Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@15:45:28 GMT

فوری؛ رزرو بلیط طارمی به مقصد پورتو، احتمالاً امروز

تاریخ انتشار: ۵ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۹۸۶۱۸

فوری؛ رزرو بلیط طارمی به مقصد پورتو، احتمالاً امروز

روزنامه پرتغالی جوگو می‌گوید مهدی طارمی به احتمال زیاد امروز بلیط پرواز به پرتغال را رزرو کرده و برای پیوستن به پورتو راهی این کشور می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، روزنامه پرتغالی جوگو می‌گوید مهدی طارمی ملی پوش کشورمان امروز چهارشنبه برای سفر به پرتغال بلیط پرواز خود را رزرو خواهد کرد تا در ورود به این کشور پای میز مذاکره برای امضای قرارداد با باشگاه پورتو بنشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

جوگو مدعی است دو طرف یعنی مهدی طارمی و باشگاه پورتو به عقد قرارداد بسیار نزدیک هستند و طارمی به همین علت به فکر رزور بلیط پرواز خود به پرتغال و شهر پورتو است.

 

بر اساس گزارش روزنامه پرتغالی طارمی برای عادت کردن به فضای کشور پرتغال مشکلی ندارد چون فصل گذشته را در این کشور و در تیم ریو آوه بازی کرده و به خوبی با فضای زندگی در پرتغال و فوتبال این کشور آشنا است.

 

جوگو می‌گوید در چند روز اخیر قدمهای مهمی در راستای عقد قرارداد بین طارمی و پورتو برداشته شده و هیچیک از دو طرف انتظار ندارد که این قرارداد در نهایت امضا نشود.

 

 

ریوآوه پورتو مهدی طارمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ریوآوه پورتو مهدی طارمی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۹۸۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو کونسیسائو در روزهای اخیر قرارداد خود را با پورتو تا سال 2028 تمدید کرد. قرارداد او هنگام ریاست پینتو دا کاستا به‌عنوان رئیس سابق باشگاه امضا شده بود.

طبق گزارش رسانه‌های پرتغالی، با توجه به انتخاب ویلاش بواش، این قرارداد ممکن است با توافق دوطرفه لغو شود.

کونسیسائو پس از بازی شب گذشته به اسپورت‌تی‌وی در مورد این احتمال گفت: "من با افتخار آماده‌ام تا با او گفت‌وگو کنم. این یک موضوع لذت‌بخش است و من هیچ مشکلی ندارم. می‌خواهم از این فرصت استفاده کنم و پیروزی او در انتخابات ریاست باشگاه را تبریک بگویم.

اعضا مستقل هستند، آن‌ها این انتقال را در این زمان برای باشگاه انتخاب کردند. من در دسترس هستم تا با هر کسی که نماینده و مسئولیت باشگاه پورتو را بر عهده دارد، بدون هیچ مشکلی و با کمال میل صحبت کنم. ما به بازی‌های قهرمانی و فینال جام حذفی پرتغال فکر می‌کنیم که می‌خواهیم در آن برنده شویم."

تمدید قرارداد کونسیسائو در 25 آوریل نهایی شد و چند روز بعد تغییرات در راس باشگاه انجام شد. داکاستا قبل از این برای 15 سال ریاست باشگاه را برعهده داشت.

دیگر خبرها

  • نحوه خرید بلیط چارتر به مقصد دبی
  • کونسیسائو: مشکلی با رئیس جدید پورتو ندارم
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد
  • مهدی طارمی و اینتر: هی‌یر وی گووووووووو!‏