپسند در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیاست دولت حمایت از بازار سرمایه است اظهار داشت: ‌البته این موضوع نباید با تضمین معادل شود.

وی افزود: بر اساس قرار قبلی پذیره‌نویسی دارا دوم امروز آغاز شد یعنی هر فرد می‌تواند تا سقف پنج میلیون تومان از این سهام را خریداری کرده و از 20 درصد تخفیف برخوردار شود، یعنی از ثروت بهره‌مند خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر اقتصاد درباره امکان خرید کسانی که دارایکم را خریداری کرده‌اند، گفت: پاسخ این است که مثلا کسانی که 2 میلیون دارا یکم را با تخفیف خریدند، می‌توانند سه میلیون تومان از دارا دوم با تخفیف خریداری کنند.

وی با بیان اینکه این امکان فراهم شده که هر کسی با یک کارت ملی می‌تواند از سهام برخوردار شود، تاکید کرد: دولت اگر دنبال درآمدزایی برای خودش بوده تخفیف درنظر نمی‌گرفت می‌توانست یک صندلی مدیریتی در نظر بگیرد علاوه بر اینکه 20 درصد تخفیف نمی‌داد 20 درصد نیز اضافه دریافت داشت.

دژپسند با بیان اینکه با این اقدام فراگیر به سمت توزیع ثروت و اصلاح نظام توزیع درآمد خواهیم رفت یادآور شد: اهتمام جدی دولت تقویت بازار سرمایه است اما اقتضای آن این است که مردم اجازه ندهند دیگران سوء‌استفاده کنند.

لینک کوتاه: asriran.com/0037aq

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دارادوم دارا دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۸۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند

سفارت چین در اتاوا در بیانیه‌ای نوشته است: «اظهارات جاستین ترودو نخست‌وزیر کانادا تهمت‌های بی‌اساس است، ما این اظهارات را محکوم و قاطعانه با آن مخالفیم.»

این اظهارات زمانی مطرح شد که شبکه بی. بی. سی و خبرگزاری رویترز انگلیسی به نقل از نخست‌وزیر کانادا، پکن را عامل اصلی در دخالت در ۲ انتخابات اخیر فدرال این کشور می‌داند.

این بیانیه افزود: ما هرگز در امور داخلی اتاوا مداخله نکرده‌ایم و قصدی هم برای انجام آن نداریم.

سفارت چین خاطرنشان کرد که ما از طرف کانادایی می‌خواهیم به حقایق احترام بگذارد، تعصب ایدئولوژیک را کنار بگذارد و از حمله بی اساس به پکن دست بردارد.

پیشتر سخنگوی وزارت امور خارجه چین، درباره ادعای وزیر امور خارجه آمریکا درباره دخالت پکن در امور داخلی دیگر کشور‌ها و انتخابات آمریکا، گفته بود: این موضوع برخلاف اصول اصلی دیپلماسی ما است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • وزیر اقتصاد: رشد اقتصادی سال ۱۴۰۲ یکی از باکیفیت‌ترین رشدهای اخیر ایران است
  • تمجید رئیسی از اعتراضات در دانشگاه‌های غربی
  • چرا اظهارات بایدن برای هند و ژاپن غافلگیرکننده بود
  • واکنش حاجی‌میرزایی به اظهارات صحرایی درباره سند 2030: از خدا پروا کنید!
  • تخفیف بیمه سلامت برای دهک‌‌های ۶ تا ۹ درآمدی
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • هزینه ۳۵ درصد وجوه سیب‌زمینی انبار شده در اردبیل پرداخت شد
  • پرداخت ۳۵ درصد وجوه سیب زمینی خریداری شده از کشاورزان اردبیلی
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • واکنش کاردار ایران به اظهارات وزیر دفاع انگلیس